abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208375337
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Met samenwerking met de coalitie bereik je ook niet veel. Er is een radicale verandering nodig om de klimaatcrisis aan te pakken.
Niets is beter dan iets! Geen gezeik, iedereen arm. Zo kennen we links weer.
zie email 27 oktober
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:11:48 #202
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208375338
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Met samenwerking met de coalitie bereik je ook niet veel. Er is een radicale verandering nodig om de klimaatcrisis aan te pakken.
Als je graag links beleid wil stem je maar beter GL, denk/PvDD/VOLT is trikkie of die echt invloed gaan krijgen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208375339
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Had gevoel dat PVV ook wel wat salonfahiger is geworden in aanzien en mate van bestuurlijke incapabiliteit.
FvD zal wel lastig worden met een verwarde Baudet.
Ja, al die PVV bestuurders hebben wel indruk gemaakt. Oh...wacht...
pi_208375354
quote:

[..]
Als je graag links beleid wil stem je maar beter GL, denk/PvDD/VOLT is trikkie of die echt invloed gaan krijgen.
VOLT kan wel eens de kingmaker worden in de EK.
zie email 27 oktober
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:12:57 #205
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208375358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, al die PVV bestuurders hebben wel indruk gemaakt. Oh...wacht...
Kijk jij bent a priori al tegen de PVV. Ik wil gewoon object discussiėren wat wel/niet kan.
VVD/CDA zullen vast niet staan te popelen om met de PVV samen te werken, dat denk ik wel :P Mjah, het alternatief..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:13:20 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208375363
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niets is beter dan iets! Geen gezeik, iedereen arm. Zo kennen we links weer.
Laat PvdA+GL maar lekker in hun eigen voet schieten dan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:14:33 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208375379
quote:

[..]
Ik kan mij heel erg vinden in de standpunten van PvdD. Zij willen echt wat gaan veranderen. Dat gevoel heb ik minder bij GL.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208375386
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kijk jij bent a priori al tegen de PVV. Ik wil gewoon object discussiėren wat wel/niet kan.
VVD/CDA zullen vast niet staan te popelen om met de PVV samen te werken, dat denk ik wel :P Mjah, het alternatief..
Ik ben tegen een partij die per definite niet democratisch is en waarvan het enige lid veroordeeld is voor haatzaaien, ja, gek is dat.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:15:30 #209
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208375396
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja, is zeker nog een vluchtheuvel. Zijn CDA en VVD wel ongeveer al hun kleur op de wangen kwijt. Maar zou wel kunnen.

Op dit moment zouden die 47,4% krijgen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:16:18 #210
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208375408
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik kan mij heel erg vinden in de standpunten van PvdD. Zij willen echt wat gaan veranderen. Dat gevoel heb ik minder bij GL.
GL ook wel hoor :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:17:18 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208375422
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
GL ook wel hoor :P
PvdD is groener :Y
pi_208375477
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niks is ondenkbaar in de politiek.
Als er geen meerderheid meer is zal er toch iets moeten gebeuren.
Jawel, alle ministers gaan liever naar huis dan samen te werken met PVV. Gewoon 100% ondenkbaar dat er echt samenwerking komt tussen kabinet en PVV.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:23:42 #213
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208375520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jawel, alle ministers gaan liever naar huis dan samen te werken met PVV. Gewoon 100% ondenkbaar dat er echt samenwerking komt tussen kabinet en PVV.
Niks is 100% zeker, dat hebben we in 2011 wel gezien. En tegenwoordig is de PVV wat minder beladen in het nieuws, dat stokje is door FvD overgenomen. Maar PVV zal zeker geen voorkeur genieten.

Bewaar die stelligheid maar voor jouw verkondiging van het woord ofzo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_208375578
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
PvdD is groener :Y
Ik kan me ook veel in de PvdD vinden, maar wat mij wel tegenstaat is dat ze gewoon tegen een klimaatwet stemmen omdat die niet ver genoeg gaat. Als je (kleine) stappen vooruit weg stemt, dan ga je ook gewoon niet vooruit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208375620
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niks is 100% zeker, dat hebben we in 2011 wel gezien. En tegenwoordig is de PVV wat minder beladen in het nieuws, dat stokje is door FvD overgenomen. Maar PVV zal zeker geen voorkeur genieten.

Bewaar die stelligheid maar voor jouw verkondiging van het woord ofzo.
Dit is wel gewoon 100% zeker. Niet alleen D66 en CU, ook CDA sluit samenwerken met de PVV gewoon uit en ook Rutte wil geen enkel gesprek meer voeren met Wilders. Wilders wil trouwens ook niks doen waardoor Rutte langer in het zadel blijft, dus ook van die kant is de steun ondenkbaar.

En de PVV is sinds 2011 juist heel veel negatief in het nieuws gekomen.
pi_208375639
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:27 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik kan me ook veel in de PvdD vinden, maar wat mij wel tegenstaat is dat ze gewoon tegen een klimaatwet stemmen omdat die niet ver genoeg gaat. Als je (kleine) stappen vooruit weg stemt, dan ga je ook gewoon niet vooruit.
GL en de PvdA lijken dezelfde weg te willen bewandelen, maar ben heel benieuwd of die nog bijdraaien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208375702
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
GL en de PvdA lijken dezelfde weg te willen bewandelen, maar ben heel benieuwd of die nog bijdraaien
Nee, die sorteerden gewoon voor op het rapport dat gister uit kwam. Ik had dat niet gelijk door, maar blijkbaar was hun uitspraak vorige week eigenlijk gewoon: jullie moeten wel wat met dat rapport doen. En dat was het kabinet ook van plan, dat rapport is namelijk door henzelf besteld (al kan Adriaansens nu wat anders zeggen).
pi_208375847
Wat gaande is, is wel een beweging die je in veel landen ziet. In het Verenigd Koninkrijk heb je altijd nog een soort tweestrijd tussen PvdA en VVD. Hun PvdA delft al lange tijd het onderspit. Ik denk omdat ze van oorsprong opkomen voor minderheden, maar als al je minderheden in hetzelfde gebied wonen en elkaars woongenot niet bevorderen, dan gaan ze op de tegenpartij stemmen. Ik denk eigenlijk dat de oplossing voor de onbestuurbaarheid niet in het stemmen ligt, maar in het systeem. Er moet iets komen wat tussen Nederland en het Verenigd Koninkrijk in ligt (3 grote partijen met een paar kleintjes, maar onder de 10) en met meer directe invloed zoals in Zwitserland, vooral op cultuur-ethische gebieden. Dat is wat ik nu denk, maar misschien kom ik nog tot andere inzichten. ):O
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:43:16 #219
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_208375938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het zou dan kabinet-Bruinrechts 2 zijn, toch?
3 als je Balkenende 1 meerekent.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:44:24 #220
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_208375964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat VVD samen met D66 én CU én GL én PVDA én Volt gaat zitten.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 19:52:07 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208376145
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Wat gaande is, is wel een beweging die je in veel landen ziet. In het Verenigd Koninkrijk heb je altijd nog een soort tweestrijd tussen PvdA en VVD. Hun PvdA delft al lange tijd het onderspit. Ik denk omdat ze van oorsprong opkomen voor minderheden, maar als al je minderheden in hetzelfde gebied wonen en elkaars woongenot niet bevorderen, dan gaan ze op de tegenpartij stemmen. Ik denk eigenlijk dat de oplossing voor de onbestuurbaarheid niet in het stemmen ligt, maar in het systeem. Er moet iets komen wat tussen Nederland en het Verenigd Koninkrijk in ligt (3 grote partijen met een paar kleintjes, maar onder de 10) en met meer directe invloed zoals in Zwitserland, vooral op cultuur-ethische gebieden. Dat is wat ik nu denk, maar misschien kom ik nog tot andere inzichten. ):O
Er moet gewoon een partij komen die eens orde op zaken stelt. Een sterke links-centrale partij dat niet met het hele overdreven woke gedachtegoed komt tegen een sterke rechtse partij dat er niet alleen zit voor het grote geld, maar ook het iets minder grote geld. De huidige versplintering is het gevolg van bestaande partijen die hun achterban niet tevreden kunnen houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208376229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:44 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Niet in een kabinet. Wel voor losse akkoorden (alhoewel ik mij kan voorstellen dat een tegeneis is dat er ook bepaalde deals dan over rechts gaan, bijvoorbeeld op migratie en dat kan wel eens lastig liggen)
zie email 27 oktober
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 19:56:36 #223
375570 crew  Cyan9
pi_208376275
quote:
81s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:02 schreef Starhopper het volgende:
:') [ twitter ]
Ik had meer verwacht voor FvD.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_208376405
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Probleem is dat mensen ook gewoon trappen in frames als "asielzoekers pakken de sociale huurwoningen af" (factcheck, onwaar https://www.ad.nl/binnenl(...)s-voorgaan~ae5fdbae/), "natuurherstel kan zonder stikstofreductie, stikstofreductie hoeft dus niet" (factcheck: onwaar https://www.ad.nl/binnenl(...)-ze-gelijk~acbd8bec/) en andere leugens. Sinds social media zie je dit eigenlijk in elk land, de filter die er nog voor zat door de journalistiek is volledig verdwenen, populistische politici kunnen nu ongefilterd hun leugens bij je thuis brengen. En dat heeft de populistische partijen met hun onbestaande oplossingen gewoon een stuk populairder gemaakt.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:04:47 #225
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_208376469
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Probleem is dat mensen ook gewoon trappen in frames als "asielzoekers pakken de sociale huurwoningen af" (factcheck, onwaar https://www.ad.nl/binnenl(...)s-voorgaan~ae5fdbae/), "natuurherstel kan zonder stikstofreductie, stikstofreductie hoeft dus niet" (factcheck: onwaar https://www.ad.nl/binnenl(...)-ze-gelijk~acbd8bec/) en andere leugens. Sinds social media zie je dit eigenlijk in elk land, de filter die er nog voor zat door de journalistiek is volledig verdwenen, populistische politici kunnen nu ongefilterd hun leugens bij je thuis brengen. En dat heeft de populistische partijen met hun onbestaande oplossingen gewoon een stuk populairder gemaakt.
Jammer dat het premium artikelen zijn.
pi_208376483
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:44 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Als het nodig is om de stikstofwet of de klimaatwet er door te krijgen, waarom niet? Volt is daarin gematigder dan GL en PvdA.

Bedenk dat veel van de wetten met een ruime meerderheid van meer dan 60 zetels in de Eerste Kamer wordt aangenomen en (over de meerderheid van de wetten wordt zelfs niet eens gestemd, die worden afgehamerd), je kunt dus eigenlijk heel goed per wet werken waar het spannend dreigt te worden.
pi_208376553
Ik kom uit op GL of D66. Hopelijk blijven zij voldoende in de Provinciale Staten vertegenwoordigd om een krachtige tegenstem te geven aan partijen als BBB, PVV en FvD die een populistische politiek bedrijven van schadelijke stilstand en verdere achteruitgang van natuur en milieu.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 20:10:41 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208376595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:08 schreef rutger05 het volgende:
Ik kom uit op GL of D66. Hopelijk blijven zij voldoende in de Provinciale Staten vertegenwoordigd om een krachtige tegenstem te geven aan partijen als BBB, PVV en FvD die een populistische politiek bedrijven van schadelijke stilstand en verdere achteruitgang van natuur en milieu.
Tegenstemmen is gewoon dom in dit land, kies de partij die het best voor jouw belangen op komt en boeie wat de rest doet. En daarnaast is een tegenstem tegen populisme gewoon letterlijk elke andere partij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208376676
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tegenstemmen is gewoon dom in dit land, kies de partij die het best voor jouw belangen op komt en boeie wat de rest doet. En daarnaast is een tegenstem tegen populisme gewoon letterlijk elke andere partij.
Het is niet (zozeer) een tegenstem; ik kom bij deze politieke partijen uit qua standpunten van deze partijen in vergelijking met mijn eigen standpunten.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  Redactie Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 20:32:00 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208376992
Is er nog een topic voor Nederland Kiest genot?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208377006
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een topic voor Nederland Kiest genot?
Hier verder:
TV / [NPO1] Nederland Kiest - het debat (14mrt om 2030 uur)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 maart 2023 @ 20:36:11 #232
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208377112
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat komt misschien ook omdat mensen in hun beleving een andere ervaring hebben in de praktijk dan deze artikelen schetsen. Tussen de statistiek achter een bureautje en de werkelijkheid kan soms een gat ervaren worden. Soms terecht, want een samenvatting zegt niets over jouw specifieke situatie.
pi_208377288
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:39 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dat komt misschien ook omdat mensen in hun beleving een andere ervaring hebben in de praktijk dan deze artikelen schetsen. Tussen de statistiek achter een bureautje en de werkelijkheid kan soms een gat ervaren worden. Soms terecht, want een samenvatting zegt niets over jouw specifieke situatie.
In beide voorbeelden die ik noem wel, dat is geen bureaustatistiek. Toch worden zowel de leugen dat alle sociale huurwoningen naar asielzoekers gaan (nee, dat is 12% en op een wachtrij van jaren scheelt het dus hooguit een paar maand) en dat stikstofreductie niet hoeft van Brussel (dat is gewoon onmiskenbaar een leugen) massaal overgenomen. Daarom zijn boosrechts en BBB namelijk zo groot.

Vroeger waren zulke leugens niet massaal op het journaal of in de krant gekomen, zonder weerwoord. Nu staan ze zonder weerwoord in je social media app.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:53:30 #235
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208377389
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
In beide voorbeelden die ik noem wel, dat is geen bureaustatistiek. Toch worden zowel de leugen dat alle sociale huurwoningen naar asielzoekers gaan (nee, dat is 12% en op een wachtrij van jaren scheelt het dus hooguit een paar maand) en dat stikstofreductie niet hoeft van Brussel (dat is gewoon onmiskenbaar een leugen) massaal overgenomen. Daarom zijn boosrechts en BBB namelijk zo groot.

Vroeger waren zulke leugens niet massaal op het journaal of in de krant gekomen, zonder weerwoord. Nu staan ze zonder weerwoord in je social media app.
Volgens mij is het niet zo moeilijk. Als je minder migratie had gehad had je die mensen niet hoeven huisvesten en dus minder druk op de huizenmarkt. Je vervliegt in allerlei theorieėn en u-bochten maar het is echt niet heel complex hoor.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_208377423
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Volgens mij is het niet zo moeilijk. Als je minder migratie had gehad had je die mensen niet hoeven huisvesten en dus minder druk op de huizenmarkt. Je vervliegt in allerlei theorieėn en u-bochten maar het is echt niet heel complex hoor.
Dan, eigen tegen mijn principe in, maar een deel van het premiumartikel, omdat leugens weerleggen juist een doel van deze journalisten is:

quote:
We deden ter illustratie navraag bij zo’n gemeente met lange wachttijden: Noord-Kennemerland. Bij de woningcorporaties daar staan woningzoekenden volgens de meest recente cijfers meer dan acht jaar ingeschreven om een huis te bemachtigen. Vorig jaar werden er 124 woningen aan statushouders verhuurd. ,,Deze huizen zouden anders uiteraard naar reguliere woningzoekenden gaan’’, laat Maaike Arts, coördinator wonen, weten. Volgens haar is de invloed van statushouders op de wachttijd moeilijk in cijfers uit te drukken. “Maar hun aandeel is heel klein. Het gaat om 7,2 procent van alle woningen die vrijkomen.”

Bij een andere woningcorporatie, De Bouwvereniging in Harlingen, werden de afgelopen drie jaar 21 woningen verhuurd aan statushouders. Dat is 3 procent van de totaal 661 verhuurde woningen. Als deze woningen niet naar statushouders zouden gaan, zou de wachtlijst voor actief zoekenden volgens Tjitte Bonnema van De Bouwvereniging hooguit een maand lager zijn: van veertien naar dertien.

Het oordeel
Het bekt lekker, maar het klopt niet: wachtlijsten voor woningen bestaan niet omdat statushouders voorrang krijgen. Gemiddeld gaat een op de tien woningen naar een statushouder. Elke tien maanden wachttijd zou daardoor met één maand afnemen. Wel kan het daarbij oneerlijk voelen als statushouders de wachtrij passeren en direct een woning krijgen, maar dat gebeurt alleen tijdelijk en in noodgevallen.

De echte oplossing zit daarom in het bijbouwen van woningen. Om aan de totale vraag in Nederland te voldoen, zou het percentage sociaal op 30 procent moeten liggen, stelde minister Hugo de Jonge van volkshuisvesting vorig jaar. Omgerekend zijn dat zo’n 100.000 sociale huurwoningen die extra nodig zijn.
Kun je in bochten wringen om toch die enge buitenlanders de schuld te geven, maar dat klopt gewoon echt niet.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:05:29 #237
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208377603
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dan, eigen tegen mijn principe in, maar een deel van het premiumartikel, omdat leugens weerleggen juist een doel van deze journalisten is:
[..]
Kun je in bochten wringen om toch die enge buitenlanders de schuld te geven, maar dat klopt gewoon echt niet.
Zou je iets respectvoller kunnen reageren?

Anyway. Ik heb het stuk gelezen, dat zijn allemaal indivuduele beschrijvingen maar zeggen niets over macrotrends. Ik heb even -random- wat van google getrokken, wellicht dat de aantallen te hoog/laag zijn. Maar die zou ik voor nu kunnen gebruiken als om de trend aan te geven om hoog over aan te geven wat de impact is.

Stel dat je uit gaat van een gezinsgrootte van 4 dan praat je al gauw over een huisvestingsbehoefte van vele honderdduizenden woningen.

Bron:
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_208377635
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:48 schreef Hanca het volgende:

[..]

Er zit heel veel grijs tussen zwart en wit, zeker als jij (of je omgeving) er zelf in aanraking mee komt.
pi_208377689
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zou je iets respectvoller kunnen reageren?

Anyway. Ik heb het stuk gelezen, dat zijn allemaal indivuduele beschrijvingen maar zeggen niets over macrotrends. Ik heb even -random- wat van google getrokken, wellicht dat de aantallen te hoog/laag zijn. Maar die zou ik voor nu kunnen gebruiken als om de trend aan te geven om hoog over aan te geven wat de impact is.

[ afbeelding ]

Stel dat je uit gaat van een gezinsgrootte van 4 dan praat je al gauw over een huisvestingsbehoefte van vele honderdduizenden woningen.

Bron:
Je weet dat de migranten waar jij het nu over hebt (bijna 100% arbeidsmigranten) helemaal niet in sociale huur wonen? Kortom, weer een leugen.

Die 12%, dat is de macrotrend. 1 maand op 10 maanden wachtrij, dus. Op de 7 jaar wachtrij die er gemiddeld is dus zo'n 9 maanden. Moet je nog steeds te lang wachten, alleen bouwen is een oplossing.
pi_208378172
twitter

Wat is dit dan weer?
zie email 27 oktober
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:51:48 #241
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208378372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je weet dat de migranten waar jij het nu over hebt (bijna 100% arbeidsmigranten) helemaal niet in sociale huur wonen? Kortom, weer een leugen.

Die 12%, dat is de macrotrend. 1 maand op 10 maanden wachtrij, dus. Op de 7 jaar wachtrij die er gemiddeld is dus zo'n 9 maanden. Moet je nog steeds te lang wachten, alleen bouwen is een oplossing.
er zijn geen huurwoningen meer door de stikstof leugen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:53:55 #242
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208378410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit dan weer?
Ik zou zeggen wanhoop van een CDA'er die de afgrond heel dichtbij ziet komen.

En Hoekstra zit bepaald niet in het wat linkser/socialere kamp De Jonge, natuurlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:54:07 #243
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208378413
quote:
[ twitter ]
Wat is dit dan weer?
Wat zou het moeten zijn? Dit is zo'n beetje de boodschap die Wilders ieder verkiezingsdebat krijgt toegefluisterd.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:55:38 #244
323876 michaelmoore
pi_208378433
TATA sluiten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:58:57 #245
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208378483
quote:
[ twitter ]
Wat is dit dan weer?
De schaapskleren gaan uit.

Al ben ik het er wel mee eens, het wordt tijd dat er eens over rechts geregeerd gaat worden, tijd voor Verelendung.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:03:09 #246
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_208378566
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De schaapskleren gaan uit.

Al ben ik het er wel mee eens, het wordt tijd dat er eens over rechts geregeerd gaat worden, tijd voor Verelendung.
Rutte zei het net ook al 😌
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:06:25 #247
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208378630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:03 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Rutte zei het net ook al 😌
Rutte is sinds de verkiezingen constant geil. Hij voert redelijk sociaal beleid uit en kan daar vervolgens D66 en de ChristenUnie de schuld van geven, idealer kan het niet voor hem. Laat hem maar lekker eens over rechts gaan en het achterlijke rechtse klootjesvolk maar lijden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:07:48 #248
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_208378650
Er valt wat te kiezen morgen.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:14:13 #249
346939 Janneke141
pi_208378740
Kennelijk staat er weer een kudde tractoren voor de deur van de locatie van het debat :')
pi_208378902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
Kennelijk staat er weer een kudde tractoren voor de deur van de locatie van het debat :')
twitter

FFS zeg, wat denk je hier mee nou te bereiken.
zie email 27 oktober
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:25:48 #251
346939 Janneke141
pi_208378912
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wat denk je?
pi_208378929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Wat denk je?
Kerrolain -5?
zie email 27 oktober
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:29:11 #253
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208378958
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kerrolain -5?
Ik denk dat je het vermogen tot het volharden in domheid van de mensheid voorbij Amersfoort een beetje onderschat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:29:34 #254
346939 Janneke141
pi_208378960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kerrolain -5?
Weinig kans.

Mijn inschatting is dat het je reinste bedreiging is. Als jullie politici niet doen wat wij willen dan weten we waar je huis woont.
pi_208378964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik denk dat je het vermogen tot het volharden in domheid van de mensheid voorbij Amersfoort een beetje onderschat.
Ik woon ver voorbij Amersfoort, 15 kilometer verderop is het Duitsland... ;)
zie email 27 oktober
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:30:36 #256
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208378975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik woon ver voorbij Amersfoort, 15 kilometer verderop is het Duitsland... ;)
Tering, dit had ik niet verwacht. Jij typt gewoon correct Nederlands.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_208379005
Ik stem morgen op de PvdD. Anders was het PvdA/GL of D66 geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 15-03-2023 01:16:32 ]
Tails tell tales
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:35:00 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208379039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]
En nu graag zelfde behandeling als bij ER of andere demonstranten? Oppakken, tractors in beslag nemen. Dit is al zoveelste keer of zit Rutte nu wat schaapachtig te lachen?
pi_208379214
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
En nu graag zelfde behandeling als bij ER of andere demonstranten? Oppakken, tractors in beslag nemen. Dit is al zoveelste keer of zit Rutte nu wat schaapachtig te lachen?
Ze hebben blijkbaar toestemming. En er zijn meerdere groepen, ook andere demonstranten.

quote:
De gemeente Den Bosch zegt vooraf op de hoogte te zijn gesteld van de komst van al deze groepen betogers. De demonstranten krijgen de ruimte, maar moeten zich wel houden aan afspraken over bijvoorbeeld het parkeren van trekkers, zo schrijft de gemeente.

"Tegelijkertijd verwachten we van de demonstranten verantwoordelijk gedrag", aldus de gemeente. "Het slotdebat moet wel ongestoord door kunnen gaan, want het maakt deel uit van ons democratisch proces."
https://nos.nl/artikel/24(...)bat-nos-in-den-bosch

Ik zie op deze beelden niet helemaal waarom men het gebouw niet zou kunnen verlaten.
pi_208379302
Poging tot een prognose. (Over)morgen eens kijken of ik warm zit.

BBB 13
VVD 11
PVV 8
Groenlinks 7
PvdA 6
D66 5
PvdD 5
SP 4
CDA 4
JA21 4
CU 3
FVD 2
SGP 2
Volt 1
pi_208379713
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:58 schreef Jojoke het volgende:
Poging tot een prognose. (Over)morgen eens kijken of ik warm zit.

BBB 13
VVD 11
PVV 8
Groenlinks 7
PvdA 6
D66 5
PvdD 5
SP 4
CDA 4
JA21 4
CU 3
FVD 2
SGP 2
Volt 1
Ik zou wachten tot eind mei. Morgen komt ook maar een prognose. Een ziek Statenlid of iemand die ruzie krijgt met de fractievoorzitter en blanco stemt, en je zit er zo een of twee zetels naast. In 2007 zelfs een andere zetelverdeling doordat er iemand met balpen stemde, waardoor zijn stem ongeldig werd.
pi_208380031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:49 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik zou wachten tot eind mei. Morgen komt ook maar een prognose. Een ziek Statenlid of iemand die ruzie krijgt met de fractievoorzitter en blanco stemt, en je zit er zo een of twee zetels naast. In 2007 zelfs een andere zetelverdeling doordat er iemand met balpen stemde, waardoor zijn stem ongeldig werd.
Dat ja. Als het straks op 1 of 2 zetels hangt dan is het spannend tot mei. Want naast ziekte en het balpenincident krijg je ook nog het spel met de restzetels en partijen die een stem ‘over’ hebben die ze tactisch kunnen inzetten.
zie email 27 oktober
  woensdag 15 maart 2023 @ 01:25:08 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208380078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 00:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat ja. Als het straks op 1 of 2 zetels hangt dan is het spannend tot mei. Want naast ziekte en het balpenincident krijg je ook nog het spel met de restzetels en partijen die een stem ‘over’ hebben die ze tactisch kunnen inzetten.
Of dissidentie :+
ook wel wat voorbeelden van.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 maart 2023 @ 07:02:17 #264
323876 michaelmoore
pi_208380447
Het CDA in de provincie wil heel andere dingen dan HUGO de JONGE

https://www.cda.nl/utrech(...)/betaalbare-woningen
pi_208380456
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 07:02 schreef michaelmoore het volgende:
Het CDA in de provincie wil heel andere dingen dan HUGO de JONGE

https://www.cda.nl/utrech(...)/betaalbare-woningen
Dit is bijna één-op-één het plan van De Jonge :?

Heb je een verkeerde link geplaatst ofzo?
pi_208380460
Waarom geen waterkanonnen tegen die agroterrroristen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 15 maart 2023 @ 07:09:58 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208380461
Net ff wat fragmenten van het debat teruggekeken. Kaag+Kuiken vs Baudet was echt wel genot _O- De bruine laarzen _O- _O- _O-
  woensdag 15 maart 2023 @ 07:10:18 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208380463
quote:
5s.gif Op woensdag 15 maart 2023 07:09 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom geen waterkanonnen tegen die agrotrrroristen?
Omdat het boeren zijn
  woensdag 15 maart 2023 @ 07:13:06 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208380474
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:26 schreef hollandia02 het volgende:
Mooi meisje die Bosniėr.
Ik heb laatst haar nummer gescoord :@
  woensdag 15 maart 2023 @ 07:34:53 #270
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208380545
Zo, ik heb mijn democratische plicht gedaan.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_208380565
quote:
84s.gif Op woensdag 15 maart 2023 07:09 schreef Starhopper het volgende:
Net ff wat fragmenten van het debat teruggekeken. Kaag+Kuiken vs Baudet was echt wel genot _O- De bruine laarzen _O- _O- _O-
Dat stukje waarin ze werd gevraagd of ze vond dat Rutte moest aftreden was wel een afgang. Die heeft haar ziel al verkocht.
pi_208380598
twitter

(lol)
pi_208380679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 07:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo, ik heb mijn democratische plicht gedaan.
Rechts gestemd bedoel je?
  woensdag 15 maart 2023 @ 07:58:25 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208380719
Straks ook maar eens richting een stembureau

Nog steeds zo’n veel te groot vel met potlood?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:09:24 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208380850
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 07:58 schreef Caland het volgende:
Straks ook maar eens richting een stembureau

Nog steeds zo’n veel te groot vel met potlood?
Ja... ben weer een tijdje bezig geweest met opvouwen :')
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:10:02 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208380854
Ik heb ook net mijn stem uitgebracht. PvdD O+

woensdag 15 maart 2023 @ 08:22:56 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208380918
quote:
84s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja... ben weer een tijdje bezig geweest met opvouwen :')
Ik heb bij de vorige Kamerverkiezingen meegeholpen met tellen, krijg daar nu nog wel eens nachtmerries van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:32:45 #278
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208380990
Hier twee keer met enige tegenzin PvdA in de stembus gegooid met onderaan het stembiljet de opmerking dat het de komende tijd echt beter moet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:33:29 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208381003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:32 schreef -XOR- het volgende:
Hier twee keer met enige tegenzin PvdA in de stembus gegooid met onderaan het stembiljet de opmerking dat het de komende tijd echt beter moet.
:') |:(
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:35:21 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208381032
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb bij de vorige Kamerverkiezingen meegeholpen met tellen, krijg daar nu nog wel eens nachtmerries van.
Lol... Dat kan ik mij voorstellen ja! Was het wel leuk? Je mag zeker niet slechtziend zijn met die enorme vellen met een super klein rood rondje :D
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:39:09 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208381064
quote:
84s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol... Dat kan ik mij voorstellen ja! Was het wel leuk? Je mag zeker niet slechtziend zijn met die enorme vellen met een super klein rood rondje :D
Het was wel gezellig. Ik had alleen gedacht dat het tot max. een uurtje of 1 zou duren maar we hadden steeds een (miniem) verschil waardoor sommige stapels weer opnieuw geteld moesten worden. Liep uiteindelijk half 3 in de nacht weer naar huis en moest de volgende dag 8 uur werken. Dat gaan we dus niet meer doen.

Nog wel even gedacht om me als (reserve)voorzitter op te geven ofzo aangezien je als je eenmaal meedoet steeds mails krijgt van de gemeente om je weer aan te melden. Maar vergeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208381099
Vanaf morgen leven we in de boerenrepubliek.
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:44:41 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208381109
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:43 schreef Breekfast het volgende:
Vanaf morgen leven we in de boerenrepubliek.
Eens kijken of dat net zo snel implodeert als FvD na de vorige provinciale verkiezingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:44:52 #284
346939 Janneke141
pi_208381113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:32 schreef -XOR- het volgende:
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan, dat weet je hč?
pi_208381129
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh dat lijkt me ook wel heel leuk om te doen. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208381137
quote:
84s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb erg sterke lenzen maar ben een pietje precies dus dat zou moeten kunnen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208381206
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je mag op een stembiljet schrijven, hoor.
https://www.hartvannederl(...)-ongeldig-stembiljet

Zolang je maar duidelijk 1 rondje inkleurt en je naam niet op het stembiljet zet.
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:56:19 #288
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208381249
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat idee heb ik van mijn PvdA stem wel vaker gehad de laatste jaren.

ik hoop niet dat je denkt dat ik daadwerkelijk een voetnoot heb geplaatst op mijn stembiljet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:57:05 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208381263
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was wel gezellig. Ik had alleen gedacht dat het tot max. een uurtje of 1 zou duren maar we hadden steeds een (miniem) verschil waardoor sommige stapels weer opnieuw geteld moesten worden. Liep uiteindelijk half 3 in de nacht weer naar huis en moest de volgende dag 8 uur werken. Dat gaan we dus niet meer doen.

Nog wel even gedacht om me als (reserve)voorzitter op te geven ofzo aangezien je als je eenmaal meedoet steeds mails krijgt van de gemeente om je weer aan te melden. Maar vergeten.
Wow wat een gedoe dan :{ Waar zat het verschil uiteindelijk in? Half 3 :o
pi_208381332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, dus we gaan kinderen leren dat het grootste deel van hun voedsel uit het buitenland komt? Goed plan!
Iedereen aan de spruitjes, hoor! :+
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:03:18 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208381341
quote:
84s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wow wat een gedoe dan :{ Waar zat het verschil uiteindelijk in? Half 3 :o
Dat weet ik echt niet meer.

Alleen dat je zo'n groep oudjes had die al jaren daar voorzitter/reservevoorzitter waren op dat stembureau, die hadden dan een soort systeem uitgedacht dat uiteindelijk helemaal niet efficient bleek te zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:03:46 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208381348
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:52 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je mag op een stembiljet schrijven, hoor.
https://www.hartvannederl(...)-ongeldig-stembiljet

Zolang je maar duidelijk 1 rondje inkleurt en je naam niet op het stembiljet zet.
Wat een vage uitleg van hvnl :') Ik snap het alsnog niet. Gelukkig is de website van de kiesraad duidelijker. Ik begrijp dat je er op mag kalken zolang dat niet door een van de witte rondjes is?
pi_208381373
quote:
84s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat een vage uitleg van hvnl :') Ik snap het alsnog niet. Gelukkig is de website van de kiesraad duidelijker. Ik begrijp dat je er op mag kalken zolang dat niet door een van de witte rondjes is?
Klopt, als je wil schrijven: gewoon onderaan onder de stem en vouwinstructie. Al heeft het weinig zin, de stembureauleden gaan het echt niet doorgeven aan gekozen politici. Als je wat wil schrijven is: 'succes met tellen', of 'respect dat jullie je avond en nachtrust opofferen voor de democratie' volgens mij het meest gepast.
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:06:53 #294
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208381385
Vanochtend nog even geholpen met folderen. Straks in de pauze op mijn plaatsgenoot Ralph van Ierland stemmen. :)
  woensdag 15 maart 2023 @ 09:07:19 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208381391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt, als je wil schrijven: gewoon onderaan onder de stem en vouwinstructie. Al heeft het weinig zin, de stembureauleden gaan het echt niet doorgeven aan gekozen politici.
Klopt, daar wordt onderling smakelijk om gelachen en dan op een aparte stapel gegooid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208381398
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat weet ik echt niet meer.

Alleen dat je zo'n groep oudjes had die al jaren daar voorzitter/reservevoorzitter waren op dat stembureau, die hadden dan een soort systeem uitgedacht dat uiteindelijk helemaal niet efficient bleek te zijn.
Cringe :%
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 maart 2023 @ 09:10:13 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208381414
Wat zijn het ook voor vreemde stellingen, dit heeft toch he-le-maal niks met waterschap te maken (zit in een stemwijzer voor waterschap)? :?

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208381431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat zijn het ook voor vreemde stellingen, dit heeft toch he-le-maal niks met waterschap te maken (zit in een stemwijzer voor waterschap)? :?

[ afbeelding ]
Daar pleiten waterschappen zeker wel voor en hun mening heeft zeker wel invloed.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 maart 2023 @ 09:12:27 #299
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208381440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Daar pleiten waterschappen zeker wel voor en hun mening heeft zeker wel invloed.
Hmm, op die fiets. Alsof de scheidslijn nog niet dun genoeg was tussen stemmen voor de Tweede Kamer, Provinciale Staten (en dus indirect Eerste Kamer) en de waterschappen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208381441
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:10 schreef heywoodu het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom heeft het er helemaal niks mee te maken? Die stoffen komen mogelijk in het water terecht, toch?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')