Ik vind hem altijd echt prima invallen, snap niet dat zo'n non-voetballer als Dilrosun de voorkeur krijgt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Bullaude is echt heerlijk voor die slotoffensieven
Het idee is dat dan de tegenstander niet veel tijd meer heeft voor se tegengoal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Er wordt gewoon getraind op het slotoffensief.
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Als ze dat in amsterdam óók doen, ga ik nog geloven in een kans op een kampioenschap ook
Dat zou ook wel fijn zijn iddquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelen
Bullaude is niet de meest gepolijste speler.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd echt prima invallen, snap niet dat zo'n non-voetballer als Dilrosun de voorkeur krijgt.
Da's hopelijk de volgende les.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de competitie moeten ze buiten die ene wedstrijd ook weigeren gelijk te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |