Is ook wel lastig met zulke vleugels. Santi is normaal nou ook niet echt heel aanwezig of zo. Beter dan Danilo hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:02 schreef hhh38 het volgende: Danilo ook weer onzichtbaar, ik mis Santi
Het probleem is een beetje dat niemand voorin een loopactie heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook wel lastig met zulke vleugels. Santi is normaal nou ook niet echt heel aanwezig of zo. Beter dan Danilo hoor, daar niet van.
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Staan eerste in de Eredivisie, halve finale beker en door in Europa.
Spelers begrijpen elkaar niet.
Dat ligt vast niet aan jouw mening.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?
Maar goed, ik heb de hoop dat ik medestanders krijg wbt mijn mening over Slot allang opgegeven.
Debiel moet je zijn in je eentje.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?
Maar goed, ik heb de hoop dat ik medestanders krijg wbt mijn mening over Slot allang opgegeven.
Kan totaal niet verdedigen, alleen hard lopen.quote:
Geen kansen, niks weggegeven, 80% balbezit, slordig in de passing.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef RvLaak het volgende:
Hoe was de eerste helft? Had Radio 1 aan staan in de auto en weet nu dus heel veel meer over de Oekraïne oorlog, maar de wedstrijd was blijkbaar niet interessant genoeg voor ze
er gebeurde ook niet zoveelquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef RvLaak het volgende:
Hoe was de eerste helft? Had Radio 1 aan staan in de auto en weet nu dus heel veel meer over de Oekraïne oorlog, maar de wedstrijd was blijkbaar niet interessant genoeg voor ze
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen kansen, niks weggegeven, 80% balbezit, slordig in de passing.
Dank beidequote:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner komt erin.
Voor Pedersen of Szymanski?
Ongeveer de meest logische wissel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die pool valt echt tegen en deze wissel snap ik niet helemaal.
Jij snapt er niet zoveel van.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pedersen speelde erg matig. Geen gekke wissel wmbquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee vind ik ook Alleen hoop ik niet dat Geertruida zo slordig blijft spelen want die vind ik aan de bal echt niet goed vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Pedersen speelde erg matig. Geen gekke wissel wmb
Laat weer prima dingen zien hoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef H.FR het volgende:
Wel lekker dat Szymanski al zo lang kan spelen. Wat een verschil met Dilrosun.
Is toch typerend voor dit Feyenoord..sommige spelers durven niet zelf te schieten. Het is echt een godswonder dat we met die klote aanvallers al zo lang bovenaan staan in de eredivisiequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef bbuddybb het volgende:
GEERT WAAROM SCHIET JE NIET GEWOON DAN
Klopt, maar creëert zelf niks. Paixão kan dat wel. Vind Idrissi ook echt niet slecht in tegenstelling tot wat geluiden hierquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danilo speelt gewoon een prima pot.
Wat verdedigers dacht ik ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:27 schreef Haringkop het volgende:
Zij miste toch ook wat spelers door schorsingen en blessures?
Je vraagt wel erg veel wanneer je tussen 3 man staatquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, maar creëert zelf niks. Paixão kan dat wel. Vind Idrissi ook echt niet slecht in tegenstelling tot wat geluiden hier
Ja, een rommeldribbelkontquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vraagt wel erg veel wanneer je tussen 3 man staat
Het was een corner maar ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:26 schreef De_Pel het volgende:
Je komt langzaam maar zeker wel steeds dichter bij, overwinning zou terecht zijn, maar het blijft toch matig. En zolang het 0-0 staat zou verlies uit een foutje+counter me niets verbazen.
Nounounou.quote:
Koddig.quote:
Of potsierlijk.quote:
Wat.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo’n walgelijk slechte tegenstander, je hebt kans na en kans en dan krijg je de belachelijkste geluksgoal aller tijden tegen, dit kan niet man. Bah
Ik vrees met je mee…quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou zeggen, thuis maak je ze af. Maar we scoren veel te moeizaam om met meerdere goals verschil te winnen
Ik denk niet dat we dit nog goedmakenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat je dit in de Kuip nog wel goed maakt, maar ik had liever vandaag 0-3 zodat je geen energie verspeelt richting de Klassieker.
Deze mensen kunnen er niks van joh, met De Kuip er achter en een halve versnelling hoger dan vandaag zou je hier toch makkelijk 3-0 van moeten winnen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dit nog goedmaken
Nah ja, beter dat 'ie boos is op zichzelf, dan dat hij anderen de schuld geeft. Zelfkennis, dit, datquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Ali gaat helemaal door het lint. Misschien moet je eens leren voetballen.
Hij is op het moment jullie beste aanvaller joh. Of een van de betere toch minimaalquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Ali gaat helemaal door het lint. Misschien moet je eens leren voetballen.
Het één sluit het ander niet uit makker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is op het moment jullie beste aanvaller joh
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef onlogisch het volgende:
Wieffer kan ook genomineerd worden voor een Oscar.
Hmmquote:
Geldig punt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit makker.
Haha, wij 3 keer scorenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Deze mensen kunnen er niks van joh, met De Kuip er achter en een halve versnelling hoger dan vandaag zou je hier toch makkelijk 3-0 van moeten winnen.
Kopstoot achteruit. Wat moeten we er anders van maken?quote:
Dit team weigert te verliezen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Hoe dan?... Hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar
Er wordt gewoon getraind op het slotoffensief.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Hoe dan?... Hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar
Gelukkig wel. Als ze dat in amsterdam óók doen, ga ik nog geloven in een kans op een kampioenschap ookquote:
Ik vind hem altijd echt prima invallen, snap niet dat zo'n non-voetballer als Dilrosun de voorkeur krijgt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Bullaude is echt heerlijk voor die slotoffensieven
Het idee is dat dan de tegenstander niet veel tijd meer heeft voor se tegengoal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Er wordt gewoon getraind op het slotoffensief.
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Als ze dat in amsterdam óók doen, ga ik nog geloven in een kans op een kampioenschap ook
Dat zou ook wel fijn zijn iddquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelen
Bullaude is niet de meest gepolijste speler.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd echt prima invallen, snap niet dat zo'n non-voetballer als Dilrosun de voorkeur krijgt.
Da's hopelijk de volgende les.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelen
Ja, die moet blijven opletten. Dan is hij de held.quote:
Bullaude is een type Til, maar dan wel met een fatsoenlijke techniek.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bullaude is niet de meest gepolijste speler.
Hebben zij niet drie spelers die er de volgende week weer bij zijn? Wellicht heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet tevreden, maar schat in dat we wel doorgaan volgende week.
Penalty & rooie kaartquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef Scrummie het volgende:
Zonde, maar ik ben alsnog tevreden. Gelijkspelletje uit, thuis afmaken.
Wel binnen 90 minuten graag.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet tevreden, maar schat in dat we wel doorgaan volgende week.
Gewoon een ajaxje doen en heeeeeeeeeeel hard in Zeist gaan huilen over belasting van spelers en dat je echt niet kan spelen, wordt het vast verzet...quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jammer dat je in de week van de Klassieker nog moeite moet doen.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hebben zij niet drie spelers die er de volgende week weer bij zijn? Wellicht heb ik dat verkeerd begrepen.
Over scorebordjournalistiek gesproken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Wat zou er nou eigenlijk precies moeten gebeuren voordat Bullaude een basisplaats krijgt? En dat Paixao zijn basisplaats van de ene op de andere dag is kwijtgeraakt slaat natuurlijk ook nergens op.
Je had "gewoon" moeten winnen, koop je niks voor helaas.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:57 schreef alopio het volgende:
Feyenoord speelde gewoon prima, Wiefer en Hartman echt goed, Geert ook. Je moet wel kansen creëren en afmaken maar zeker de 2e helft waren we zwaar dominant. En dat Shaktar zo slecht was kwam door Feyenoord, want Shaktar is natuurlijk geen knakenelftal, speelden ook in de CL verdienstelijk mee, dus die credits liggen ook gewoon bij Feyenoord.
Je krijgt ook geen kans tegen en dan tja een goal die hij zelf niet weet dat ie hem maakt met zn rug.
Paixao is echt duidelijk je beste vleugelspeler. Als je dan een huurspeler voorkeur geeft moet die wel echt een paar klassen beter zijn om dat te verantwoorden hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over scorebordjournalistiek gesproken.
Je gaat nu toch niet vertellen dat Paixao een ongekende indruk heeft achtergelaten sinds de winterstop
Klopt. Elke wedstrijd is sowieso anders maar het zou zo kunnen dat volgende week een prima team staat in plaats van dit loshangende zand. De bal is rond sjjjlpquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hebben zij niet drie spelers die er de volgende week weer bij zijn? Wellicht heb ik dat verkeerd begrepen.
We zijn al zo ontzettend vaak onterecht op achterstand gekomen. Dat is echt ongekend hoor. Elke keer weer rechtbreien, dat is ook wel weer knap.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
Zo moe van dat iedere keer op achterstand komen en dan al die moeite moeten doen om gelijk te spelen terwijl je wedstrijd al lang in de zak had moeten hebben.
ARNE OUT.
Idrissi en Ali voeren de taken in het positiespel van Slot ongetwijfeld beter uit. Bullaude en Paixao zijn opportunistisch maar dat wil Slot alleen gebruiken als er in de slotfase nog gescoord moet worden. Zo ingewikkeld is het niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Wat zou er nou eigenlijk precies moeten gebeuren voordat Bullaude een basisplaats krijgt? En dat Paixao zijn basisplaats van de ene op de andere dag is kwijtgeraakt, om vervolgens Idrissi en Ali wekelijks te zien schutteren, slaat natuurlijk ook nergens op.
Hartman viel me ook positief op ja. Geertruida minder trouwens.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:57 schreef alopio het volgende:
Feyenoord speelde gewoon prima, Wiefer en Hartman echt goed, Geert ook. Je moet wel kansen creëren en afmaken maar zeker de 2e helft waren we zwaar dominant. En dat Shaktar zo slecht was kwam door Feyenoord, want Shaktar is natuurlijk geen knakenelftal, speelden ook in de CL verdienstelijk mee, dus die credits liggen ook gewoon bij Feyenoord.
Je krijgt ook geen kans tegen en dan tja een goal die hij zelf niet weet dat ie hem maakt met zn rug.
Wat een wereld verschil met Dilrosun.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Idrissi en Ali voeren de taken in het positiespel van Slot ongetwijfeld beter uit. Bullaude en Paixao zijn opportunistisch maar dat wil Slot alleen gebruiken als er in de slotfase nog gescoord moet worden. Zo ingewikkeld is het niet.
Szymanski speelde overigens prima.
Waarop gebaseerd moet Bullaude een basisplaats? Ik zeg niet dat hij het niet moet, maar ik heb hem nog nooit langer dan 15 minuten zien spelen. En welke positie? Want met Szymanski terug is het middenveld met Kokcu en Wieffer gewoon prima.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Wat zou er nou eigenlijk precies moeten gebeuren voordat Bullaude een basisplaats krijgt? En dat Paixao zijn basisplaats van de ene op de andere dag is kwijtgeraakt, om vervolgens Idrissi en Ali wekelijks te zien schutteren, slaat natuurlijk ook nergens op.
Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel joh, Paixao was de laatste weken echt heel zwak, vandaag goede assist ja. Alireza was vandaag ook vrij prima, vind geen een van die spelers echt aantoonbaar beter dan de andere, allemaal heel middelmatig.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao is echt duidelijk je beste vleugelspeler. Als je dan een huurspeler voorkeur geeft moet die wel echt een paar klassen beter zijn om dat te verantwoorden hoor.
Zij hebben geen wonderspelers die ze misten hoor. Beste en meest waardevolle speler (Matvienko) stond gewoon op het veld.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Elke wedstrijd is sowieso anders maar het zou zo kunnen dat volgende week een prima team staat in plaats van dit loshangende zand. De bal is rond sjjjlp
Eerste helft 2-0 en rustig uitspelen ja toch.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
De return zal wel 0-0 worden met verlenging en pienanties en dan wordt het een wok over voor Ajax in de Arena tegen een leeggespeeld Feyenoord.
Gewoon.
Hun wonderspeler is inderdaad al verkocht in de winter. Maar je vaste verdediging missen is nooit fijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Zij hebben geen wonderspelers die ze misten hoor. Beste en meest waardevolle speler (Matvienko) stond gewoon op het veld.
Klopt, des te knapper is het waar we momenteel staan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
'Gewoon' winnen zit niet in deze ploeg omdat de aanval daarvoor te kut is. Als je steeds maximaal 1x scoort kan je erop wachten dat je tegen dit soort resultaten aanloopt.
Halve finale beker, bovenaan in de competitie, goede uitgangspositie voor nog een ronde Europa League.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
'Gewoon' winnen zit niet in deze ploeg omdat de aanval daarvoor te kut is. Als je steeds maximaal 1x scoort kan je erop wachten dat je tegen dit soort resultaten aanloopt.
Yep..het is boven verwachting.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Halve finale beker, bovenaan in de competitie, goede uitgangspositie voor nog een ronde Europa League.
Ik vind het helemaal prima.
Op teletekst ziet het er idd erg goed uit. Kijk je de wedstrijden, wordt het een iets ander verhaal. Het gaat allemaal moeizaam. Ze zouden van mij wel wat soepeler mogen gaan winnen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Halve finale beker, bovenaan in de competitie, goede uitgangspositie voor nog een ronde Europa League.
Ik vind het helemaal prima.
Ik denk dat ze zelf ook wel graag zouden willen maar dat heeft met kwaliteit te maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op teletekst ziet het er idd erg goed uit. Kijk je de wedstrijden, wordt het een iets ander verhaal. Het gaat allemaal moeizaam. Ze zouden van mij wel wat soepeler mogen gaan winnen.
Dat is wel iets wat met die lastige reeks begonnen is. Daarvoor wonnen we wedstrijden ook best vaak wel makkelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op teletekst ziet het er idd erg goed uit. Kijk je de wedstrijden, wordt het een iets ander verhaal. Het gaat allemaal moeizaam. Ze zouden van mij wel wat soepeler mogen gaan winnen.
Kijk je de wedstrijden dan zie je dat je geen punt hebt gestolen. Iig in de competitie en dat je juist door je matige aanval punten en een veel grotere voorsprong bent misgelopen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op zich wel maar ergens des te frustrerender dat je met een betere aanval veel beter had kunnen presteren dan nu het geval is. Aan de andere kant is dat qua klachten wel een herhaling van zetten. We moeten roeien met de riemen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, des te knapper is het waar we momenteel staan.
gohquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel maar ergens des te frustrerender dat je met een betere aanval veel beter had kunnen presteren dan nu het geval is. Aan de andere kant is dat qua klachten wel een herhaling van zetten. We moeten roeien met de riemen.
Het is wel echt enorm irritant dat je alweer enorm overwicht hebt maar buiten de laatste ~10 minuten er rond de 16 niks mee doet. Het voelt ergens zo onverdiend
gohquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:21 schreef fetX het volgende:
We belonen onszelf dit seizoen veel te weinig. Als je kijkt naar de wedstrijden tegen bijvoorbeeld NEC, PSV, Heerenveen, Midtjylland en ook Sturm Graz is het ongekend hoeveel je onnodig nog punten hebt verspeeld en hoe weinig je afmaakt. Begint toch heel frustrerend te worden.
Volgende week echt hopen dat je binnen een half uur twee keer scoort, want anders wordt het weer ploeteren en met Ajax uit voor de deur wil je dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Het blijft Feyenoord, bij ons zijn er geen garanties.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
Die gasten konden er niets van, maar deze uitslag is prima. Balen dat je de kansen niet benut, maar je speelt de hele wedstrijd met een goed overwicht en dat zal in de Kuip niet anders zijn. Kans dat je deze ronde niet verder komt is echt heel klein.
gohquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij had geen pleister op
derhalve eens met mikey
De enige garantie die we normaal gesproken hebben is volgende week zondagquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het blijft Feyenoord, bij ons zijn er geen garanties.
Van de laatste 27 wedstrijden heb je er 9 iig niet verloren. Laten we ons daar maar aan vast houden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige garantie die we normaal gesproken hebben is volgende week zondag
Meer ruimte voor Paisjao op de flank ook daardoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:36 schreef aTypisch het volgende:
vond de wissel van pedersen wel een sterke
geertgod was goed gevaarlijk als inside wing back/halve spits
Vooral een paar vroege goals zijn zo belangrijk, je begint je inmiddels ook af te vragen of de ploeg niet teveel op de slotfase aan het wachten en leunen is. Begin maar eens een keer knallend zondag, dan kun je zo'n pot rustig uitspelen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:21 schreef fetX het volgende:
We belonen onszelf dit seizoen veel te weinig. Als je kijkt naar de wedstrijden tegen bijvoorbeeld NEC, PSV, Heerenveen, Midtjylland en ook Sturm Graz is het ongekend hoeveel je onnodig nog punten hebt verspeeld en hoe weinig je afmaakt. Begint toch heel frustrerend te worden.
Volgende week echt hopen dat je binnen een half uur twee keer scoort, want anders wordt het weer ploeteren en met Ajax uit voor de deur wil je dat niet.
Die ene kans die hij miste voor open doel was echter wel tenenkrommend......quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:36 schreef aTypisch het volgende:
vond de wissel van pedersen wel een sterke
geertgod was goed gevaarlijk als inside wing back/halve spits
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een schijtploeg dat Shaktar, konden er niks van, kunnen beter in Oekraïne vechten, vond nog meer dan genoeg mannen op de tribune voor Shaktar, moeten die niet vechten ?
Laten we het in eerste instantie erop houden dat het vooral schandelijk is dat de situatie in hun land zo verschrikkelijk is dat ze deze wedstrijden in Polen moeten voetballen, en niet gewoon thuis.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een schijtploeg dat Shaktar, konden er niks van, kunnen beter in Oekraïne vechten, vond nog meer dan genoeg mannen op de tribune voor Shaktar, moeten die niet vechten ?
Ik ben er toch niet gerust op. Het kan ook zijn dat Shaktar gisteren een off-day had, of dat wij volgende week een off-day hebben, of dat het weer tegenzit met één counter, één tegengoal, een rode kaart of wat dan ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:19 schreef fetX het volgende:
Maar dit komt volgende week vast wel goed. Ze krijgen wat spelers terug, maar kan me nauwelijks voorstellen dat er dan ineens een heel ander elftal staat.
De bal is rond.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben er toch niet gerust op. Het kan ook zijn dat Shaktar gisteren een off-day had, of dat wij volgende week een off-day hebben, of dat het weer tegenzit met één counter, één tegengoal, een rode kaart of wat dan ook.
Die een counter, een goal kun je alvast incalculeren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben er toch niet gerust op. Het kan ook zijn dat Shaktar gisteren een off-day had, of dat wij volgende week een off-day hebben, of dat het weer tegenzit met één counter, één tegengoal, een rode kaart of wat dan ook.
Het is een beetje moeilijk vergelijken maar ik heb toch idee dat Feyenoord vorig seizoen gevarieerder aanviel met meer beweging dan dit seizoen, het lijkt allemaal wat voorspelbaarder.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die een counter, een goal kun je alvast incalculeren.
Voorgaande seizoenen ja onder slot nog niet aan gewend.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die een counter, een goal kun je alvast incalculeren.
Dat is ook wel zo hoor. Het is ook allemaal niet zo creatief, maar dat krijg je als dat voorin kwalitatief ook ontbreekt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk vergelijken maar ik heb toch idee dat Feyenoord vorig seizoen gevarieerder aanviel met meer beweging dan dit seizoen, het lijkt allemaal wat voorspelbaarder.
Zo'n Sinisterra met z'n variatie en diepgang mis je wel ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo hoor. Het is ook allemaal niet zo creatief, maar dat krijg je als dat voorin kwalitatief ook ontbreekt.
Het veldspel was gisteren de 2e helft overigens wel best goed weer en dan krijg je nog best een paar kansen, maar je moet toch echt meer halen uit zo’n enorm overwicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |