Ik was dan ook onder de indrukquote:Op zondag 12 maart 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben in te huren.
[..]
Maar ik had gewoon gelijk?
Er staan er al 2 op het veld, meer mag niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben gewoon een goal nodig.
Ik zou eerst Dilrosun en Danilo eruit halen in ieder geval.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles wat hij doet vandaag is beroerd terwijl hij zoveel ruimte heeft. Is gewoon een ontzettend slechte speler met heel af en toe een leuke actie. Snap echt niet dat spelers als Idrissi en Dilrosun nog worden verdedigd. Dat is echt heel, heel erg matig materiaal.
De enige speler met individuele klasse.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 en ik zijn het hiermee eens
Het zou niet in me op komen om dat te denken.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig.was dan ook helemaal niet lachwekkend bedoeld.
Goddank. Dit stelt mij enorm gerustquote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou niet in me op komen om dat te denken.
Paixao moet er ook bij.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige speler met individuele klasse.
Al betwijfel ik nu zelfs of hij anderen kan laten scoren vanavond.
Ken je klassiekers knul.quote:
Stel me niet teleur.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:01 schreef fetX het volgende:
Bullaude, Ali en de Pool lijken te gaan komen.
Volgend seizoen. Neem je er ook één? Kunnen we op hetzelfde vak gaan staan en gezellig kletsen over Kökcüquote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer neem jij weer een seizoenkaart
ik ben dan hopelijk in het buitenlandgodquote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Neem je er ook één? Kunnen we op hetzelfde vak gaan staan en gezellig kletsen over Kökcü
'al 4 wedstrijden'quote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF IS ER MET KOKCU AAN DE HAND AL 4 WEDSTRIJDEN
Het is ook zelden zo slecht geweest in het tijdperk Slot.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 wissels in de rust.
Dit maken we voor het eerst mee in het tijdperk Slot.
Geloof ik
nog niet op het niveau dat hij een heel seizoen goed is, blijkbaarquote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF IS ER MET KOKCU AAN DE HAND AL 4 WEDSTRIJDEN
Geen schot op doel in de eerste helft...quote:
Weer Zuid Amerika?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben dan hopelijk in het buitenlandgod
als ik ooit weer in rotterdam ga wonen wil ik er wel weer een
Lekker pik, misschien dat de ene kater de ander wegstreeptquote:Op zondag 12 maart 2023 21:07 schreef aTypisch het volgende:
ik schenk een duvel in
dat wordt gezellig!
Wel onze topscorer uit corners.quote:
Hebben we nog mazzel dat neuzenvreugd niet voor de eigen goal gaat liggen in die frituurpan.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volendam geeft trouwens wel een masterclassje ‘hoe bestrijd je dit Feyenoord’, ze hebben de grootste kansen.
ja dit ga je dus de rest van het seizoen krijgenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volendam geeft trouwens wel een masterclassje ‘hoe bestrijd je dit Feyenoord’, ze hebben de grootste kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |