Het zal toch niet weer zo zijn dat avrotros hun eigen pers momentjes inplant en ze dit niet eens laat doen hè.quote:
Wel een domper ja, maar ben blij dat ze er zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer zo zijn dat avrotros hun eigen pers momentjes inplant en ze dit niet eens laat doen hè.
Viel mij al wel op dat van de rest van de artiesten die gisteren of vanochtend vroeg aankwamen al wel tenminste een interview hadden gegeven aan 1 van de fanmedia (los van de organisatie zelf) Maar dacht kan ook net zo zijn dat dat niet uitkwam vandaag. Ik zou het raar vinden als AVROTROS hun hier weghoudt bij officieel persmoment waar voor de rest iedereen wel is...quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer zo zijn dat avrotros hun eigen pers momentjes inplant en ze dit niet eens laat doen hè.
Zou wel weer typisch zijn zeg (het zou me ergens dan niet eens verbazenquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel mij al wel op dat van de rest van de artiesten die gisteren of vanochtend vroeg aankwamen al wel tenminste een interview hadden gegeven aan 1 van de fanmedia (los van de organisatie zelf) Maar dacht kan ook net zo zijn dat dat niet uitkwam vandaag. Ik zou het raar vinden als AVROTROS hun hier weghoudt bij officieel persmoment waar voor de rest iedereen wel is...
Als dit bewust is dan hoop ik wel dat het vanuit hun zelf komt en niet vanuit ergens hoger op.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Zou wel weer typisch zijn zeg (het zou me ergens dan niet eens verbazen)
Maar wie weet voelen ze zich niet zo goed ofzo, want waarom bewust bij zoiets weghouden als je daar toch al bent.
Ik sla vanavond over, morgen ben ik er bij. Veel kijkplezier aan iedereen die wel kijktquote:
Ik ga ook voor morgen, duurt beide avonden tot half 2 volgens mijquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik sla vanavond over, morgen ben ik er bij. Veel kijkplezier aan iedereen die wel kijkt
Volgens mij gaan dat nieuwe BFF's worden!quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Loreen en Blanca Paloma hebben elkaar wel helemaal gevonden zo op de foto's te zien
Eens kijken wie er allemaal isquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:29 schreef Nashipeer het volgende:
Ze gaan nu een voor een alle artiesten aankondigen
Geluid viel steeds weg.quote:
Ja, ook niet alle artiesten zijn er bij nu (Mae en Iru) Maar zullen morgen wel optredenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Geluid viel steeds weg.
Maar ze zijn er niet. Zullen wel optreden denk ik anders zouden ze ze niet aankondigen.
Diodato.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Welke oud artiesten treden vanavond op?
10 uur!quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:03 schreef NailQueen het volgende:
Hoe laat begint de pre-party? Ik vraag dit voor Even tot hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |