abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208355187
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Alleen de VK heeft niet 1 bron.

Verder doet de verdediging vaag over die feiten (politie bewaking). Wat valt er te winnen door er bewust vaag over te blijven? Alsof iets meer duidelijkheid geven de suggestie (bewaking) veel kleiner maakt dan het is.
De VK heeft meerdere bronnen dat die vrouw door Egbers is weggepest, maar de reden van dat gedrag kan dus genuanceerder liggen dan die bronnen wellicht weten.

Stel: Ik heb een affaire gehad met een collega en die ga ik vervolgens lopen pesten, beledigen in het bijzijn van andere collega's. Dan snap ik dat die collega's dat zien, wellicht melden en die collega steunen. Als die collega's niet weten dat degene met wie ik de affaire het einde van de relatie niet accepteert, stalkerig gedrag vertoont etc. is dat wel een nuance die mijn gedrag beter verklaart (zonder het goed te praten).
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:41:21 #102
236264 crew  capricia
pi_208355195
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Alles is mogelijk. Maar wij zijn gedwongen om af te gaan op datgene wat redelijk is.

Stel nu, dat de dame in kwestie Egberts inderdaad bleef 'lastig vallen'. Wat moet ze dan wel al die jaren gedaan hebben? constant appjes, bellen? (nummer blokkeren is genoeg), letterlijk bij zijn woning langskomen? (heeft Egberts geen camera, waarmee hij daarmee naar de politie kon gaan?).

Als in deze tijd iemand je consequent lastig valt, dan win je altijd. Dus hoe redelijk is het nu om dat te geloven?
Staat in het artikel hier boven.

quote:
Vanwege de mentale gesteldheid van hun kinderen (toen 9 en 14 jaar) komt Egbers na twee dagen weer thuis. ,,Toen heb ik gezegd: vanaf nu ligt jouw telefoon altijd open en bloot op tafel. Er staat geen code meer op. Iedereen kon hem inzien, maar achteraf bezien ook niet handig. De vrouw accepteerde niet dat het uitging. De sms’jes bleven komen. Dus de kinderen hoorden ook voortdurend die pings.”

[..]
Dekker zegt zich thuis ‘zo onveilig te voelen na aanhoudende sms’jes van de vrouw’ dat ze uiteindelijk de politie inschakelt. Na overleg wordt er een jaar lang camerabewaking in het raamkozijn geplaatst.
CoExist in NWS / Hoofdredactie NOS Sport treedt terug om grensoverschrijdend gedrag #4
Gaat dus gewoon om pings van smsjes. Ik begrijp dit niet.
Dan blok je toch gewoon zo'n nummer?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355239
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:41 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
CoExist in NWS / Hoofdredactie NOS Sport treedt terug om grensoverschrijdend gedrag #4
Nou, als de berichten zodanig bedreigd waren dat je vanwege dat camera's plaatst, was ik ermee naar de politie gegaan.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:48:19 #104
236264 crew  capricia
pi_208355266
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nou, als de berichten zodanig bedreigd waren dat je vanwege dat camera's plaatst, was ik ermee naar de politie gegaan.
Ja. Dat lijkt me inderdaad de juiste stap. Als je bedreigd wordt, doe je aangifte.

Maar als je gek wordt van al dat geping, dan zet je dat nummer stil of je blokkeert hem gewoon.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 13 maart 2023 @ 10:48:27 #105
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_208355268
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:41 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Ze komt op mijn over als een enorme Karin die dan net zo lang bij de politie gaat zeuren ('Weten jullie wel wie mijn man is!?') totdat die dan maar een webcammetje in het kozen plakken om van het gezeur af te zijn.

(Overigens geloof ik ook best dat de stagiaire niet zonder schuld is.)
I am a black hole shitting into the void
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:49:34 #106
236264 crew  capricia
pi_208355284
Als je dat nummer blokkeert, is er ook geen 'bedreiging' meer. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355288
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat lijkt me inderdaad de juiste stap. Als je bedreigd wordt, doe je aangifte.

Maar als je gek wordt van al dat geping, dan zet je dat nummer stil of je blokkeert hem gewoon.
Als het slechts vervelende berichten zijn wel. Maar het lijkt hier echt te gaan om dreigementen. Of in elk geval berichten die buitengewoon vervelend zijn.

Dan is het toch helemaal een vreemd verhaal?
pi_208355299
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:49 schreef capricia het volgende:
Als je dat nummer blokkeert, is er ook geen 'bedreiging' meer. :D
Neuh. Maar als iemand het lef hebt om dat bij mij te doen, maak ik van je leven een behoorlijke puinhoop, hoor.
pi_208355311
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 08:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
8)7

Het wordt nota bene bevestigd door andere medewerkers.
15 jaar je bek houden en nu in eens met de kudde mee roepen. Ik begrijp dat echt niet, trek je bek eens los als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 10:51:31 #110
70532 loveli
N
pi_208355314
Het wordt weer eens tijd om relaties op de werkvloer te verbieden, zeker met stagiaires of andere scheve machtsverhoudingen. Te veel voorbeelden waar dat fout ging (De Blois - Van Nimwegen).
crap in = crap out
pi_208355336
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:51 schreef loveli het volgende:
Het wordt weer eens tijd om relaties op de werkvloer te verbieden, zeker met stagiaires of andere scheve machtsverhoudingen. Te veel voorbeelden waar dat fout ging (De Blois - Van Nimwegen).
Volgens mij is dat ook verboden, hoor.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:53:07 #112
236264 crew  capricia
pi_208355342
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als het slechts vervelende berichten zijn wel. Maar het lijkt hier echt te gaan om dreigementen. Of in elk geval berichten die buitengewoon vervelend zijn.

Dan is het toch helemaal een vreemd verhaal?
En die kwamen dan op de telefoon van Tom binnen, die hij thuis open en bloot op tafel moest leggen.
Dus de hele dag nam hij die telefoon mee naar zijn werk, en maakte hij 'ik snij je keel door gebaren' etc naar haar. En als hij dan 's avonds thuis kwam van zijn werk, dan begon zij hem dreigementen te sms-en.
Moet ik het me zo voorstellen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355354
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:53 schreef capricia het volgende:

[..]
En die kwamen dan op de telefoon van Tom binnen, die hij thuis open en bloot op tafel moest leggen.
Dus de hele dag nam hij die telefoon mee naar zijn werk, en maakte hij 'ik snij je keel door gebaren' etc naar haar. En als hij dan 's avonds thuis kwam van zijn werk, dan begon zij hem dreigementen te sms-en.
Moet ik het me zo voorstellen?
Er komen bij mij twee mogelijkheden binnen.

1: Het is niet waar (het verhaal van Egberts).

2: Het was een uit de hand gelopen kink relatie.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 10:54:42 #114
70532 loveli
N
pi_208355362
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Volgens mij is dat ook verboden, hoor.
quote:
Egbers beëindigt volgens haar de relatie en licht de leiding bij de NOS in. ,,Zij hebben toen gezegd: ‘We beschouwen dit als een privékwestie. Jullie zijn twee volwassen mensen. Jullie horen dat zelf op te lossen.’”
Iemand had zo volwassen moeten zijn om een andere werkplek te zoeken.
crap in = crap out
pi_208355368
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Ze komt op mijn over als een enorme Karin die dan net zo lang bij de politie gaat zeuren ('Weten jullie wel wie mijn man is!?') totdat die dan maar een webcammetje in het kozen plakken om van het gezeur af te zijn.

(Overigens geloof ik ook best dat de stagiaire niet zonder schuld is.)
Ze heeft wel echt alle schijn tegen, komt niet sterk over.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:00:05 #116
236264 crew  capricia
pi_208355431
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er komen bij mij twee mogelijkheden binnen.

1: Het is niet waar (het verhaal van Egberts).

2: Het was een uit de hand gelopen kink relatie.
Ik kan me voorstellen dat deze intensiteit tussen Tom en de 22 jarige vrouw, heel bedreigend voor Janke is geweest. Bedoel, kom hier maar eens tussen als echtgenote. De vlammen spatten er af tussen Tom en ex-vriendin. Ook dat Janke meteen zag dat ze beiden zo verliefd waren enzo.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355446
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]
Iemand had zo volwassen moeten zijn om een andere werkplek te zoeken.
Ja, ik lees het nu ook. Verbaas mij daarover. Ik wist echt niet beter dan dat in Nederland relaties tussen collega's, en zeker als de machtsverhoudingen duidelijk scheef zijn verboden zijn.

Maar blijkbaar niet.
pi_208355484
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:51 schreef loveli het volgende:
Nou dat lijkt me wat veel van het goede, er zijn ook gewoon mensen die de liefde van hun leven vinden op hun werk en daar op een normale manier mee om kunnen gaan. Laten we niet vergeten dat werk minder belangrijk is dan je privéleven.
-nee-
pi_208355498
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nou dat lijkt me wat veel van het goede, er zijn ook gewoon mensen die de liefde van hun leven vinden op hun werk en daar op een normale manier mee om kunnen gaan. Laten we niet vergeten dat werk minder belangrijk is dan je privéleven.
Er bestaat ook nog wel een middenweg. Het niet per definitie verbieden, maar er wel voor zorgen dat als mensen een relatie hebben en/of krijgen, je als werkgever ervoor zorgt dat ze niet teveel samenwerken.

Niet enkel vanwege het risico op machtsmisbruik, maar ook gewoon omdat het kenkerirritant is om op de werkvloer constant duifjes met elkaar bezig te zien.
pi_208355518
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De VK heeft meerdere bronnen dat die vrouw door Egbers is weggepest, maar de reden van dat gedrag kan dus genuanceerder liggen dan die bronnen wellicht weten.

Stel: Ik heb een affaire gehad met een collega en die ga ik vervolgens lopen pesten, beledigen in het bijzijn van andere collega's. Dan snap ik dat die collega's dat zien, wellicht melden en die collega steunen. Als die collega's niet weten dat degene met wie ik de affaire het einde van de relatie niet accepteert, stalkerig gedrag vertoont etc. is dat wel een nuance die mijn gedrag beter verklaart (zonder het goed te praten).
Ja precies. Dat suggereert Dekker alleen ze willen het niet hardop zeggen of bevestigen. Waarom kiest Dekker samen met Richard Korver voor deze strategie, het bewust vaag houden? Dat maakt de suggestie niet betrouwbaar(der)
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:09:07 #121
236264 crew  capricia
pi_208355527
Maar de NOS-Sport heeft dat toch ook opgelost?
Vieze Danny mocht blijven.
Marijn is niet meer terug gevraagd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355577
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:09 schreef capricia het volgende:
Maar de NOS-Sport heeft dat toch ook opgelost?
Vieze Danny mocht blijven.
Marijn is niet meer terug gevraagd.
Gelukkig is hij nu alsnog de lul.
pi_208355581
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja precies. Dat suggereert Dekker alleen ze willen het niet hardop zeggen of bevestigen. Waarom kiest Dekker samen met Richard Korver voor deze strategie, het bewust vaag houden? Dat maakt de suggestie niet betrouwbaar(der)
Omdat het dan over en weer ordinair moddersmijten wordt, denk ik. Misschien dat ze wat terughoudend daarin is, want als bestuurder van zo'n meldpunt weet je natuurlijk als geen ander dat je ook moet stilzitten als je geschoren wordt.
-nee-
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:13:52 #124
236264 crew  capricia
pi_208355597
Maar goed. Dekker is natuurlijk niet aanwezig op de werkplaats. En weet dus helemaal niets van 'ik snij je keel door'- gebaren van manlief.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355639
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er bestaat ook nog wel een middenweg. Het niet per definitie verbieden, maar er wel voor zorgen dat als mensen een relatie hebben en/of krijgen, je als werkgever ervoor zorgt dat ze niet teveel samenwerken.

Niet enkel vanwege het risico op machtsmisbruik, maar ook gewoon omdat het kenkerirritant is om op de werkvloer constant duifjes met elkaar bezig te zien.
Dat lijkt me in veel branches heel redelijk, maar gebeurd ook wel. Bij mijn oude werk was er in elk geval een beleid dat je relaties op de werkvloer meldde om daarna er over in gesprek te gaan. (Alleen losjes rondneuken was daar dan ook het credo :P )
-nee-
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 11:17:01 #126
70532 loveli
N
pi_208355643
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bij ons op werk..

Een stel dat omgepland wilde worden zodat ze dezelfde diensten draaiden (toen hij nog in scheiding lag met z'n vrouw).

Een ander stel dat na jaren uit elkaar ging en per se niet meer in dezelfde dienst wilde draaien (nadat ze eerst hadden afgedwongen juist wel dezelfde dienst te draaien). Liefst een beetje vergelijkbaar rooster met die andere collega, met wie ze inmiddels een relatie had.

Een collega die z'n derde vrouw ook op de werkplek had gevonden (is inmiddels weer gescheiden.

De kans op gedoe en metoo is nogal aanwezig, zeg maar.
crap in = crap out
pi_208355658
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Omdat het dan over en weer ordinair moddersmijten wordt, denk ik. Misschien dat ze wat terughoudend daarin is, want als bestuurder van zo'n meldpunt weet je natuurlijk als geen ander dat je ook moet stilzitten als je geschoren wordt.
Het is al moddersmijten alleen het is maar een kant op.

Als Egberts echt alleen maar vervelend is geweest naar één iemand in maar één jaar en die iemand blijkt in die tijd er voor gezorgd te hebben dat het gezin Egberts zelfs politiebewaking moest krijgen, dan kan je op de vraag van de VK 'was het de ex die zorgde voor de bewaking?' heel simpel 'JA' antwoorden. Er wordt geen naam genoemd. Nu is de bewuste keuze om te doen alsof niks gevraagd is. Dat is gewoon raar.
pi_208355675
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]
Bij ons op werk..

Een stel dat omgepland wilde worden zodat ze dezelfde diensten draaiden (toen hij nog in scheiding lag met z'n vrouw).

Een ander stel dat na jaren uit elkaar ging en per se niet meer in dezelfde dienst wilde draaien (nadat ze eerst hadden afgedwongen juist wel dezelfde dienst te draaien). Liefst een beetje vergelijkbaar rooster met die andere collega, met wie ze inmiddels een relatie had.

Een collega die z'n derde vrouw ook op de werkplek had gevonden (is inmiddels weer gescheiden.

De kans op gedoe en metoo is nogal aanwezig, zeg maar.
4% van de werkenden heeft liefde op de werkvloer. Dat zijn zo 300.000 mensen. Ik vind het nogal wat om dat af te breken, dat vind ik niet in onze maatschappij passen, die invloed.
-nee-
pi_208355707
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als Egberts echt alleen maar vervelend is geweest naar één iemand in maar één jaar en die iemand blijkt in die tijd er voor gezorgd te hebben dat het gezin Egberts zelfs politiebewaking moest krijgen, dan kan je op de vraag van de VK 'was het de ex die zorgde voor de bewaking?' heel simpel 'JA' antwoorden. Er wordt geen naam genoemd. Nu is de bewuste keuze om te doen alsof niks gevraagd is. Dat is gewoon raar.
Tja, misschien is er wel meer aan het verhaal, inderdaad. Maar ik acht het waarschijnlijker dat ze gewoon niet zo goed weten wat te moeten doen, die zitten de afgelopen 2 dagen ook gewoon in de rollercoaster van hun leven, misschien zijn ze wel gewoon dom :P
-nee-
pi_208355711
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat lijkt me in veel branches heel redelijk, maar gebeurd ook wel. Bij mijn oude werk was er in elk geval een beleid dat je relaties op de werkvloer meldde om daarna er over in gesprek te gaan. (Alleen losjes rondneuken was daar dan ook het credo :P )
Bij mij hadden ooit twee collega's een relatie. Zelfde functie, dus het was gelijkwaardig. Maar die werkte echt vaak samen. En liefde is iets prachtigs, maar asjeblieft niet op de werkvloer. Hele tijd aan elkaar zitten, flirten, lachen naar elkaar. Terwijl er gewoon werk gedaan moest werken.

Gek-ma-kend.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 11:25:38 #131
70532 loveli
N
pi_208355741
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:19 schreef Marsenal het volgende:

[..]
4% van de werkenden heeft liefde op de werkvloer. Dat zijn zo 300.000 mensen. Ik vind het nogal wat om dat af te breken, dat vind ik niet in onze maatschappij passen, die invloed.
Regels lijken me verstandig.
crap in = crap out
pi_208355750
Gaat lekker bij de NOS Sport. :r Tom Egbers :r :r
Aan het typen...
pi_208355777
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bij mij hadden ooit twee collega's een relatie. Zelfde functie, dus het was gelijkwaardig. Maar die werkte echt vaak samen. En liefde is iets prachtigs, maar asjeblieft niet op de werkvloer. Hele tijd aan elkaar zitten, flirten, lachen naar elkaar. Terwijl er gewoon werk gedaan moest werken.

Gek-ma-kend.
Dat lijkt me wel ongepast ja, een mens moet zich gewoon gedragen zoals je je met al je collega's moet gedragen.
-nee-
  maandag 13 maart 2023 @ 11:38:54 #134
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208355872
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef Yasmin__x het volgende:
Wel knap dat hij al 30 jaar het zelfde er uit ziet.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:50:27 #135
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_208356010
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef Yasmin__x het volgende:
Even beter lezen. Boel blijkt niet zo zwart-wit te zijn.

Daarom is het verkeerd om individuele gevallen te behandelen in de media. Zorgt alleen maar voor verwarring en halve waarheden. Mensen worden hier kapotgemaakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_208356094
Zit met smart te wachten op de NOS voetbalpodcast waar de heren van de voetbalredactie regelmatig over elkaar heen struikelen om het grensoverschrijdend gedrag van anderen zo snel mogelijk af te keuren. :)
-nee-
pi_208356111
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Daarom is het verkeerd om individuele gevallen te behandelen in de media. Zorgt alleen maar voor verwarring en halve waarheden. Mensen worden hier kapotgemaakt.
Okay mevrouw dekker
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_208356117
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:56 schreef Marsenal het volgende:
Zit met smart te wachten op de NOS voetbalpodcast waar de heren van de voetbalredactie regelmatig over elkaar heen struikelen om het grensoverschrijdend gedrag van anderen zo snel mogelijk af te keuren. :)
Arno Vermeulen is verdacht stil laatste dagen.
pi_208356230
quote:

[..]

Als je dit verhaal brengt zonder individuele namen, heb je er ook niet veel aan..

En de individuele personen hebben ook gewoon de kans gehad om te reageren op die “verwarring en halve waarheden”
pi_208356240
Janke moet niet zo janken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 12:11:54 #141
pi_208356242
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Okay mevrouw dekker
Ben ik niet. ;)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 12:12:22 #142
70532 loveli
N
pi_208356248
quote:

[..]

Dat leek het doel van het stuk in de Volkskrant.

Journalistiek valt er nog wel wat op aan te merken.
crap in = crap out
pi_208356249
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Arno Vermeulen is verdacht stil laatste dagen.
Binnenkort appjes waarin Arno tegen vrouwelijke collega's zegt dat z'n bijnaam weliswaar de Witte Chinees is, maar de Witte Neger toepasselijker was geweest?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_208356257
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Egbers. Niet Egberts.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 12:14:24 #145
pi_208356264
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Als je dit verhaal brengt zonder individuele namen, heb je er ook niet veel aan..

En de individuele personen hebben ook gewoon de kans gehad om te reageren op die “verwarring en halve waarheden”
Als wij nu niet het hele verhaal krijgen te horen heeft een verhaal brengen ook geen nut.

En waarom moeten wij alle namen weten als ze wel de slachtoffers/getuigen anonimiteit willen bieden?

Vind het sowieso wat vreemd dat iedereen die op tv is geweest en “BN’er” is nu een soort vogelvrij worden verklaard. Alsof ze publiek bezit zijn.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_208356368
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208356376
Mevrouw Dekker claimt dat van pestgedrag door Egbers geen sprake was. Hoe weet zij dat? Was ze erbij? Heeft manlief haar dat verzekerd? Of is haar dat verteld door de andere etterbakken op de redactie?

Intern rapport levert klachten op van ruim honderd personen. Volkskrant meer dan dertig personen gesproken en claims logischerwijze gecheckt.

Op dit moment neig ik meer naar het gelijk van het Volkskrant-artikel. Het gezin Egbers heeft immers veel meer te verliezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208356378
Ik heb gewerkt met een aantal van deze mensen. Als externe bij de NOS.
Er zijn echt 100en meldingen geweest. Over hetzelfde kliekje mannen. En met Tom Egbers is wel meer voorgevallen.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 12:25:06 #149
70532 loveli
N
pi_208356403
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Egbers. Niet Egberts.
Dan werk je al sinds 1984 voor de publieke omroep en nog weten ze niet hoe je heet.

Als ik Tom was zou ik dat wel heel erg vinden.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 12:25:53 #150
70532 loveli
N
pi_208356414
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Black_Baron het volgende:
Ik heb gewerkt met een aantal van deze mensen. Als externe bij de NOS.
Er zijn echt 100en meldingen geweest. Over hetzelfde kliekje mannen.
Namen/rugnummers/linkjes?
crap in = crap out
  Redactie Sport maandag 13 maart 2023 @ 12:26:29 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208356426
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:25 schreef loveli het volgende:

[..]
Lijkt me niet heel chique.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 12:27:32 #152
70532 loveli
N
pi_208356446
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lijkt me niet heel chique.
Maar wel heel interessant.
crap in = crap out
pi_208356448
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:25 schreef loveli het volgende:

[..]
Nee. Ga ik je niet geven.
Alleen wel dat het steeds het zelfde groepje mannen betrof.
Waarna de dame(s) in kwestie rustig afgeserveerd werd.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 12:30:09 #154
236264 crew  capricia
pi_208356489
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Stukje cultuur dus?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 13 maart 2023 @ 12:31:52 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208356508
twitter

Joh
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport maandag 13 maart 2023 @ 12:33:01 #156
pi_208356522
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Joh
Dit zag Vincent Bijlo zelfs aankomen.
  maandag 13 maart 2023 @ 12:33:05 #157
139407 jorienvdherik
pi_208356524
quote:

[..]
begin er dan ook niet over, aandacht trekker
pi_208356547
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Stukje cultuur dus?
Zoals met Danny, hoe hij over vrouwen praat en wie die al dan niet geneukt heeft, en de lijstjes die hij bijhield, dat was de cultuur. Het was echt heel smerig.

100en meldingen zijn er gedaan. Nooit is een van deze mannen aangepakt. Ouwe jongens krentenbrood.
  maandag 13 maart 2023 @ 12:35:01 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208356553
Wel opvallend trouwens dat het alweer mannen betreft. Over Cunera van Selm en Dione de Graaff vooralsnog geen vunzigheid.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208356556
quote:

[..]
Zo'n ranzig kutsfeertje ontstaat vaak als een groep kerels tig jaar met elkaar op dezelfde plek werkt. Bij de NOS gaat het dan ook nog eens om superego's die op het schild worden gehesen en zich daar dan ook naar gedragen. Alle ingrediënten voor een toxische werkomgeving.
pi_208356604
quote:

[..]
Anekdotisch anoniem bewijs, nu geloof ik het meteen.
pi_208356607
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:35 schreef -XOR- het volgende:
Wel opvallend trouwens dat het alweer mannen betreft. Over Cunera van Selm en Dione de Graaff vooralsnog geen vunzigheid.
Dione de Graaff heeft misschien wel 300 mannen grensoverschrijdend benaderd, maar we wachten nog op de eerste die klaagt.
-nee-
pi_208356621
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:35 schreef -XOR- het volgende:
Zouden mannen snel een melding maken? Ik denk dat mannen dit iets minder snel doen eerlijk gezegd.
pi_208356624
Wij werken in deelredacties. Jarenlang werd niet nader te noemen gemeente verslagen door dezelfde groep kerels. Sfeer was op gegeven moment zo giftig dat elke nieuweling na een paar maanden gillend de tent verliet.

Toen de club uit elkaar is gehaald zijn alle problemen in een klap verdwenen.
pi_208356643
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:38 schreef Questular het volgende:

[..]
Anekdotisch anoniem bewijs, nu geloof ik het meteen.
Intern rapport van de NOS toont aan dat ruim honderd mensen aan de bel hebben getrokken. Dat die redactie een toxische kutplek is lijdt toch geen twijfel meer.
pi_208356660
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wij werken in deelredacties. Jarenlang werd niet nader te noemen gemeente verslagen door dezelfde groep kerels. Sfeer was op gegeven moment zo giftig dat elke nieuweling na een paar maanden gillend de tent verliet.

Dan begrijp je wel wat iemand als Aicha daar meegemaakt heeft. Dat was heel giftig ja.
pi_208356674
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Intern rapport van de NOS toont aan dat ruim honderd mensen aan de bel hebben getrokken. Dat die redactie een toxische kutplek is lijdt toch geen twijfel meer.
Dat zeker.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 maart 2023 @ 12:44:02 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208356676
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

Zo kijkend op dit soort zaken ben ik toch wel blij dat ik het bij 'ons' op het werk blijkbaar erg goed getroffen heb. Nagenoeg alleen maar mannen, veel zitten er ook al jaren, maar nieuwe mensen zie je gewoon keer op keer het naar hun zin hebben. Ik kan me wel indenken dat dat lang niet overal het geval is...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 12:46:21 #169
236264 crew  capricia
pi_208356699
quote:

[..]
100 mensen. Wouw.
Dan zijn er dus nog heel wat zaken niet aan het licht gekomen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208356773
quote:

[..]
100 klachten toch, niet 100 mensen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_208356779
Janke Dekker slaat à la Linda de Mol om zich heen om de boel in haar eigen voordeel te spinnen

https://www.ad.nl/show/ja(...)te-spinnen~a6e051ec/
pi_208356784
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef RipCity het volgende:
Janke Dekker slaat à la Linda de Mol om zich heen om de boel in haar eigen voordeel te spinnen

Journaliste Angela de Jong.

Journaliste.

:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_208356807
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef RipCity het volgende:

Janke Dekker heeft geen idee wat haar man allemaal uitspookte op zijn werk. Zij was daar niet bij.

Tom heeft wel meer affaires gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Black_Baron op 13-03-2023 13:01:05 ]
pi_208356836
#draintheswamp
  maandag 13 maart 2023 @ 12:59:29 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208356872
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef Steven184 het volgende:

[..]
100 klachten toch, niet 100 mensen?
Zo heb ik het ook begrepen. Maar ook dat er mensen zijn die geen melding hebben gedaan tijdens het onderzoek omdat de klachten bij meldpunt Mores terecht zouden komen. En Janke Dekker daar nog de voorzitter van was op dat moment.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208356886

En 3 maanden geleden liep die nog steeds te liegen.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 13:04:10 #177
236264 crew  capricia
pi_208356933
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

En 3 maanden geleden liep die nog steeds te liegen.
'Verschillende vrouwen'
Lekker gewerkt, Tom?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 13 maart 2023 @ 13:07:39 #178
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208356981
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:04 schreef capricia het volgende:

[..]
'Verschillende vrouwen'
Lekker gewerkt, Tom?
"Je werpt zo hier en daar eens een hengeltje uit..."
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208356998
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Journaliste.

Wijn drinken en tv kijken, daar moet je gewoon 4 jaar Fontys avondschool voor volgen hoor :')
-nee-
pi_208357062
3 jaar lang affaire (walgelijk) en dan alleen zoenen en nooit sex... (met een 22 jarige)

pi_208357156
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Journaliste.

Dat is ze officieel toch ook? :o
pi_208357165
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Joh
Dit had ik niet achter hem gezocht _O- . Wel dat het een stiekeme gluiperd zou zijn maar niet zo open en bloot pochen en machotaal uitslaan :D
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_208357173
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
3 jaar lang affaire (walgelijk) en dan alleen zoenen en nooit sex... (met een 22 jarige)

[ afbeelding ]
Kamp Egbers probeert de situatie natuurlijk kleiner te maken. En wat niet te bewijzen valt, valt makkelijk te ontkennen.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2023 @ 13:24:29 #184
pi_208357210
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dit had ik niet achter hem gezocht _O- . Wel dat het een stiekeme gluiperd zou zijn maar niet zo open en bloot pochen en machotaal uitslaan :D
Het lijkt me wel iemand die zich het alfamannetje vóelt maar dat totaal niet is. Dat hij overigens de sociale code met Marijn in de auto niet door heeft, ik weet niet of dát me dan verbaast..
pi_208357215
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Kamp Egbers probeert de situatie natuurlijk kleiner te maken. En wat niet te bewijzen valt, valt makkelijk te ontkennen.
En anders is er als laatste redmiddel altijd nog het ontbreken van een of andere vorm van herinnering. Dat is niet altijd even sterk, maar kun je de boel wel mee traineren.
pi_208357231
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het lijkt me wel iemand die zich het alfamannetje vóelt maar dat totaal niet is. Dat hij overigens de sociale code met Marijn in de auto niet door heeft, ik weet niet of dát me dan verbaast..
Aan die sociale code had ie iig compleet schijt blijkt nu.
pi_208357274
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En anders is er als laatste redmiddel altijd nog het ontbreken van een of andere vorm van herinnering. Dat is niet altijd even sterk, maar kun je de boel wel mee traineren.
Of een verkeerde herinnering
  maandag 13 maart 2023 @ 13:31:16 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208357308
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:34 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Zoals met Danny, hoe hij over vrouwen praat en wie die al dan niet geneukt heeft, en de lijstjes die hij bijhield, dat was de cultuur. Het was echt heel smerig.

100en meldingen zijn er gedaan. Nooit is een van deze mannen aangepakt. Ouwe jongens krentenbrood.
Als dat waar is, dan is dat wel een zeer slechte zaak. Hier en daar wat ongemakkelijke opmerkingen, dat komt overal wel voor en is niet zo schadelijk, maar dit soort dingen moeten echt keihard aangepakt worden.

Nee, het gaat mij niet om de vrouwen die wel met hem wilde en of dat allemaal wel of niet wederzijds was, maar ik heb dat soort excessen nooit stoer gevonden, maar er zijn zat mensen die het ook daadwerkelijk stoer vinden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_208357311
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hangt er vanaf of de meid in kwestie nog wat kwijt wil als ze het idee heeft dat men niet de waarheid vertelt en zijzelf tekort wordt gedaan. Geheid een smsje waarin nog even wordt gezegd hoe lekker het wel niet was bijv als bewijs. Maar goed, maakt me verder ook niet uit, het viel mij alleen op in dat verhaal... stapelverliefd blijkbaar, een 22 jarige heeft normaalgesproken een hoog libido, en dan 3 jaar lang het alleen bij zoenen houden...
  Redactie Sport maandag 13 maart 2023 @ 13:31:32 #190
pi_208357314
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Of een verkeerde herinnering
Of je had het gewoon net iets anders bedoeld.
pi_208357351
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Eens
pi_208357378
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hangt er vanaf of de meid in kwestie nog wat kwijt wil als ze het idee heeft dat men niet de waarheid vertelt en zijzelf tekort wordt gedaan. Geheid een smsje waarin nog even wordt gezegd hoe lekker het wel niet was bijv als bewijs. Maar goed, maakt me verder ook niet uit, het viel mij alleen op in dat verhaal... stapelverliefd blijkbaar, een 22 jarige heeft normaalgesproken een hoog libido, en dan 3 jaar lang het alleen bij zoenen houden...
Je mag je als man gelukkig prijzen met een goedgelovige vrouw als Janke zullen we maar zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 13:38:56 #193
70532 loveli
N
pi_208357419
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Janke Dekker heeft geen idee wat haar man allemaal uitspookte op zijn werk. Zij was daar niet bij.

Tom heeft wel meer affaires gehad.
Meer telefoons ook, waarschijnlijk.
crap in = crap out
pi_208357515
quote:

[..]
Danny Nelissen is volgens mij een simpele ziel die nooit volwassener is gaan denken. Veel mannen denken met name als je jong bent ook vooral met hun pik, zeker in zo'n wielerpeleton vol testosteron (want vrijwel alleen maar mannen). Als je dan niet doorhebt dat dat soort teksten en gedrag niet normaal is als je in een andere volwassen werkomgeving met vrouwen terecht komt ga je in de fout.
  maandag 13 maart 2023 @ 13:49:36 #195
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_208357544
Awkward 30 seconden aandacht voor wat er allemaal speelt bij de NOS. :') Witte chinees natuurlijk afwezig.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 maart 2023 @ 13:49:51 #196
284411 crew  heywoodu
pi_208357549
quote:

[..]
Ja joh, het zou me écht weinig verbazen als hij voor de camera redelijk normaal is, maar dan in de auto ineens zo'n hijgerig viespeukje, die het over 'wijven' en 'neuken' heeft omdat hij denkt dat dat éxtra stoer klinkt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Redactie Sport maandag 13 maart 2023 @ 13:51:10 #197
pi_208357563
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja joh, het zou me écht weinig verbazen als hij voor de camera redelijk normaal is, maar dan in de auto ineens zo'n hijgerig viespeukje, die het over 'wijven' en 'neuken' heeft omdat hij denkt dat dat éxtra stoer klinkt.
Had jij het drie weken geleden verwacht ja?
pi_208357650
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als je alleen met een vrouw in de auto zit? Bijzonder..
  maandag 13 maart 2023 @ 14:00:13 #199
139407 jorienvdherik
pi_208357674
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:49 schreef RamboDirk het volgende:
Awkward 30 seconden aandacht voor wat er allemaal speelt bij de NOS. :') Witte chinees natuurlijk afwezig.
haha ja en op einde wel de bbc bespreken haha
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 maart 2023 @ 14:02:12 #200
284411 crew  heywoodu
pi_208357699
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Als je alleen met een vrouw in de auto zit? Bijzonder..
Ja, hoe het 'extra stoer' is zie ik ook niet hoor, begrijp me niet verkeerd :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')