Is ook wel lastig met zulke vleugels. Santi is normaal nou ook niet echt heel aanwezig of zo. Beter dan Danilo hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:02 schreef hhh38 het volgende: Danilo ook weer onzichtbaar, ik mis Santi
Het probleem is een beetje dat niemand voorin een loopactie heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook wel lastig met zulke vleugels. Santi is normaal nou ook niet echt heel aanwezig of zo. Beter dan Danilo hoor, daar niet van.
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Staan eerste in de Eredivisie, halve finale beker en door in Europa.
Spelers begrijpen elkaar niet.
Dat ligt vast niet aan jouw mening.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?
Maar goed, ik heb de hoop dat ik medestanders krijg wbt mijn mening over Slot allang opgegeven.
Debiel moet je zijn in je eentje.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?
Maar goed, ik heb de hoop dat ik medestanders krijg wbt mijn mening over Slot allang opgegeven.
Kan totaal niet verdedigen, alleen hard lopen.quote:
Geen kansen, niks weggegeven, 80% balbezit, slordig in de passing.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef RvLaak het volgende:
Hoe was de eerste helft? Had Radio 1 aan staan in de auto en weet nu dus heel veel meer over de Oekraïne oorlog, maar de wedstrijd was blijkbaar niet interessant genoeg voor ze
er gebeurde ook niet zoveelquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef RvLaak het volgende:
Hoe was de eerste helft? Had Radio 1 aan staan in de auto en weet nu dus heel veel meer over de Oekraïne oorlog, maar de wedstrijd was blijkbaar niet interessant genoeg voor ze
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen kansen, niks weggegeven, 80% balbezit, slordig in de passing.
Dank beidequote:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner komt erin.
Voor Pedersen of Szymanski?
Ongeveer de meest logische wissel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die pool valt echt tegen en deze wissel snap ik niet helemaal.
Jij snapt er niet zoveel van.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pedersen speelde erg matig. Geen gekke wissel wmbquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee vind ik ook Alleen hoop ik niet dat Geertruida zo slordig blijft spelen want die vind ik aan de bal echt niet goed vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Pedersen speelde erg matig. Geen gekke wissel wmb
Laat weer prima dingen zien hoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef H.FR het volgende:
Wel lekker dat Szymanski al zo lang kan spelen. Wat een verschil met Dilrosun.
Is toch typerend voor dit Feyenoord..sommige spelers durven niet zelf te schieten. Het is echt een godswonder dat we met die klote aanvallers al zo lang bovenaan staan in de eredivisiequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef bbuddybb het volgende:
GEERT WAAROM SCHIET JE NIET GEWOON DAN
Klopt, maar creëert zelf niks. Paixão kan dat wel. Vind Idrissi ook echt niet slecht in tegenstelling tot wat geluiden hierquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danilo speelt gewoon een prima pot.
Wat verdedigers dacht ik ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:27 schreef Haringkop het volgende:
Zij miste toch ook wat spelers door schorsingen en blessures?
Je vraagt wel erg veel wanneer je tussen 3 man staatquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, maar creëert zelf niks. Paixão kan dat wel. Vind Idrissi ook echt niet slecht in tegenstelling tot wat geluiden hier
Ja, een rommeldribbelkontquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vraagt wel erg veel wanneer je tussen 3 man staat
Het was een corner maar ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:26 schreef De_Pel het volgende:
Je komt langzaam maar zeker wel steeds dichter bij, overwinning zou terecht zijn, maar het blijft toch matig. En zolang het 0-0 staat zou verlies uit een foutje+counter me niets verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |