Goddank. Dit stelt mij enorm gerustquote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou niet in me op komen om dat te denken.
Paixao moet er ook bij.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige speler met individuele klasse.
Al betwijfel ik nu zelfs of hij anderen kan laten scoren vanavond.
Ken je klassiekers knul.quote:
Stel me niet teleur.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:01 schreef fetX het volgende:
Bullaude, Ali en de Pool lijken te gaan komen.
Volgend seizoen. Neem je er ook één? Kunnen we op hetzelfde vak gaan staan en gezellig kletsen over Kökcüquote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer neem jij weer een seizoenkaart
ik ben dan hopelijk in het buitenlandgodquote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Neem je er ook één? Kunnen we op hetzelfde vak gaan staan en gezellig kletsen over Kökcü
'al 4 wedstrijden'quote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF IS ER MET KOKCU AAN DE HAND AL 4 WEDSTRIJDEN
Het is ook zelden zo slecht geweest in het tijdperk Slot.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 wissels in de rust.
Dit maken we voor het eerst mee in het tijdperk Slot.
Geloof ik
nog niet op het niveau dat hij een heel seizoen goed is, blijkbaarquote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF IS ER MET KOKCU AAN DE HAND AL 4 WEDSTRIJDEN
Geen schot op doel in de eerste helft...quote:
Weer Zuid Amerika?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben dan hopelijk in het buitenlandgod
als ik ooit weer in rotterdam ga wonen wil ik er wel weer een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |