België, Slovenië, Ierland, Oostenrijk, Georgië, Litouwen, Spanjequote:
Litouwen, Estland, Letland, Ierland, Sloveniëquote:
Oostenrijk, België, Slovenië, Estland, Frankrijk, Ierland, Litouwen, Noorwegen, Polenquote:
Polen, San Marino, Noorwegen, Frankrijk, Litouwen, Australië, Oostenrijk, Ierland, Sloveniëquote:
Eerste live optreden voor Oostenrijk, Georgië en UKquote:The acts competing in Eurovision 2023 that are confirmed as participating at the party are:
Austria – Salena & Teya
Belgium – Gustaph
Georgia – Iru Kechanovi
Iceland – Dilja
Ireland – Wild Youth
Latvia – Sudden Lights
Lithuania – Monika Linkyte
Moldova – Pasha Parfeni
Portugal – Mimicat
San Marino – Piqued Jacks
Slovenia – Joker Out
Spain – Blanca Paloma
United Kingdom – Mae Muller
Ik vind dit ook altijd zo'n heerlijke periode, dat je gaat zien wie er maatjes worden met elkaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
Het is weer tijd voor groepsfoto's
Gustaph heeft weer z'n goeie hoed op.
[ twitter ]
Ik denk dat Joker out en The Busker het wel goed met elkaar gaan vinden. Net als Voyager en Lord of the Lost, Mae Muller en Noa Kirel en Alessandra en Dilja. Allemaal beetje dezelfde genre en karaktersquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd zo'n heerlijke periode, dat je gaat zien wie er maatjes worden met elkaar.
Ze zijn ziek (Salena is al een week aan het snotteren), vandaag op insta hebben ze aangekondigd dat ze er niet bij zijn. Ze hopen wel fit te zijn voor Madrid!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:09 schreef koffieleuk het volgende:
Teya en Selena treden vanavond niet op trouwens, ik zoek even op waar ik dat ook alweer heb gelezen.
Gelukkig horen we Iru en Mae nu wel voor het eerst
Ik volg het allemaal niet maar ik kan je wel vertellen dat ze het waarschijnlijk over Andorra hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:17 schreef usagi414 het volgende:
Waar is @:Strani als je hem nodig hebt ? Ze hebben het over Andorra, zoveel begrijp ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |