Me gusto!quote:
Ja, ik ben niet echt onder de indruk van haar vocals en ze heeft ook nog backing vocals aan staan.quote:
Is inderdaad onterecht. Gustaph hype zeker niet trouwensquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:04 schreef Cee het volgende:
Dit was echt niet best. Maar volgens twitter wel.
Misschien, de mixing is misschien ook niet zo goed hier. Maar het viel niet perse op voor goede vocals. Heel erg was het ook weer niet ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Ze heeft gisteren ook alle interviews geskipt omdat ze ziek was (is?). Hoop dat het daarmee te maken heeft.
Je zou toch denken dat de UK na het goede pad waar ze vorig jaar op zaten toch in elk geval hebben gecheckt dat de zangeres live kan zingen
Ik hoop dat dat het is jaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Op 0:45 sec noemt ze hier ook dat het met haar stem slecht gaat.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
Ondertussen treed Kaarija op ergens op een ski baan
Zonder ontbloot bovenlijf, ik was geshockeerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
Ondertussen treed Kaarija op ergens op een ski baan
Gaat ook wel gebeuren. Het publiek hier is ook enthousiast.quote:
Oh, dat lijkt me ook een goed duo ja!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik leef voor Dilja's stage presence.
Stiekem een beetje verliefd(maar ik vernam ergens al dat zij verliefd was op Alessandra dus ik vrees dat het niet wederzijds is
)
Alessandra valt volgens mij ook op vrouwen dus dat zou wel iets kunnen wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook een goed duo ja!
Ze moet het publiek echt opzwepen,quote:
Ruslana wordt 50 is jaar en doet dit nogquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:44 schreef koffieleuk het volgende:
Er zijn dus deelnemers van dit jaar die geboren zijn na Wild Dances
Ik voel me oud
Wat een icoonquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ruslana wordt 50 is jaar en doet dit nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |