Wat denk je?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
FFS zeg, wat denk je hier mee nou te bereiken.
Ik denk dat je het vermogen tot het volharden in domheid van de mensheid voorbij Amersfoort een beetje onderschat.quote:
Weinig kans.quote:
Ik woon ver voorbij Amersfoort, 15 kilometer verderop is het Duitsland...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het vermogen tot het volharden in domheid van de mensheid voorbij Amersfoort een beetje onderschat.
Tering, dit had ik niet verwacht. Jij typt gewoon correct Nederlands.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik woon ver voorbij Amersfoort, 15 kilometer verderop is het Duitsland...
En nu graag zelfde behandeling als bij ER of andere demonstranten? Oppakken, tractors in beslag nemen. Dit is al zoveelste keer of zit Rutte nu wat schaapachtig te lachen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
FFS zeg, wat denk je hier mee nou te bereiken.
Ze hebben blijkbaar toestemming. En er zijn meerdere groepen, ook andere demonstranten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu graag zelfde behandeling als bij ER of andere demonstranten? Oppakken, tractors in beslag nemen. Dit is al zoveelste keer of zit Rutte nu wat schaapachtig te lachen?
https://nos.nl/artikel/24(...)bat-nos-in-den-boschquote:De gemeente Den Bosch zegt vooraf op de hoogte te zijn gesteld van de komst van al deze groepen betogers. De demonstranten krijgen de ruimte, maar moeten zich wel houden aan afspraken over bijvoorbeeld het parkeren van trekkers, zo schrijft de gemeente.
"Tegelijkertijd verwachten we van de demonstranten verantwoordelijk gedrag", aldus de gemeente. "Het slotdebat moet wel ongestoord door kunnen gaan, want het maakt deel uit van ons democratisch proces."
Ik zou wachten tot eind mei. Morgen komt ook maar een prognose. Een ziek Statenlid of iemand die ruzie krijgt met de fractievoorzitter en blanco stemt, en je zit er zo een of twee zetels naast. In 2007 zelfs een andere zetelverdeling doordat er iemand met balpen stemde, waardoor zijn stem ongeldig werd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:58 schreef Jojoke het volgende:
Poging tot een prognose. (Over)morgen eens kijken of ik warm zit.
BBB 13
VVD 11
PVV 8
Groenlinks 7
PvdA 6
D66 5
PvdD 5
SP 4
CDA 4
JA21 4
CU 3
FVD 2
SGP 2
Volt 1
Dat ja. Als het straks op 1 of 2 zetels hangt dan is het spannend tot mei. Want naast ziekte en het balpenincident krijg je ook nog het spel met de restzetels en partijen die een stem ‘over’ hebben die ze tactisch kunnen inzetten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:49 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot eind mei. Morgen komt ook maar een prognose. Een ziek Statenlid of iemand die ruzie krijgt met de fractievoorzitter en blanco stemt, en je zit er zo een of twee zetels naast. In 2007 zelfs een andere zetelverdeling doordat er iemand met balpen stemde, waardoor zijn stem ongeldig werd.
Of dissidentiequote:Op woensdag 15 maart 2023 00:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ja. Als het straks op 1 of 2 zetels hangt dan is het spannend tot mei. Want naast ziekte en het balpenincident krijg je ook nog het spel met de restzetels en partijen die een stem ‘over’ hebben die ze tactisch kunnen inzetten.
Dit is bijna één-op-één het plan van De Jongequote:Op woensdag 15 maart 2023 07:02 schreef michaelmoore het volgende:
Het CDA in de provincie wil heel andere dingen dan HUGO de JONGE
https://www.cda.nl/utrech(...)/betaalbare-woningen
Omdat het boeren zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:09 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom geen waterkanonnen tegen die agrotrrroristen?
Ik heb laatst haar nummer gescoordquote:
Dat stukje waarin ze werd gevraagd of ze vond dat Rutte moest aftreden was wel een afgang. Die heeft haar ziel al verkocht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:09 schreef Starhopper het volgende:
Net ff wat fragmenten van het debat teruggekeken. Kaag+Kuiken vs Baudet was echt wel genotDe bruine laarzen
![]()
![]()
Rechts gestemd bedoel je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo, ik heb mijn democratische plicht gedaan.
Ja... ben weer een tijdje bezig geweest met opvouwenquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:58 schreef Caland het volgende:
Straks ook maar eens richting een stembureau
Nog steeds zo’n veel te groot vel met potlood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |