abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:09:07 #121
236264 crew  capricia
pi_208355527
Maar de NOS-Sport heeft dat toch ook opgelost?
Vieze Danny mocht blijven.
Marijn is niet meer terug gevraagd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355577
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:09 schreef capricia het volgende:
Maar de NOS-Sport heeft dat toch ook opgelost?
Vieze Danny mocht blijven.
Marijn is niet meer terug gevraagd.
Gelukkig is hij nu alsnog de lul.
pi_208355581
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja precies. Dat suggereert Dekker alleen ze willen het niet hardop zeggen of bevestigen. Waarom kiest Dekker samen met Richard Korver voor deze strategie, het bewust vaag houden? Dat maakt de suggestie niet betrouwbaar(der)
Omdat het dan over en weer ordinair moddersmijten wordt, denk ik. Misschien dat ze wat terughoudend daarin is, want als bestuurder van zo'n meldpunt weet je natuurlijk als geen ander dat je ook moet stilzitten als je geschoren wordt.
-nee-
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:13:52 #124
236264 crew  capricia
pi_208355597
Maar goed. Dekker is natuurlijk niet aanwezig op de werkplaats. En weet dus helemaal niets van 'ik snij je keel door'- gebaren van manlief.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208355639
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er bestaat ook nog wel een middenweg. Het niet per definitie verbieden, maar er wel voor zorgen dat als mensen een relatie hebben en/of krijgen, je als werkgever ervoor zorgt dat ze niet teveel samenwerken.

Niet enkel vanwege het risico op machtsmisbruik, maar ook gewoon omdat het kenkerirritant is om op de werkvloer constant duifjes met elkaar bezig te zien.
Dat lijkt me in veel branches heel redelijk, maar gebeurd ook wel. Bij mijn oude werk was er in elk geval een beleid dat je relaties op de werkvloer meldde om daarna er over in gesprek te gaan. (Alleen losjes rondneuken was daar dan ook het credo :P )
-nee-
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 11:17:01 #126
70532 loveli
N
pi_208355643
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er bestaat ook nog wel een middenweg. Het niet per definitie verbieden, maar er wel voor zorgen dat als mensen een relatie hebben en/of krijgen, je als werkgever ervoor zorgt dat ze niet teveel samenwerken.
Bij ons op werk..

Een stel dat omgepland wilde worden zodat ze dezelfde diensten draaiden (toen hij nog in scheiding lag met z'n vrouw).

Een ander stel dat na jaren uit elkaar ging en per se niet meer in dezelfde dienst wilde draaien (nadat ze eerst hadden afgedwongen juist wel dezelfde dienst te draaien). Liefst een beetje vergelijkbaar rooster met die andere collega, met wie ze inmiddels een relatie had.

Een collega die z'n derde vrouw ook op de werkplek had gevonden (is inmiddels weer gescheiden.

De kans op gedoe en metoo is nogal aanwezig, zeg maar.
crap in = crap out
pi_208355658
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Omdat het dan over en weer ordinair moddersmijten wordt, denk ik. Misschien dat ze wat terughoudend daarin is, want als bestuurder van zo'n meldpunt weet je natuurlijk als geen ander dat je ook moet stilzitten als je geschoren wordt.
Het is al moddersmijten alleen het is maar een kant op.

Als Egberts echt alleen maar vervelend is geweest naar één iemand in maar één jaar en die iemand blijkt in die tijd er voor gezorgd te hebben dat het gezin Egberts zelfs politiebewaking moest krijgen, dan kan je op de vraag van de VK 'was het de ex die zorgde voor de bewaking?' heel simpel 'JA' antwoorden. Er wordt geen naam genoemd. Nu is de bewuste keuze om te doen alsof niks gevraagd is. Dat is gewoon raar.
pi_208355675
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]
Bij ons op werk..

Een stel dat omgepland wilde worden zodat ze dezelfde diensten draaiden (toen hij nog in scheiding lag met z'n vrouw).

Een ander stel dat na jaren uit elkaar ging en per se niet meer in dezelfde dienst wilde draaien (nadat ze eerst hadden afgedwongen juist wel dezelfde dienst te draaien). Liefst een beetje vergelijkbaar rooster met die andere collega, met wie ze inmiddels een relatie had.

Een collega die z'n derde vrouw ook op de werkplek had gevonden (is inmiddels weer gescheiden.

De kans op gedoe en metoo is nogal aanwezig, zeg maar.
4% van de werkenden heeft liefde op de werkvloer. Dat zijn zo 300.000 mensen. Ik vind het nogal wat om dat af te breken, dat vind ik niet in onze maatschappij passen, die invloed.
-nee-
pi_208355707
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als Egberts echt alleen maar vervelend is geweest naar één iemand in maar één jaar en die iemand blijkt in die tijd er voor gezorgd te hebben dat het gezin Egberts zelfs politiebewaking moest krijgen, dan kan je op de vraag van de VK 'was het de ex die zorgde voor de bewaking?' heel simpel 'JA' antwoorden. Er wordt geen naam genoemd. Nu is de bewuste keuze om te doen alsof niks gevraagd is. Dat is gewoon raar.
Tja, misschien is er wel meer aan het verhaal, inderdaad. Maar ik acht het waarschijnlijker dat ze gewoon niet zo goed weten wat te moeten doen, die zitten de afgelopen 2 dagen ook gewoon in de rollercoaster van hun leven, misschien zijn ze wel gewoon dom :P
-nee-
pi_208355711
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat lijkt me in veel branches heel redelijk, maar gebeurd ook wel. Bij mijn oude werk was er in elk geval een beleid dat je relaties op de werkvloer meldde om daarna er over in gesprek te gaan. (Alleen losjes rondneuken was daar dan ook het credo :P )
Bij mij hadden ooit twee collega's een relatie. Zelfde functie, dus het was gelijkwaardig. Maar die werkte echt vaak samen. En liefde is iets prachtigs, maar asjeblieft niet op de werkvloer. Hele tijd aan elkaar zitten, flirten, lachen naar elkaar. Terwijl er gewoon werk gedaan moest werken.

Gek-ma-kend.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 11:25:38 #131
70532 loveli
N
pi_208355741
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:19 schreef Marsenal het volgende:

[..]
4% van de werkenden heeft liefde op de werkvloer. Dat zijn zo 300.000 mensen. Ik vind het nogal wat om dat af te breken, dat vind ik niet in onze maatschappij passen, die invloed.
Regels lijken me verstandig.
crap in = crap out
pi_208355750
Gaat lekker bij de NOS Sport. :r Tom Egbers :r :r
Aan het typen...
pi_208355777
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bij mij hadden ooit twee collega's een relatie. Zelfde functie, dus het was gelijkwaardig. Maar die werkte echt vaak samen. En liefde is iets prachtigs, maar asjeblieft niet op de werkvloer. Hele tijd aan elkaar zitten, flirten, lachen naar elkaar. Terwijl er gewoon werk gedaan moest werken.

Gek-ma-kend.
Dat lijkt me wel ongepast ja, een mens moet zich gewoon gedragen zoals je je met al je collega's moet gedragen.
-nee-
  maandag 13 maart 2023 @ 11:38:54 #134
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208355872
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef Yasmin__x het volgende:
Wel knap dat hij al 30 jaar het zelfde er uit ziet.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 11:50:27 #135
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_208356010
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef Yasmin__x het volgende:
Even beter lezen. Boel blijkt niet zo zwart-wit te zijn.

Daarom is het verkeerd om individuele gevallen te behandelen in de media. Zorgt alleen maar voor verwarring en halve waarheden. Mensen worden hier kapotgemaakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_208356094
Zit met smart te wachten op de NOS voetbalpodcast waar de heren van de voetbalredactie regelmatig over elkaar heen struikelen om het grensoverschrijdend gedrag van anderen zo snel mogelijk af te keuren. :)
-nee-
pi_208356111
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Daarom is het verkeerd om individuele gevallen te behandelen in de media. Zorgt alleen maar voor verwarring en halve waarheden. Mensen worden hier kapotgemaakt.
Okay mevrouw dekker
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_208356117
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:56 schreef Marsenal het volgende:
Zit met smart te wachten op de NOS voetbalpodcast waar de heren van de voetbalredactie regelmatig over elkaar heen struikelen om het grensoverschrijdend gedrag van anderen zo snel mogelijk af te keuren. :)
Arno Vermeulen is verdacht stil laatste dagen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_208356230
quote:

[..]

Als je dit verhaal brengt zonder individuele namen, heb je er ook niet veel aan..

En de individuele personen hebben ook gewoon de kans gehad om te reageren op die “verwarring en halve waarheden”
pi_208356240
Janke moet niet zo janken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 12:11:54 #141
pi_208356242
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Okay mevrouw dekker
Ben ik niet. ;)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 12:12:22 #142
70532 loveli
N
pi_208356248
quote:

[..]

Dat leek het doel van het stuk in de Volkskrant.

Journalistiek valt er nog wel wat op aan te merken.
crap in = crap out
pi_208356249
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Arno Vermeulen is verdacht stil laatste dagen.
Binnenkort appjes waarin Arno tegen vrouwelijke collega's zegt dat z'n bijnaam weliswaar de Witte Chinees is, maar de Witte Neger toepasselijker was geweest?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_208356257
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Egbers. Niet Egberts.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 12:14:24 #145
pi_208356264
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Als je dit verhaal brengt zonder individuele namen, heb je er ook niet veel aan..

En de individuele personen hebben ook gewoon de kans gehad om te reageren op die “verwarring en halve waarheden”
Als wij nu niet het hele verhaal krijgen te horen heeft een verhaal brengen ook geen nut.

En waarom moeten wij alle namen weten als ze wel de slachtoffers/getuigen anonimiteit willen bieden?

Vind het sowieso wat vreemd dat iedereen die op tv is geweest en “BN’er” is nu een soort vogelvrij worden verklaard. Alsof ze publiek bezit zijn.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_208356368
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208356376
Mevrouw Dekker claimt dat van pestgedrag door Egbers geen sprake was. Hoe weet zij dat? Was ze erbij? Heeft manlief haar dat verzekerd? Of is haar dat verteld door de andere etterbakken op de redactie?

Intern rapport levert klachten op van ruim honderd personen. Volkskrant meer dan dertig personen gesproken en claims logischerwijze gecheckt.

Op dit moment neig ik meer naar het gelijk van het Volkskrant-artikel. Het gezin Egbers heeft immers veel meer te verliezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208356378
Ik heb gewerkt met een aantal van deze mensen. Als externe bij de NOS.
Er zijn echt 100en meldingen geweest. Over hetzelfde kliekje mannen. En met Tom Egbers is wel meer voorgevallen.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 12:25:06 #149
70532 loveli
N
pi_208356403
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Egbers. Niet Egberts.
Dan werk je al sinds 1984 voor de publieke omroep en nog weten ze niet hoe je heet.

Als ik Tom was zou ik dat wel heel erg vinden.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 12:25:53 #150
70532 loveli
N
pi_208356414
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Black_Baron het volgende:
Ik heb gewerkt met een aantal van deze mensen. Als externe bij de NOS.
Er zijn echt 100en meldingen geweest. Over hetzelfde kliekje mannen.
Namen/rugnummers/linkjes?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')