België, Slovenië, Ierland, Oostenrijk, Georgië, Litouwen, Spanjequote:
Litouwen, Estland, Letland, Ierland, Sloveniëquote:
Oostenrijk, België, Slovenië, Estland, Frankrijk, Ierland, Litouwen, Noorwegen, Polenquote:
Polen, San Marino, Noorwegen, Frankrijk, Litouwen, Australië, Oostenrijk, Ierland, Sloveniëquote:
Eerste live optreden voor Oostenrijk, Georgië en UKquote:The acts competing in Eurovision 2023 that are confirmed as participating at the party are:
Austria – Salena & Teya
Belgium – Gustaph
Georgia – Iru Kechanovi
Iceland – Dilja
Ireland – Wild Youth
Latvia – Sudden Lights
Lithuania – Monika Linkyte
Moldova – Pasha Parfeni
Portugal – Mimicat
San Marino – Piqued Jacks
Slovenia – Joker Out
Spain – Blanca Paloma
United Kingdom – Mae Muller
Ik vind dit ook altijd zo'n heerlijke periode, dat je gaat zien wie er maatjes worden met elkaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
Het is weer tijd voor groepsfoto's
Gustaph heeft weer z'n goeie hoed op.
[ twitter ]
Ik denk dat Joker out en The Busker het wel goed met elkaar gaan vinden. Net als Voyager en Lord of the Lost, Mae Muller en Noa Kirel en Alessandra en Dilja. Allemaal beetje dezelfde genre en karaktersquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd zo'n heerlijke periode, dat je gaat zien wie er maatjes worden met elkaar.
Ze zijn ziek (Salena is al een week aan het snotteren), vandaag op insta hebben ze aangekondigd dat ze er niet bij zijn. Ze hopen wel fit te zijn voor Madrid!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:09 schreef koffieleuk het volgende:
Teya en Selena treden vanavond niet op trouwens, ik zoek even op waar ik dat ook alweer heb gelezen.
Gelukkig horen we Iru en Mae nu wel voor het eerst
Ik volg het allemaal niet maar ik kan je wel vertellen dat ze het waarschijnlijk over Andorra hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:17 schreef usagi414 het volgende:
Waar is @:Strani als je hem nodig hebt ? Ze hebben het over Andorra, zoveel begrijp ik wel
Echt he?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit liedje groeit echt steeds meer bij mij. Zo lief
Het doet mij denken aan 2003 One More Night truttigheidquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Echt he?
Volgens mij heeft iedereen op twitter hetzelfde
Oekraine is geen winnaar voor me, maar wel een lekker liedjequote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Oh en sorry nog meer negativiteit, maar ik heb hier echt hélemaal niks mee.
One More Night vond ik wat meer plastic, deze voel ik wel ergens.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan 2003 One More Night truttigheid
En ik vind dat ciuto tuto irritant
Kennelijk een revamp, maar is wat lastig te beoordelen als ze van het origineel ook al geen studioversie haddenquote:
Dit was een hit ergens eind jaren '90. En blijkbaar deed ze ooit voor Andorra mee. Maar alleen het eerste herinner ik me.quote:
quote:
Goede vraag. Het lijkt me erg leuk, maar het is op dezelfde datum als transzwemmen in Zwolle. Dat is ook 1x per jaar en ik ga (waarschijnlijk) toch daarheen, ook al is dat enger.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:08 schreef Cee het volgende:
@:BillDauterive, heb je al besloten of je naar EiC wil/komt? Je moet het niet vergelijken met deze pre-party, EiC zit meer tempo in en heeft leukere mensen (wij!).
Ah, ja dat is wel een dilemma dan. Doe wat je wil! Zou het erg leuk vinden als je er bij bent maar ik snap ook helemaal als je voor Zwolle kiest!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede vraag. Het lijkt me erg leuk, maar het is op dezelfde datum als transzwemmen in Zwolle. Dat is ook 1x per jaar en ik ga (waarschijnlijk) toch daarheen, ook al is dat enger.
Ik vind ze zo allemachtig charmant, als ik 20 jaar jonger was zou ik zo ontzettend fangirlen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:13 schreef usagi414 het volgende:
LIve hebben deze jongens veel energie dat er in de studio versie niet echt uitkomt,
Het lijkt me allebei erg leuk. Op een of andere manier heb ik dat weekend en het weekend erna 3 dingen, terwijl ik op 1 april dan weer niets gepland hebquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ja dat is wel een dilemma dan. Doe wat je wil! Zou het erg leuk vinden als je er bij bent maar ik snap ook helemaal als je voor Zwolle kiest!
Ik doe het op een laag pitje, maar alle content met hen erin is welkomquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze zo allemachtig charmant, als ik 20 jaar jonger was zou ik zo ontzettend fangirlen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
Goedenavond Slovenië en Georgië goed als ik zo hoor?
Slovenië charming the pants off of you en Georgië, zoals ze bij Wiwi zeggen, SLAY, serving vocals.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
Goedenavond Slovenië en Georgië goed als ik zo hoor?
Volgens mij is nog niemand aangekonigd toch? Ik zou iemand uit een recent jaar ook wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Welke nederlandse artiesten, behalve Mia en Dion, gaan we bij EIC zien?
Ik hoop niet op Getty Kaspersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is nog niemand aangekonigd toch? Ik zou iemand uit een recent jaar ook wel leuk vinden.
Destiny is aangekondigd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou iemand uit een recent jaar ook wel leuk vinden.
Yes, deed ook mee aan Benidorm Fest dit jaarquote:
Thanks, @ijs_beer en @Greys hadden al een Finland UI, dus dacht ik ga voor een Tsjechië. Mijn andere favoriet naast Servië en Finland.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
@:Momo je pfp staat goed! Zie het nu pas
En terecht! @ijs_beer ook toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks, @:Cee en @:Greys hadden al een Finland UI, dus dacht ik ga voor een Tsjechië. Mijn andere favoriet naast Servië en Finland.
Ohja, ik bedoelde ijsbeer inderdaad. Maar al 2 keer Finland dusquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En terecht! @:ijs_beer ook toch?
Vind die van mij nog wel prima, maar ik claim Servië alvast.
Ergens wel goed voor de hype denk ik. Je heb ze zo gemist dat in Liverpool extra fijn is gok ikquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
Wel jammer dat de 2 topfavorieten Loreen en Kaarija, waarschijnlijk geen pre party doen.
Me gusto!quote:
Ja, ik ben niet echt onder de indruk van haar vocals en ze heeft ook nog backing vocals aan staan.quote:
Is inderdaad onterecht. Gustaph hype zeker niet trouwensquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:04 schreef Cee het volgende:
Dit was echt niet best. Maar volgens twitter wel.
Misschien, de mixing is misschien ook niet zo goed hier. Maar het viel niet perse op voor goede vocals. Heel erg was het ook weer niet ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Ze heeft gisteren ook alle interviews geskipt omdat ze ziek was (is?). Hoop dat het daarmee te maken heeft.
Je zou toch denken dat de UK na het goede pad waar ze vorig jaar op zaten toch in elk geval hebben gecheckt dat de zangeres live kan zingen
Ik hoop dat dat het is jaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Op 0:45 sec noemt ze hier ook dat het met haar stem slecht gaat.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
Ondertussen treed Kaarija op ergens op een ski baan
Zonder ontbloot bovenlijf, ik was geshockeerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
Ondertussen treed Kaarija op ergens op een ski baan
Gaat ook wel gebeuren. Het publiek hier is ook enthousiast.quote:
Oh, dat lijkt me ook een goed duo ja!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik leef voor Dilja's stage presence.
Stiekem een beetje verliefd(maar ik vernam ergens al dat zij verliefd was op Alessandra dus ik vrees dat het niet wederzijds is
)
Alessandra valt volgens mij ook op vrouwen dus dat zou wel iets kunnen wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook een goed duo ja!
Ze moet het publiek echt opzwepen,quote:
Ruslana wordt 50 is jaar en doet dit nogquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:44 schreef koffieleuk het volgende:
Er zijn dus deelnemers van dit jaar die geboren zijn na Wild Dances
Ik voel me oud
Wat een icoonquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ruslana wordt 50 is jaar en doet dit nog
Victor van Griekenland is geboren in 2006. Een jaar nadat Helena wonquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:44 schreef koffieleuk het volgende:
Er zijn dus deelnemers van dit jaar die geboren zijn na Wild Dances
Ik voel me oud
We zijn er doorheenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Weet iemand welke 2023 acts er nog moeten komen?
Valt me ook op. Veel zeggen dat ze ziek was. Anderen zeggen dat ze veel danste en bewoog en dat het daardoor niet goed uit de verf kwam, maar Diljá uit IJsland rende een halve marathon tijdens haar optreden en klonk ijzersterk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Jeetje wat is Twitter positief over dat optreden van Mae
Wat dom van me, nog niet neequote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Blanca Paloma ook al geweest?
Ze was ook wel ziek, daarom deed ze gisteravond de red carpet daar niet. Dat geloof ik wel. Nu hopen dat dat de reden is dat ze niet goed klonk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me ook op. Veel zeggen dat ze ziek was. Anderen zeggen dat ze veel danste en bewoog en dat het daardoor niet goed uit de verf kwam, maar Diljá uit IJsland rende een halve marathon tijdens haar optreden en klonk ijzersterk.
sowieso dichter in de buurt van de laatstequote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:03 schreef Momo het volgende:
Nog steeds geen idee wat dit gaat doen op ESF, een Fulenn of een In Corpore Sano
Ik neigde eerst naar een Fulenn.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:03 schreef Momo het volgende:
Nog steeds geen idee wat dit gaat doen op ESF, een Fulenn of een In Corpore Sano
Warsaw op 1 aprilquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Dat was 'm weer. Wat is de volgende op de kalender?
Winnen niet maar wel hoger dan veel mensen denken, Randje top 10 denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:04 schreef Momo het volgende:
Ik zag iemand online die helemaal overtuigd was dat dit ESF ging winnen, maar voor mij gevoel vinden teveel mensen het daarvoor niks.
Geen idee of die online te volgen is. Is die nieuw trouwens? Dacht dat we die vorig jaar niet hadden.quote:
https://escxtra.com/2022/(...)sh-eurovision-party/quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geen idee of die online te volgen is. Is die nieuw trouwens? Dacht dat we die vorig jaar niet hadden.
quote:Op zondag 26 maart 2023 09:25 schreef molloot200 het volgende:
Fantastisch hoe al die andere artiesten losgaan op het nummer van Gustaph. Gaat gewoon echt goed vallen straks. Ik word ook steeds meer fanMaar als je z’n story kijkt, en die van wat andere artiesten zie je al snel leden van Sudden Lights en Joker Out erop losgaan en ook Iru en Diljá
Dit moet de finale halen. Zou ook zo’n leuke story arc zijn. Van iedereen die ziedend was dat hij de NF won, naar iedereen die het fantastisch vindt. Ik denk nog steeds dat België de goede keuze heeft gemaakt en dat ze met Gustaph hoger zullen eindigen dan ze met welke andere keuze uit die NF dan ook hadden gedaan.
Oh ja Gala was ik even vergetenquote:Op zondag 26 maart 2023 09:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat Chérine met haar gebrekkige kwaliteiten op het gebied van zang en staging niet uit de verf zou komen op een ESF geloof ik wel. Maar Gala Dragot was een prima inzending die het in deze tweede semi wel zou redden en dan ongetwijfeld in de smaak van de jury’s was gevallen. Bij een normale puntentelling had zij ook gewoon gewonnen. Ook de Starlings hadden een USP gehad als man-vrouwduo met een aardig liedje (we hebben nu alleen zo’n duo zonder aardig liedje op het ESF), wat vaak goed scoort.
Die hebben beiden wel meer potentieel dan het plafond van de middenmoot van Gustaph.
Dat NSF is op zich ook wel een reden om voor onze on-democratische selectiecommissie te zijn. Als die de liedjes die we hebben gehoord (en nog wat andere meuk) hadden beoordeeld, dan hadden Cornald en co gewoon voor het troostrijke, radiovriendelijke Oceanside van de Starlings gekozen. Dat was vervolgens moeiteloos linkerrijtje geworden en dan hadden we de rest überhaupt nooit gehoord.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja Gala was ik even vergetenDie had wel beter gescoord dan Gustaph denk ik inderdaad.
Ik denk The Starlings dus nietDat nummer had op geen enkele manier een hoogtepunt en ik denk ook niet dat ik het heel veel beter vond dan Mia en Dion. Het I See Fire deuntje was waarschijnlijk weer vaak gehaald. En er zat ook niet echt een jury hoogtepunt in. Dus ja; beg to differ. Maar dat gaan we nooit weten of dat inderdaad zo zal zijn
Ik vind het optreden van Cherine nog steeds de grootste teleurstelling. Met betere vocals en staging had het ook prima kunnen scoren.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:25 schreef molloot200 het volgende:
Fantastisch hoe al die andere artiesten losgaan op het nummer van Gustaph. Gaat gewoon echt goed vallen straks. Ik word ook steeds meer fanMaar als je z’n story kijkt, en die van wat andere artiesten zie je al snel leden van Sudden Lights en Joker Out erop losgaan en ook Iru en Diljá
Dit moet de finale halen. Zou ook zo’n leuke story arc zijn. Van iedereen die ziedend was dat hij de NF won, naar iedereen die het fantastisch vindt. Ik denk nog steeds dat België de goede keuze heeft gemaakt en dat ze met Gustaph hoger zullen eindigen dan ze met welke andere keuze uit die NF dan ook hadden gedaan.
Ja, als The Starlings Oceanside hadden gekozen, hadden ze sowieso gewonnen. Hebben gewoon hunzelf in de vingers gesneden.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat NSF is op zich ook wel een reden om voor onze on-democratische selectiecommissie te zijn. Als die de liedjes die we hebben gehoord (en nog wat andere meuk) hadden beoordeeld, dan hadden Cornald en co gewoon voor het troostrijke, radiovriendelijke Oceanside van de Starlings gekozen. Dat was vervolgens moeiteloos linkerrijtje geworden en dan hadden we de rest überhaupt nooit gehoord.
Ik zag gisteren ook ergens een post van een spanjool die niet zou juichen voor alle bands daar want al die bands stelen het songfestival van de gays. Want er waren te weinig nummers zoals die van Israël. Sommige mensen zijn wel erg vermoeiend en eenzijdig met hun gedachtes. Ik hoop dat Wild Youth en Piqued Jacks gewoon een leuke tijd hebben, net als alle andere acts.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Also, blijkbaar is het gisteren in dat publiek ook niet zo netjes gegaan en hebben ze naar de jongens van Ierland gescandeerd "jullie gaan niet naar de finale" en naar de Sammarinese band "Ronela to Eurovision". Ik was al niet zo van de Spaanse fans, maar ditLaat die mensen ook van hun ervaring genieten. Ook als je hun nummer niet zo leuk vindt. Bah
Ik blijf erbij, ik moet er niet aan denken dat Spanje ooit ESF wint en vervolgens organiseert puur vanwege die walgelijke fans daar.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Also, blijkbaar is het gisteren in dat publiek ook niet zo netjes gegaan en hebben ze naar de jongens van Ierland gescandeerd "jullie gaan niet naar de finale" en naar de Sammarinese band "Ronela to Eurovision". Ik was al niet zo van de Spaanse fans, maar ditLaat die mensen ook van hun ervaring genieten. Ook als je hun nummer niet zo leuk vindt. Bah
Ik ga We are one keihard meezingen bij EIC. Iedereen mag weten dat ze in mijn top 10 staanquote:Op zondag 26 maart 2023 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
We gaan samen keihard ZINGEN, Neel.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga We are one keihard meezingen bij EIC. Iedereen mag weten dat ze in mijn top 10 staan
Ik zou het een Spanje echt wel gunnen als ze het beste lied hebben, maar die "fans" zijn echt walgelijk 2.0quote:Op zondag 26 maart 2023 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ik moet er niet aan denken dat Spanje ooit ESF wint en vervolgens organiseert puur vanwege die walgelijke fans daar.
Die interviews gaan wel wat worden, 100 keer Its party Its crazy als antwoord, hij moet toch een beetje in zijn rol blijvenquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:10 schreef Cee het volgende:
Käärijä nu ook bevestigd voor Londen.![]()
Oh jongens dit wordt pret op de socials.
Greys en ik gaan ons best doen zijn vocabulaire uit te breiden!quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Die interviews gaan wel wat worden, 100 keer Its party Its crazy als antwoord, hij moet toch een beetje in zijn rol blijven
Het zal ook eens nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:41 schreef Momo het volgende:
Israël propt er ook nog even een pre party tussendoor in Tel Aviv (Israël Calling) op 3 april![]()
Nouja was waarschijnlijk wel langer bekend achter de schermen, het is best onrustig in Israël laatste dagen dus nog zien of het doorgaat zeker...
16 acts uit 2023 gaan er heen, verder Johnny Logan, Katrina onder andere.
Zo te zien is de draak van een host vervangen.
Geef hem eens ongelijk, aantal van dit soort optredens elk jaar rond eurovisie en je verdiend een gemiddeld jaarsalaris ofzoquote:
Lekker uitmelken die twee overwinningen. Voor nu is hij nog steeds de enigequote:Op donderdag 30 maart 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, aantal van dit soort optredens elk jaar rond eurovisie en je verdiend een gemiddeld jaarsalaris ofzo
Nope, ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef Momo het volgende:
Vanavond dus pre party in Warshaw, al een aantal leuke stories van artiesten voorbij zien komen. Ik heb nog niks gezien over een livestream vanavond, iemand hier wel?
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:35 schreef Momo het volgende:
Line up Polen
Polen vooronde
Felivers
Kuba
Eventueel nog meer namen
Reiley
Eye Cue
Lindsay Dracass (Uk 2001)
Suzy
Melovin
Alika
Dilja
Poli Genova
The Busker
Let3
Gromee
Vesna
Pasha Parfeni
Mae Muller
Inis Neziri (Albanese voorronde)
Sunstroke Project
Ochman
Wild Youth
Slavko
Albina Kelmendi & Familia Kelmendi
Filip Balos (Servische voorronde)
Monika Linkyte
Anne-Marie David
Piqued Jacks
Sudden Lights
Senhit
Viki Gabor
Joker Out
quote:
Dit jaar niet nee. Ik denk niet dat ze heel hartelijk zou worden ontvangen dus waarschijnlijk daaromquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:33 schreef Zigsky het volgende:
Is het niet raar dat Blanka er niet bij is?
Daar zit wat in. Best sneu.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar niet nee. Ik denk niet dat ze heel hartelijk zou worden ontvangen dus waarschijnlijk daarom
besloten niet te komen.
Dit zou de livestream moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef Momo het volgende:
Vanavond dus pre party in Warshaw, al een aantal leuke stories van artiesten voorbij zien komen. Ik heb nog niks gezien over een livestream vanavond, iemand hier wel?
Volgens mij is dat een nepstream, zie je vaker bij concerten van grotere artiesten. Dan komt er op het scherm een link waar je heen zou moeten gaan dat is dus een scam. Ook dit account kondigt aan allemaal concerten te gaan streamen vanavond.quote:
Er is geen stream helaasquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand mij taggen als Joker Out en Slavko aan de beurt zijn?
Oh nee ik was al bang voor Vesna, een van mijn favoriete nummers dit jaar maar had gehoopt dat ze live vooruit zouden gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:43 schreef koffieleuk het volgende:
Het lijkt erop dat Albina en Vesna tegenvallen, en Reiley meevalt.
Yes, ik heb precies hetzelfde. Dan hoop ik dat het een gevalletje Domi is in plaats van Pia Maria.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:47 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Oh nee ik was al bang voor Vesna, een van mijn favoriete nummers dit jaar maar had gehoopt dat ze live vooruit zouden gaan.
Edit:
Oef klinkt inderdaad niet top
[ twitter ]
Ja, dat eerste lijkt mij ook. En ze zijn niet compleet natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:00 schreef Momo het volgende:
Als je andere clips van hun ziet dan kunnen ze wel goed in harmonieën zingen. Misschien is het toch lastig in een drukke concertzaal als dat? Hopelijk komt het wel goed in Liverpool.
Zag net wel een aantal schattige stories waar Familie Kelmendi samen met Vesna dansen op het nummer van Pasha. Vooral papa en mama Kelmendi gaan helemaal los
Ik zag het repetitiefilmpje hieronder ook en dat klonk al een stuk beter. Vesna heeft ook in hun stories benoemd dat “ondanks de technische problemen toch bedankt voor het fantastische publiek” of zoiets.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:00 schreef Momo het volgende:
Als je andere clips van hun ziet dan kunnen ze wel goed in harmonieën zingen. Misschien is het toch lastig in een drukke concertzaal als dat? Hopelijk komt het wel goed in Liverpool.
Zag net wel een aantal schattige stories waar Familie Kelmendi samen met Vesna dansen op het nummer van Pasha. Vooral papa en mama Kelmendi gaan helemaal los
Is inmiddels toch geen verrassing meer?quote:Op zondag 2 april 2023 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Verrassing van het jaar. Ik blijf het zeggen.
[ twitter ]
Mensen onderschatten dit helaas nog steeds. Dit gaat echt hoger eindigen dan men denkt.quote:Op zondag 2 april 2023 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is inmiddels toch geen verrassing meer?
De techniek was dramatisch. De helft van de artiesten kon zichzelf niet terug horen bij het zingen (Viki Gabor stapte boos van het podium), de microfoons deden het niet of de volgende artiest die moest optreden was zoek en dus gebeurde er 10 minuten niets op het podium tot diegene gevonden was.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:12 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit ook niet helemaal mae vallen, maar techniek lijkt mij ook weer niet helemaal goed te werken.
Whoah, dat had ik niet echt verwachtquote:Op zondag 2 april 2023 18:22 schreef Arth_NL het volgende:
Mijn favorieten waren Kroatië (de zaal ging tekeer)
Kroatië was wel één van de laatste, dus ik denk dat diegene die Kroatië ook liever niet wilden zien al vertrokken waren.quote:Op zondag 2 april 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Whoah, dat had ik niet echt verwachtZo online te lezen zijn de Eurovisiefans niet per sé heel erg te spreken over Kroatië, dus ik had verwacht dat dat ook niet echt iets los zou maken bij de pre-parties
Als je zo de stories ziet dan zijn Slovenië, Ierland, San Marino, Moldavië vooral de feestcrew van dit jaar?quote:
Social media game van letterlijk alle bands dit jaar is on pointquote:
Het zal toch niet weer zo zijn dat avrotros hun eigen pers momentjes inplant en ze dit niet eens laat doen hè.quote:
Wel een domper ja, maar ben blij dat ze er zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer zo zijn dat avrotros hun eigen pers momentjes inplant en ze dit niet eens laat doen hè.
Viel mij al wel op dat van de rest van de artiesten die gisteren of vanochtend vroeg aankwamen al wel tenminste een interview hadden gegeven aan 1 van de fanmedia (los van de organisatie zelf) Maar dacht kan ook net zo zijn dat dat niet uitkwam vandaag. Ik zou het raar vinden als AVROTROS hun hier weghoudt bij officieel persmoment waar voor de rest iedereen wel is...quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer zo zijn dat avrotros hun eigen pers momentjes inplant en ze dit niet eens laat doen hè.
Zou wel weer typisch zijn zeg (het zou me ergens dan niet eens verbazenquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel mij al wel op dat van de rest van de artiesten die gisteren of vanochtend vroeg aankwamen al wel tenminste een interview hadden gegeven aan 1 van de fanmedia (los van de organisatie zelf) Maar dacht kan ook net zo zijn dat dat niet uitkwam vandaag. Ik zou het raar vinden als AVROTROS hun hier weghoudt bij officieel persmoment waar voor de rest iedereen wel is...
Als dit bewust is dan hoop ik wel dat het vanuit hun zelf komt en niet vanuit ergens hoger op.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Zou wel weer typisch zijn zeg (het zou me ergens dan niet eens verbazen)
Maar wie weet voelen ze zich niet zo goed ofzo, want waarom bewust bij zoiets weghouden als je daar toch al bent.
Ik sla vanavond over, morgen ben ik er bij. Veel kijkplezier aan iedereen die wel kijktquote:
Ik ga ook voor morgen, duurt beide avonden tot half 2 volgens mijquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik sla vanavond over, morgen ben ik er bij. Veel kijkplezier aan iedereen die wel kijkt
Volgens mij gaan dat nieuwe BFF's worden!quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Loreen en Blanca Paloma hebben elkaar wel helemaal gevonden zo op de foto's te zien
Eens kijken wie er allemaal isquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:29 schreef Nashipeer het volgende:
Ze gaan nu een voor een alle artiesten aankondigen
Geluid viel steeds weg.quote:
Ja, ook niet alle artiesten zijn er bij nu (Mae en Iru) Maar zullen morgen wel optredenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Geluid viel steeds weg.
Maar ze zijn er niet. Zullen wel optreden denk ik anders zouden ze ze niet aankondigen.
Diodato.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Welke oud artiesten treden vanavond op?
10 uur!quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:03 schreef NailQueen het volgende:
Hoe laat begint de pre-party? Ik vraag dit voor Even tot hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |