'Verschillende vrouwen'quote:Op maandag 13 maart 2023 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
En 3 maanden geleden liep die nog steeds te liegen.

"Je werpt zo hier en daar eens een hengeltje uit..."quote:Op maandag 13 maart 2023 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
'Verschillende vrouwen'
Lekker gewerkt, Tom?

Wijn drinken en tv kijken, daar moet je gewoon 4 jaar Fontys avondschool voor volgen hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Journaliste Angela de Jong.
Journaliste..

Dat is ze officieel toch ook?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Journaliste Angela de Jong.
Journaliste..

Dit had ik niet achter hem gezochtquote:

Kamp Egbers probeert de situatie natuurlijk kleiner te maken. En wat niet te bewijzen valt, valt makkelijk te ontkennen.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
3 jaar lang affaire (walgelijk) en dan alleen zoenen en nooit sex... (met een 22 jarige)
[ afbeelding ]

Het lijkt me wel iemand die zich het alfamannetje vóelt maar dat totaal niet is. Dat hij overigens de sociale code met Marijn in de auto niet door heeft, ik weet niet of dát me dan verbaast..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter hem gezocht. Wel dat het een stiekeme gluiperd zou zijn maar niet zo open en bloot pochen en machotaal uitslaan

En anders is er als laatste redmiddel altijd nog het ontbreken van een of andere vorm van herinnering. Dat is niet altijd even sterk, maar kun je de boel wel mee traineren.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kamp Egbers probeert de situatie natuurlijk kleiner te maken. En wat niet te bewijzen valt, valt makkelijk te ontkennen.

Aan die sociale code had ie iig compleet schijt blijkt nu.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me wel iemand die zich het alfamannetje vóelt maar dat totaal niet is. Dat hij overigens de sociale code met Marijn in de auto niet door heeft, ik weet niet of dát me dan verbaast..

Of een verkeerde herinneringquote:Op maandag 13 maart 2023 13:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En anders is er als laatste redmiddel altijd nog het ontbreken van een of andere vorm van herinnering. Dat is niet altijd even sterk, maar kun je de boel wel mee traineren.

Als dat waar is, dan is dat wel een zeer slechte zaak. Hier en daar wat ongemakkelijke opmerkingen, dat komt overal wel voor en is niet zo schadelijk, maar dit soort dingen moeten echt keihard aangepakt worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zoals met Danny, hoe hij over vrouwen praat en wie die al dan niet geneukt heeft, en de lijstjes die hij bijhield, dat was de cultuur. Het was echt heel smerig.
100en meldingen zijn er gedaan. Nooit is een van deze mannen aangepakt. Ouwe jongens krentenbrood.

Hangt er vanaf of de meid in kwestie nog wat kwijt wil als ze het idee heeft dat men niet de waarheid vertelt en zijzelf tekort wordt gedaan. Geheid een smsje waarin nog even wordt gezegd hoe lekker het wel niet was bijv als bewijs. Maar goed, maakt me verder ook niet uit, het viel mij alleen op in dat verhaal... stapelverliefd blijkbaar, een 22 jarige heeft normaalgesproken een hoog libido, en dan 3 jaar lang het alleen bij zoenen houden...quote:Op maandag 13 maart 2023 13:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kamp Egbers probeert de situatie natuurlijk kleiner te maken. En wat niet te bewijzen valt, valt makkelijk te ontkennen.

Of je had het gewoon net iets anders bedoeld.quote:

Eensquote:Op maandag 13 maart 2023 11:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja precies. Dat suggereert Dekker alleen ze willen het niet hardop zeggen of bevestigen. Waarom kiest Dekker samen met Richard Korver voor deze strategie, het bewust vaag houden? Dat maakt de suggestie niet betrouwbaar(der)

Je mag je als man gelukkig prijzen met een goedgelovige vrouw als Janke zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de meid in kwestie nog wat kwijt wil als ze het idee heeft dat men niet de waarheid vertelt en zijzelf tekort wordt gedaan. Geheid een smsje waarin nog even wordt gezegd hoe lekker het wel niet was bijv als bewijs. Maar goed, maakt me verder ook niet uit, het viel mij alleen op in dat verhaal... stapelverliefd blijkbaar, een 22 jarige heeft normaalgesproken een hoog libido, en dan 3 jaar lang het alleen bij zoenen houden...

Meer telefoons ook, waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Janke Dekker heeft geen idee wat haar man allemaal uitspookte op zijn werk. Zij was daar niet bij.
Tom heeft wel meer affaires gehad.

Danny Nelissen is volgens mij een simpele ziel die nooit volwassener is gaan denken. Veel mannen denken met name als je jong bent ook vooral met hun pik, zeker in zo'n wielerpeleton vol testosteron (want vrijwel alleen maar mannen). Als je dan niet doorhebt dat dat soort teksten en gedrag niet normaal is als je in een andere volwassen werkomgeving met vrouwen terecht komt ga je in de fout.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter hem gezocht. Wel dat het een stiekeme gluiperd zou zijn maar niet zo open en bloot pochen en machotaal uitslaan

Ja joh, het zou me écht weinig verbazen als hij voor de camera redelijk normaal is, maar dan in de auto ineens zo'n hijgerig viespeukje, die het over 'wijven' en 'neuken' heeft omdat hij denkt dat dat éxtra stoer klinkt.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]

Had jij het drie weken geleden verwacht ja?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja joh, het zou me écht weinig verbazen als hij voor de camera redelijk normaal is, maar dan in de auto ineens zo'n hijgerig viespeukje, die het over 'wijven' en 'neuken' heeft omdat hij denkt dat dat éxtra stoer klinkt.

Als je alleen met een vrouw in de auto zit? Bijzonder..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja joh, het zou me écht weinig verbazen als hij voor de camera redelijk normaal is, maar dan in de auto ineens zo'n hijgerig viespeukje, die het over 'wijven' en 'neuken' heeft omdat hij denkt dat dat éxtra stoer klinkt.

haha ja en op einde wel de bbc bespreken hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:49 schreef RamboDirk het volgende:
Awkward 30 seconden aandacht voor wat er allemaal speelt bij de NOS.Witte chinees natuurlijk afwezig.

Ja, hoe het 'extra stoer' is zie ik ook niet hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je alleen met een vrouw in de auto zit? Bijzonder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |