Ik denk eerder gewoon onkunde. Als Feyenoord ergens geen last van heeft, dan is het wel vermoeidheid. Qua conditie zit het echt wel snor.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou je dit vermoeidheid kunnen noemen?
Lijkt me sterk, hij is hier al 8 maanden.quote:
neequote:Op zondag 12 maart 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou je dit vermoeidheid kunnen noemen?
Wieffer is zoveel wedstrijden op dit niveau niet gewend.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon onkunde. Als Feyenoord ergens geen last van heeft, dan is het wel vermoeidheid. Qua conditie zit het echt wel snor.
Na Europese duels is het gewoon lastig voetballen op zondag. Was geen makkelijke wedstrijd bij Shakhtar. Laat staan na volgende week.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon onkunde. Als Feyenoord ergens geen last van heeft, dan is het wel vermoeidheid. Qua conditie zit het echt wel snor.
Dat is waar. Hij presteert wel uitstekend. Wie heeft het nog over Zerrouki.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wieffer is zoveel wedstrijden op dit niveau niet gewend.
als de transferperiode er aan komt weerquote:Op zondag 12 maart 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij presteert wel uitstekend. Wie heeft het nog over Zerrouki.
Jan Streuer op Marktplaats.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij presteert wel uitstekend. Wie heeft het nog over Zerrouki.
Jan Streuer is alleen niet meer relevant daarvoor. Dus die kan een halve eeuw weglullen wat 'ie wil.quote:
Idrissi is een parodie op een voetballer, die het al heel lang verleerd is. In 2019/20 was zijn ziel aangeraakt door Arjen Robben, sindsdien lijkt hij verstijfd in zijn hoofd.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Soms denk je dat Idrissi gewoon niet op doel wil schieten.
het is echt bizar hoe moeilijk het blijkbaar is om gewoon een bal hoog voor de goal te krijgenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:33 schreef onlogisch het volgende:
szymanski's corners zijn net zo beroerd als die van Kökcü
Ik vraag me serieus af hoevaak ze erop oefenenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is echt bizar hoe moeilijk het blijkbaar is om gewoon een bal hoog voor de goal te krijgen
Zelfs dan, blijft Feyenoordquote:Op zondag 12 maart 2023 21:34 schreef bbuddybb het volgende:
Pas bij een 3-1 ga ik rustig zitten.
Nog eentje graag.
Volendam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |