Sow.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Schiet die Dilrosun door zijn knieschijven.
Je kan hem beter de bus laten missen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we Pedersen volgende week rechtsvoor zetten.
Pedersen komt tenminste zijn man voorbij en weet de bal voor de goal te krijgen. Dat is al twee stappen verder dan onze huidige vleugelspelers.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan hem beter de bus laten missen.
Helemaal eens, je had de winterstop moeten gebruiken om aanvallende kwaliteit te halen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
Met deze buitenspelers word je geen kampioen. Dilrosun en Idrissi zijn echt zulke enorme kutspelers. En dan die Wellenreuther, wat een matige keeper is dat
Hoe Volendam speelt is gewoon het beste strijdplan tegen ons. Dat hebben we nu al vaker gezien. Gewoon met 10 man op max 20m voor de goal hangen en laat ze maar komen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef DaMart het volgende:
Hopen dat ze in de tweede helft toch maar eens gaan voetballen.
Tegen Volendam ja. Ik heb het meer over zijn gestuntel achterin wat een ramp wordt volgende week.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pedersen komt tenminste zijn man voorbij en weet de bal voor de goal te krijgen. Dat is al twee stappen verder dan onze huidige vleugelspelers.
Jaha, we weten nu wel wat je van Slot vindtquote:Op zondag 12 maart 2023 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Ik word er zo ongekend moe van dat iedereen maar loopt te kankeren op de spelers maar dat Slot volledig buiten schot blijft. Het is echt een cult.
Je speelt tegen fucking Volendam. Daar zou zelfs het lokale G-elftal nog van moeten winnen. Slot zou zelfs Napoli degradatievoetbal laten spelen.
Onzin.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Volendam ja. Ik heb het meer over zijn gestuntel achterin wat een ramp wordt volgende week.
Volendam parkeert 3 bussen maar Slot is een debiel.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Ik word er zo ongekend moe van dat iedereen maar loopt te kankeren op de spelers maar dat Slot volledig buiten schot blijft. Het is echt een cult.
Je speelt tegen fucking Volendam. Daar zou zelfs het lokale G-elftal nog van moeten winnen. Slot zou zelfs Napoli degradatievoetbal laten spelen.
Leuk en aardig, maar tegen Volendam moet je er gewoon makkelijk 2 tot 4 kunnen maken. Tot nu toe geen enkele kans terwijl met name Idrissi zo ontzettend veel ruimte heeft. Het is echt lachwekkend hoe slecht Idrissi en Dilrosun zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe Volendam speelt is gewoon het beste strijdplan tegen ons. Dat hebben we nu al vaker gezien. Gewoon met 10 man op max 20m voor de goal hangen en laat ze maar komen.
We hebben gewoon niet zoveel speler met een individuele actie. Szymanski en Paixao op een goede dag, maar dan ben je er wel.
Ik vrees meer Wellenreuter. Die heeft nog geen fatsoenlijke redding gemaakt sinds hij onder de lat staat.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Volendam ja. Ik heb het meer over zijn gestuntel achterin wat een ramp wordt volgende week.
Mijn mening over Idrissi is inmiddels wel bekend maar hij heeft voorin nog wel eens een redelijke actie (en wisselt ze af met beroerde), hij kan ook gewoon de bal niet kwijt. Wat Dilrosun en Danilo doen is echt alle schaamte voorbij.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
Met deze buitenspelers word je geen kampioen. Dilrosun en Idrissi zijn echt zulke enorme kutspelers. En dan die Wellenreuther, wat een matige keeper is dat
Zo dan.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Dilrosun morgen ontslaan graag. Idrissi ook maar.
Je hebt echt meer dan voldoende kwaliteit om Volendam kapot te spelen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volendam parkeert 3 bussen maar Slot is een debiel.
Gimenez is ook slecht vandaag overigens. Paar hele rare kaatsen en dat schot en die kopbal moeten er gewoon in.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar tegen Volendam moet je er gewoon makkelijk 2 tot 4 kunnen maken. Tot nu toe geen enkele kans terwijl met name Idrissi zo ontzettend veel ruimte heeft. Het is echt lachwekkend hoe slecht Idrissi en Dilrosun zijn.
huhquote:Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt echt meer dan voldoende kwaliteit om Volendam kapot te spelen.
Ten minste, als je een fatsoenlijke trainer zou hebben me een daadwerkelijk tactisch plan waardoor de spelers weten wat ze moeten doen. Maar die heb je dus niet.
Ik ben in te huren.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben gewoon een goal nodig.
quote:
Ik neem aan dat hier nu net zo'n vrolijke sfeer heerst, is immers beetje vergelijkbaar.quote:
Eens hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gimenez is ook slecht vandaag overigens. Paar hele rare kaatsen en dat schot en die kopbal moeten er gewoon in.
Ik ben in te huren.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben gewoon een goal nodig.
Maar ik had gewoon gelijk?quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef Zorro het volgende:
Cambuur maakte de 0-1
[..]
[..]
Ik neem aan dat hier nu net zo;n vrolijke sfeer heerst, is immers beetje vergelijkbaar.
Daar is het gelukt. Na 3 minuten zelfs al de gelijkmaker. Hoe gaat het met Feyenoord?
Alles wat hij doet vandaag is beroerd terwijl hij zoveel ruimte heeft. Is gewoon een ontzettend slechte speler met heel af en toe een leuke actie. Snap echt niet dat spelers als Idrissi en Dilrosun nog worden verdedigd. Dat is echt heel, heel erg matig materiaal.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn mening over Idrissi is inmiddels wel bekend maar hij heeft voorin nog wel eens een redelijke actie (en wisselt ze af met beroerde), hij kan ook gewoon de bal niet kwijt. Wat Dilrosun en Danilo doen is echt alle schaamte voorbij.
Nee hoor, niets aan gemistquote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste helft grotendeels gemist. Maar als ik naar die goal kijk, ziet de keeper er niet al te best uit. En dat terwijl ik dacht dat hij juist weer beter werd... Dat is een houdbare bal.
Verder is het weer heel erg moeizaam. Ze lopen zichzelf zoals zo vaak weer voorbij. Er zit geen rust in het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |