jaquote:Op zondag 12 maart 2023 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Storten jullie ook zo ter aarde als je even vast wordt gehouden?
ik zeg niet dat ik er een strafschop voor zou geven, maar het is ook geen schwalbequote:Op zondag 12 maart 2023 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ben geen voetballer. Dat het geen pingel was, ziet iedereen. Maar dat een schwalbe noemen is zwakzinnigquote:Op zondag 12 maart 2023 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
quote:
Geertruida is mijn favoriete speler van Feyenoordquote:Op zondag 12 maart 2023 21:13 schreef aTypisch het volgende:
geertruida moet echt een topcontract krijgen
Simpel gezegd ietsje meer onvoorspelbaarheid voorin, Danilo, Dilrosun en Idrissi zijn precies je meest voorspelbare aanvallers wat het voor zo’n handbalvereniging makkelijker maakt. Maar dan is niet het lek gelijk boven hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dit ga je dus de rest van het seizoen krijgen
weet ook niet hoe je daar wat aan kunt doen qua tactiek
als je zelf ineens met een verdedigend blok gaat spelen zal het er niet beter op worden qua resultaat
Dilrosuns contract moet je gewoon ontbinden.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Simpel gezegd ietsje meer onvoorspelbaarheid voorin, Danilo, Dilrosun en Idrissi zijn precies je meest voorspelbare aanvallers wat het voor zo’n handbalvereniging makkelijker maakt. Maar dan is niet het lek gelijk boven hoor.
ja, echt een baasquote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geertruida is mijn favoriete speler van Feyenoord
in de rust kan je altijd nog wel iemand extra gebruiken met zo'n grasprikker.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dilrosuns contract moet je gewoon ontbinden.
nee johquote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dilrosuns contract moet je gewoon ontbinden.
Jules de Corte.quote:
Ze zijn voor minder gegeven. Maar ja, door al dat geklaag, gaan ze nauwelijks nog strafschoppen krijgen.quote:
Ook met Idrissi in het veld?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb er wel weer vertrouwen in nu
En dat blijkt al direct.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze zijn voor minder gegeven. Maar ja, door al dat geklaag, gaan ze nauwelijks nog strafschoppen krijgen.
deze actie vond ik dan weer geen pingel, die tackle op idrissi wel.. ondanks dat het niet als overtreding bedoeld was.. dat maakt dan niet uit.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk dat er iemand onthoofd moet worden voordat we een pingel krijgen.
-doe normaal-quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is toch gewoon een pingel?
Bedankt Fallentijn
SZYMANSKII WOOOHOOquote:Op zondag 12 maart 2023 21:21 schreef Haringkop het volgende:
Toch bijzonder dat verschil tussen voor en na de rust.
Ongeveer 3,5% van alle cornerballen resulteert in een doelpunt. Het gaat hierbij om direct en indirecte pogingen op doel vanuit een corner. De kans is dus hartstikke klein dat jullie team vanuit een corner een doelpunt scoortquote:Op zondag 12 maart 2023 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Neem nou eens een fatsoenlijke corner.
Is Feyenoord eigen. Geen 2 helften kunnen ze op hetzelfde niveau spelenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:21 schreef Haringkop het volgende:
Toch bijzonder dat verschil tussen voor en na de rust.
het ging niet om scoor uit een corner, maar neem hem eens fatsoenlijkquote:Op zondag 12 maart 2023 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ongeveer 3,5% van alle cornerballen resulteert in een doelpunt. Het gaat hierbij op direct en indirecte pogingen op doel vanuit een corner. De kans is dus hartstikke klein dat jullie team vanuit een corner een doelpunt scoort
ja je probeert wel eens watquote:Op zondag 12 maart 2023 21:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
het ging niet om scoor uit een corner, maar neem hem eens fatsoenlijk
Een wild afstandsschot dat erin vliegt, voetballend zie ik het niet gebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We gaan dit MAKKELIJK met 2-1 winnen. Goaltje in blessuretijd.
Toch fijn dat er tenminste nog iemand is die kan lezen.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
het ging niet om scoor uit een corner, maar neem hem eens fatsoenlijk
Guzubuyukuzukuzukuzuk leg hem nog wel op de stip.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een wild afstandsschot dat erin vliegt, voetballend zie ik het niet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk kan paixao zich dit seizoen nog in de basis spelenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:24 schreef Kerftminister het volgende:
Zullen we lekker stoppen met Idrissi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |