Nounounou.quote:
Koddig.quote:
Of potsierlijk.quote:
Wat.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo’n walgelijk slechte tegenstander, je hebt kans na en kans en dan krijg je de belachelijkste geluksgoal aller tijden tegen, dit kan niet man. Bah
Ik vrees met je mee…quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou zeggen, thuis maak je ze af. Maar we scoren veel te moeizaam om met meerdere goals verschil te winnen
Ik denk niet dat we dit nog goedmakenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat je dit in de Kuip nog wel goed maakt, maar ik had liever vandaag 0-3 zodat je geen energie verspeelt richting de Klassieker.
Deze mensen kunnen er niks van joh, met De Kuip er achter en een halve versnelling hoger dan vandaag zou je hier toch makkelijk 3-0 van moeten winnen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dit nog goedmaken
Nah ja, beter dat 'ie boos is op zichzelf, dan dat hij anderen de schuld geeft. Zelfkennis, dit, datquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Ali gaat helemaal door het lint. Misschien moet je eens leren voetballen.
Hij is op het moment jullie beste aanvaller joh. Of een van de betere toch minimaalquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Ali gaat helemaal door het lint. Misschien moet je eens leren voetballen.
Het één sluit het ander niet uit makker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is op het moment jullie beste aanvaller joh
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef onlogisch het volgende:
Wieffer kan ook genomineerd worden voor een Oscar.
Hmmquote:
Geldig punt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit makker.
Haha, wij 3 keer scorenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Deze mensen kunnen er niks van joh, met De Kuip er achter en een halve versnelling hoger dan vandaag zou je hier toch makkelijk 3-0 van moeten winnen.
Kopstoot achteruit. Wat moeten we er anders van maken?quote:
Dit team weigert te verliezen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Hoe dan?... Hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar
Er wordt gewoon getraind op het slotoffensief.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Hoe dan?... Hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar
Gelukkig wel. Als ze dat in amsterdam óók doen, ga ik nog geloven in een kans op een kampioenschap ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |