Is ook wel lastig met zulke vleugels. Santi is normaal nou ook niet echt heel aanwezig of zo. Beter dan Danilo hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:02 schreef hhh38 het volgende: Danilo ook weer onzichtbaar, ik mis Santi
Het probleem is een beetje dat niemand voorin een loopactie heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook wel lastig met zulke vleugels. Santi is normaal nou ook niet echt heel aanwezig of zo. Beter dan Danilo hoor, daar niet van.
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Staan eerste in de Eredivisie, halve finale beker en door in Europa.
Spelers begrijpen elkaar niet.
Dat ligt vast niet aan jouw mening.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?
Maar goed, ik heb de hoop dat ik medestanders krijg wbt mijn mening over Slot allang opgegeven.
Debiel moet je zijn in je eentje.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt scorebordjournalistiek in optima forma en zegt precies niks over de kwaliteiten van de trainer en hoe goed het tactisch in elkaar zit. Zou de kwaliteit van de tegenstanders er misschien mee te maken hebben?
Maar goed, ik heb de hoop dat ik medestanders krijg wbt mijn mening over Slot allang opgegeven.
Kan totaal niet verdedigen, alleen hard lopen.quote:
Geen kansen, niks weggegeven, 80% balbezit, slordig in de passing.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef RvLaak het volgende:
Hoe was de eerste helft? Had Radio 1 aan staan in de auto en weet nu dus heel veel meer over de Oekraïne oorlog, maar de wedstrijd was blijkbaar niet interessant genoeg voor ze
er gebeurde ook niet zoveelquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef RvLaak het volgende:
Hoe was de eerste helft? Had Radio 1 aan staan in de auto en weet nu dus heel veel meer over de Oekraïne oorlog, maar de wedstrijd was blijkbaar niet interessant genoeg voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |