Lijkt me niet heel chique.quote:
Nee. Ga ik je niet geven.quote:
Stukje cultuur dus?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nee. Ga ik je niet geven.
Alleen wel dat het steeds het zelfde groepje mannen betrof.
Waarna de dame(s) in kwestie rustig afgeserveerd werd.
Dit zag Vincent Bijlo zelfs aankomen.quote:
begin er dan ook niet over, aandacht trekkerquote:Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zoals met Danny, hoe hij over vrouwen praat en wie die al dan niet geneukt heeft, en de lijstjes die hij bijhield, dat was de cultuur. Het was echt heel smerig.quote:
Zo'n ranzig kutsfeertje ontstaat vaak als een groep kerels tig jaar met elkaar op dezelfde plek werkt. Bij de NOS gaat het dan ook nog eens om superego's die op het schild worden gehesen en zich daar dan ook naar gedragen. Alle ingrediėnten voor een toxische werkomgeving.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Anekdotisch anoniem bewijs, nu geloof ik het meteen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dione de Graaff heeft misschien wel 300 mannen grensoverschrijdend benaderd, maar we wachten nog op de eerste die klaagt.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:35 schreef -XOR- het volgende:
Wel opvallend trouwens dat het alweer mannen betreft. Over Cunera van Selm en Dione de Graaff vooralsnog geen vunzigheid.
Zouden mannen snel een melding maken? Ik denk dat mannen dit iets minder snel doen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:35 schreef -XOR- het volgende:
Wel opvallend trouwens dat het alweer mannen betreft. Over Cunera van Selm en Dione de Graaff vooralsnog geen vunzigheid.
Intern rapport van de NOS toont aan dat ruim honderd mensen aan de bel hebben getrokken. Dat die redactie een toxische kutplek is lijdt toch geen twijfel meer.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Anekdotisch anoniem bewijs, nu geloof ik het meteen.
Dan begrijp je wel wat iemand als Aicha daar meegemaakt heeft. Dat was heel giftig ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wij werken in deelredacties. Jarenlang werd niet nader te noemen gemeente verslagen door dezelfde groep kerels. Sfeer was op gegeven moment zo giftig dat elke nieuweling na een paar maanden gillend de tent verliet.
Toen de club uit elkaar is gehaald zijn alle problemen in een klap verdwenen.
Dat zeker.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Intern rapport van de NOS toont aan dat ruim honderd mensen aan de bel hebben getrokken. Dat die redactie een toxische kutplek is lijdt toch geen twijfel meer.
Zo kijkend op dit soort zaken ben ik toch wel blij dat ik het bij 'ons' op het werk blijkbaar erg goed getroffen heb. Nagenoeg alleen maar mannen, veel zitten er ook al jaren, maar nieuwe mensen zie je gewoon keer op keer het naar hun zin hebben. Ik kan me wel indenken dat dat lang niet overal het geval is...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wij werken in deelredacties. Jarenlang werd niet nader te noemen gemeente verslagen door dezelfde groep kerels. Sfeer was op gegeven moment zo giftig dat elke nieuweling na een paar maanden gillend de tent verliet.
Toen de club uit elkaar is gehaald zijn alle problemen in een klap verdwenen.
100 mensen. Wouw.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Intern rapport van de NOS toont aan dat ruim honderd mensen aan de bel hebben getrokken. Dat die redactie een toxische kutplek is lijdt toch geen twijfel meer.
100 klachten toch, niet 100 mensen?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journaliste Angela de Jong.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef RipCity het volgende:
Janke Dekker slaat ą la Linda de Mol om zich heen om de boel in haar eigen voordeel te spinnen
https://www.ad.nl/show/ja(...)te-spinnen~a6e051ec/
Janke Dekker heeft geen idee wat haar man allemaal uitspookte op zijn werk. Zij was daar niet bij.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef RipCity het volgende:
Janke Dekker slaat ą la Linda de Mol om zich heen om de boel in haar eigen voordeel te spinnen
https://www.ad.nl/show/ja(...)te-spinnen~a6e051ec/
Zo heb ik het ook begrepen. Maar ook dat er mensen zijn die geen melding hebben gedaan tijdens het onderzoek omdat de klachten bij meldpunt Mores terecht zouden komen. En Janke Dekker daar nog de voorzitter van was op dat moment.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
100 klachten toch, niet 100 mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |