abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208355187
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Alleen de VK heeft niet 1 bron.

Verder doet de verdediging vaag over die feiten (politie bewaking). Wat valt er te winnen door er bewust vaag over te blijven? Alsof iets meer duidelijkheid geven de suggestie (bewaking) veel kleiner maakt dan het is.
De VK heeft meerdere bronnen dat die vrouw door Egbers is weggepest, maar de reden van dat gedrag kan dus genuanceerder liggen dan die bronnen wellicht weten.

Stel: Ik heb een affaire gehad met een collega en die ga ik vervolgens lopen pesten, beledigen in het bijzijn van andere collega's. Dan snap ik dat die collega's dat zien, wellicht melden en die collega steunen. Als die collega's niet weten dat degene met wie ik de affaire het einde van de relatie niet accepteert, stalkerig gedrag vertoont etc. is dat wel een nuance die mijn gedrag beter verklaart (zonder het goed te praten).
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:41:21 #102
236264 crew  capricia
pi_208355195
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Alles is mogelijk. Maar wij zijn gedwongen om af te gaan op datgene wat redelijk is.

Stel nu, dat de dame in kwestie Egberts inderdaad bleef 'lastig vallen'. Wat moet ze dan wel al die jaren gedaan hebben? constant appjes, bellen? (nummer blokkeren is genoeg), letterlijk bij zijn woning langskomen? (heeft Egberts geen camera, waarmee hij daarmee naar de politie kon gaan?).

Als in deze tijd iemand je consequent lastig valt, dan win je altijd. Dus hoe redelijk is het nu om dat te geloven?
Staat in het artikel hier boven.

quote:
Vanwege de mentale gesteldheid van hun kinderen (toen 9 en 14 jaar) komt Egbers na twee dagen weer thuis. ,,Toen heb ik gezegd: vanaf nu ligt jouw telefoon altijd open en bloot op tafel. Er staat geen code meer op. Iedereen kon hem inzien, maar achteraf bezien ook niet handig. De vrouw accepteerde niet dat het uitging. De sms’jes bleven komen. Dus de kinderen hoorden ook voortdurend die pings.”

[..]
Dekker zegt zich thuis ‘zo onveilig te voelen na aanhoudende sms’jes van de vrouw’ dat ze uiteindelijk de politie inschakelt. Na overleg wordt er een jaar lang camerabewaking in het raamkozijn geplaatst.
CoExist in NWS / Hoofdredactie NOS Sport treedt terug om grensoverschrijdend gedrag #4
Gaat dus gewoon om pings van smsjes. Ik begrijp dit niet.
Dan blok je toch gewoon zo'n nummer?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355239
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:41 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
CoExist in NWS / Hoofdredactie NOS Sport treedt terug om grensoverschrijdend gedrag #4
Nou, als de berichten zodanig bedreigd waren dat je vanwege dat camera's plaatst, was ik ermee naar de politie gegaan.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:48:19 #104
236264 crew  capricia
pi_208355266
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nou, als de berichten zodanig bedreigd waren dat je vanwege dat camera's plaatst, was ik ermee naar de politie gegaan.
Ja. Dat lijkt me inderdaad de juiste stap. Als je bedreigd wordt, doe je aangifte.

Maar als je gek wordt van al dat geping, dan zet je dat nummer stil of je blokkeert hem gewoon.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 13 maart 2023 @ 10:48:27 #105
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_208355268
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:41 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Ze komt op mijn over als een enorme Karin die dan net zo lang bij de politie gaat zeuren ('Weten jullie wel wie mijn man is!?') totdat die dan maar een webcammetje in het kozen plakken om van het gezeur af te zijn.

(Overigens geloof ik ook best dat de stagiaire niet zonder schuld is.)
I am a black hole shitting into the void
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:49:34 #106
236264 crew  capricia
pi_208355284
Als je dat nummer blokkeert, is er ook geen 'bedreiging' meer. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355288
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat lijkt me inderdaad de juiste stap. Als je bedreigd wordt, doe je aangifte.

Maar als je gek wordt van al dat geping, dan zet je dat nummer stil of je blokkeert hem gewoon.
Als het slechts vervelende berichten zijn wel. Maar het lijkt hier echt te gaan om dreigementen. Of in elk geval berichten die buitengewoon vervelend zijn.

Dan is het toch helemaal een vreemd verhaal?
pi_208355299
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:49 schreef capricia het volgende:
Als je dat nummer blokkeert, is er ook geen 'bedreiging' meer. :D
Neuh. Maar als iemand het lef hebt om dat bij mij te doen, maak ik van je leven een behoorlijke puinhoop, hoor.
pi_208355311
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 08:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
8)7

Het wordt nota bene bevestigd door andere medewerkers.
15 jaar je bek houden en nu in eens met de kudde mee roepen. Ik begrijp dat echt niet, trek je bek eens los als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 10:51:31 #110
70532 loveli
N
pi_208355314
Het wordt weer eens tijd om relaties op de werkvloer te verbieden, zeker met stagiaires of andere scheve machtsverhoudingen. Te veel voorbeelden waar dat fout ging (De Blois - Van Nimwegen).
crap in = crap out
pi_208355336
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:51 schreef loveli het volgende:
Het wordt weer eens tijd om relaties op de werkvloer te verbieden, zeker met stagiaires of andere scheve machtsverhoudingen. Te veel voorbeelden waar dat fout ging (De Blois - Van Nimwegen).
Volgens mij is dat ook verboden, hoor.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:53:07 #112
236264 crew  capricia
pi_208355342
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als het slechts vervelende berichten zijn wel. Maar het lijkt hier echt te gaan om dreigementen. Of in elk geval berichten die buitengewoon vervelend zijn.

Dan is het toch helemaal een vreemd verhaal?
En die kwamen dan op de telefoon van Tom binnen, die hij thuis open en bloot op tafel moest leggen.
Dus de hele dag nam hij die telefoon mee naar zijn werk, en maakte hij 'ik snij je keel door gebaren' etc naar haar. En als hij dan 's avonds thuis kwam van zijn werk, dan begon zij hem dreigementen te sms-en.
Moet ik het me zo voorstellen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355354
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:53 schreef capricia het volgende:

[..]
En die kwamen dan op de telefoon van Tom binnen, die hij thuis open en bloot op tafel moest leggen.
Dus de hele dag nam hij die telefoon mee naar zijn werk, en maakte hij 'ik snij je keel door gebaren' etc naar haar. En als hij dan 's avonds thuis kwam van zijn werk, dan begon zij hem dreigementen te sms-en.
Moet ik het me zo voorstellen?
Er komen bij mij twee mogelijkheden binnen.

1: Het is niet waar (het verhaal van Egberts).

2: Het was een uit de hand gelopen kink relatie.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 10:54:42 #114
70532 loveli
N
pi_208355362
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Volgens mij is dat ook verboden, hoor.
quote:
Egbers beëindigt volgens haar de relatie en licht de leiding bij de NOS in. ,,Zij hebben toen gezegd: ‘We beschouwen dit als een privékwestie. Jullie zijn twee volwassen mensen. Jullie horen dat zelf op te lossen.’”
Iemand had zo volwassen moeten zijn om een andere werkplek te zoeken.
crap in = crap out
pi_208355368
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Ze komt op mijn over als een enorme Karin die dan net zo lang bij de politie gaat zeuren ('Weten jullie wel wie mijn man is!?') totdat die dan maar een webcammetje in het kozen plakken om van het gezeur af te zijn.

(Overigens geloof ik ook best dat de stagiaire niet zonder schuld is.)
Ze heeft wel echt alle schijn tegen, komt niet sterk over.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:00:05 #116
236264 crew  capricia
pi_208355431
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er komen bij mij twee mogelijkheden binnen.

1: Het is niet waar (het verhaal van Egberts).

2: Het was een uit de hand gelopen kink relatie.
Ik kan me voorstellen dat deze intensiteit tussen Tom en de 22 jarige vrouw, heel bedreigend voor Janke is geweest. Bedoel, kom hier maar eens tussen als echtgenote. De vlammen spatten er af tussen Tom en ex-vriendin. Ook dat Janke meteen zag dat ze beiden zo verliefd waren enzo.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355446
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]
Iemand had zo volwassen moeten zijn om een andere werkplek te zoeken.
Ja, ik lees het nu ook. Verbaas mij daarover. Ik wist echt niet beter dan dat in Nederland relaties tussen collega's, en zeker als de machtsverhoudingen duidelijk scheef zijn verboden zijn.

Maar blijkbaar niet.
pi_208355484
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:51 schreef loveli het volgende:
Nou dat lijkt me wat veel van het goede, er zijn ook gewoon mensen die de liefde van hun leven vinden op hun werk en daar op een normale manier mee om kunnen gaan. Laten we niet vergeten dat werk minder belangrijk is dan je privéleven.
-nee-
pi_208355498
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nou dat lijkt me wat veel van het goede, er zijn ook gewoon mensen die de liefde van hun leven vinden op hun werk en daar op een normale manier mee om kunnen gaan. Laten we niet vergeten dat werk minder belangrijk is dan je privéleven.
Er bestaat ook nog wel een middenweg. Het niet per definitie verbieden, maar er wel voor zorgen dat als mensen een relatie hebben en/of krijgen, je als werkgever ervoor zorgt dat ze niet teveel samenwerken.

Niet enkel vanwege het risico op machtsmisbruik, maar ook gewoon omdat het kenkerirritant is om op de werkvloer constant duifjes met elkaar bezig te zien.
pi_208355518
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De VK heeft meerdere bronnen dat die vrouw door Egbers is weggepest, maar de reden van dat gedrag kan dus genuanceerder liggen dan die bronnen wellicht weten.

Stel: Ik heb een affaire gehad met een collega en die ga ik vervolgens lopen pesten, beledigen in het bijzijn van andere collega's. Dan snap ik dat die collega's dat zien, wellicht melden en die collega steunen. Als die collega's niet weten dat degene met wie ik de affaire het einde van de relatie niet accepteert, stalkerig gedrag vertoont etc. is dat wel een nuance die mijn gedrag beter verklaart (zonder het goed te praten).
Ja precies. Dat suggereert Dekker alleen ze willen het niet hardop zeggen of bevestigen. Waarom kiest Dekker samen met Richard Korver voor deze strategie, het bewust vaag houden? Dat maakt de suggestie niet betrouwbaar(der)
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:09:07 #121
236264 crew  capricia
pi_208355527
Maar de NOS-Sport heeft dat toch ook opgelost?
Vieze Danny mocht blijven.
Marijn is niet meer terug gevraagd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355577
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:09 schreef capricia het volgende:
Maar de NOS-Sport heeft dat toch ook opgelost?
Vieze Danny mocht blijven.
Marijn is niet meer terug gevraagd.
Gelukkig is hij nu alsnog de lul.
pi_208355581
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja precies. Dat suggereert Dekker alleen ze willen het niet hardop zeggen of bevestigen. Waarom kiest Dekker samen met Richard Korver voor deze strategie, het bewust vaag houden? Dat maakt de suggestie niet betrouwbaar(der)
Omdat het dan over en weer ordinair moddersmijten wordt, denk ik. Misschien dat ze wat terughoudend daarin is, want als bestuurder van zo'n meldpunt weet je natuurlijk als geen ander dat je ook moet stilzitten als je geschoren wordt.
-nee-
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:13:52 #124
236264 crew  capricia
pi_208355597
Maar goed. Dekker is natuurlijk niet aanwezig op de werkplaats. En weet dus helemaal niets van 'ik snij je keel door'- gebaren van manlief.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355639
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er bestaat ook nog wel een middenweg. Het niet per definitie verbieden, maar er wel voor zorgen dat als mensen een relatie hebben en/of krijgen, je als werkgever ervoor zorgt dat ze niet teveel samenwerken.

Niet enkel vanwege het risico op machtsmisbruik, maar ook gewoon omdat het kenkerirritant is om op de werkvloer constant duifjes met elkaar bezig te zien.
Dat lijkt me in veel branches heel redelijk, maar gebeurd ook wel. Bij mijn oude werk was er in elk geval een beleid dat je relaties op de werkvloer meldde om daarna er over in gesprek te gaan. (Alleen losjes rondneuken was daar dan ook het credo :P )
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')