Ik vind hem altijd echt prima invallen, snap niet dat zo'n non-voetballer als Dilrosun de voorkeur krijgt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Bullaude is echt heerlijk voor die slotoffensieven
Het idee is dat dan de tegenstander niet veel tijd meer heeft voor se tegengoal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Er wordt gewoon getraind op het slotoffensief.
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Als ze dat in amsterdam óók doen, ga ik nog geloven in een kans op een kampioenschap ook
Dat zou ook wel fijn zijn iddquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelen
Bullaude is niet de meest gepolijste speler.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd echt prima invallen, snap niet dat zo'n non-voetballer als Dilrosun de voorkeur krijgt.
Da's hopelijk de volgende les.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelen
Ja, die moet blijven opletten. Dan is hij de held.quote:
Bullaude is een type Til, maar dan wel met een fatsoenlijke techniek.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bullaude is niet de meest gepolijste speler.
Hebben zij niet drie spelers die er de volgende week weer bij zijn? Wellicht heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet tevreden, maar schat in dat we wel doorgaan volgende week.
Penalty & rooie kaartquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef Scrummie het volgende:
Zonde, maar ik ben alsnog tevreden. Gelijkspelletje uit, thuis afmaken.
Wel binnen 90 minuten graag.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet tevreden, maar schat in dat we wel doorgaan volgende week.
Gewoon een ajaxje doen en heeeeeeeeeeel hard in Zeist gaan huilen over belasting van spelers en dat je echt niet kan spelen, wordt het vast verzet...quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jammer dat je in de week van de Klassieker nog moeite moet doen.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hebben zij niet drie spelers die er de volgende week weer bij zijn? Wellicht heb ik dat verkeerd begrepen.
Over scorebordjournalistiek gesproken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Wat zou er nou eigenlijk precies moeten gebeuren voordat Bullaude een basisplaats krijgt? En dat Paixao zijn basisplaats van de ene op de andere dag is kwijtgeraakt slaat natuurlijk ook nergens op.
Je had "gewoon" moeten winnen, koop je niks voor helaas.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:57 schreef alopio het volgende:
Feyenoord speelde gewoon prima, Wiefer en Hartman echt goed, Geert ook. Je moet wel kansen creëren en afmaken maar zeker de 2e helft waren we zwaar dominant. En dat Shaktar zo slecht was kwam door Feyenoord, want Shaktar is natuurlijk geen knakenelftal, speelden ook in de CL verdienstelijk mee, dus die credits liggen ook gewoon bij Feyenoord.
Je krijgt ook geen kans tegen en dan tja een goal die hij zelf niet weet dat ie hem maakt met zn rug.
Paixao is echt duidelijk je beste vleugelspeler. Als je dan een huurspeler voorkeur geeft moet die wel echt een paar klassen beter zijn om dat te verantwoorden hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over scorebordjournalistiek gesproken.
Je gaat nu toch niet vertellen dat Paixao een ongekende indruk heeft achtergelaten sinds de winterstop
Klopt. Elke wedstrijd is sowieso anders maar het zou zo kunnen dat volgende week een prima team staat in plaats van dit loshangende zand. De bal is rond sjjjlpquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hebben zij niet drie spelers die er de volgende week weer bij zijn? Wellicht heb ik dat verkeerd begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |