Ik denk dat ze zelf ook wel graag zouden willen maar dat heeft met kwaliteit te maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op teletekst ziet het er idd erg goed uit. Kijk je de wedstrijden, wordt het een iets ander verhaal. Het gaat allemaal moeizaam. Ze zouden van mij wel wat soepeler mogen gaan winnen.
Dat is wel iets wat met die lastige reeks begonnen is. Daarvoor wonnen we wedstrijden ook best vaak wel makkelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op teletekst ziet het er idd erg goed uit. Kijk je de wedstrijden, wordt het een iets ander verhaal. Het gaat allemaal moeizaam. Ze zouden van mij wel wat soepeler mogen gaan winnen.
Kijk je de wedstrijden dan zie je dat je geen punt hebt gestolen. Iig in de competitie en dat je juist door je matige aanval punten en een veel grotere voorsprong bent misgelopen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op zich wel maar ergens des te frustrerender dat je met een betere aanval veel beter had kunnen presteren dan nu het geval is. Aan de andere kant is dat qua klachten wel een herhaling van zetten. We moeten roeien met de riemen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, des te knapper is het waar we momenteel staan.
gohquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel maar ergens des te frustrerender dat je met een betere aanval veel beter had kunnen presteren dan nu het geval is. Aan de andere kant is dat qua klachten wel een herhaling van zetten. We moeten roeien met de riemen.
Het is wel echt enorm irritant dat je alweer enorm overwicht hebt maar buiten de laatste ~10 minuten er rond de 16 niks mee doet. Het voelt ergens zo onverdiend
gohquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:21 schreef fetX het volgende:
We belonen onszelf dit seizoen veel te weinig. Als je kijkt naar de wedstrijden tegen bijvoorbeeld NEC, PSV, Heerenveen, Midtjylland en ook Sturm Graz is het ongekend hoeveel je onnodig nog punten hebt verspeeld en hoe weinig je afmaakt. Begint toch heel frustrerend te worden.
Volgende week echt hopen dat je binnen een half uur twee keer scoort, want anders wordt het weer ploeteren en met Ajax uit voor de deur wil je dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Het blijft Feyenoord, bij ons zijn er geen garanties.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
Die gasten konden er niets van, maar deze uitslag is prima. Balen dat je de kansen niet benut, maar je speelt de hele wedstrijd met een goed overwicht en dat zal in de Kuip niet anders zijn. Kans dat je deze ronde niet verder komt is echt heel klein.
gohquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij had geen pleister op
derhalve eens met mikey
De enige garantie die we normaal gesproken hebben is volgende week zondagquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het blijft Feyenoord, bij ons zijn er geen garanties.
Van de laatste 27 wedstrijden heb je er 9 iig niet verloren. Laten we ons daar maar aan vast houden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige garantie die we normaal gesproken hebben is volgende week zondag
Meer ruimte voor Paisjao op de flank ook daardoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:36 schreef aTypisch het volgende:
vond de wissel van pedersen wel een sterke
geertgod was goed gevaarlijk als inside wing back/halve spits
Vooral een paar vroege goals zijn zo belangrijk, je begint je inmiddels ook af te vragen of de ploeg niet teveel op de slotfase aan het wachten en leunen is. Begin maar eens een keer knallend zondag, dan kun je zo'n pot rustig uitspelen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:21 schreef fetX het volgende:
We belonen onszelf dit seizoen veel te weinig. Als je kijkt naar de wedstrijden tegen bijvoorbeeld NEC, PSV, Heerenveen, Midtjylland en ook Sturm Graz is het ongekend hoeveel je onnodig nog punten hebt verspeeld en hoe weinig je afmaakt. Begint toch heel frustrerend te worden.
Volgende week echt hopen dat je binnen een half uur twee keer scoort, want anders wordt het weer ploeteren en met Ajax uit voor de deur wil je dat niet.
Die ene kans die hij miste voor open doel was echter wel tenenkrommend......quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:36 schreef aTypisch het volgende:
vond de wissel van pedersen wel een sterke
geertgod was goed gevaarlijk als inside wing back/halve spits
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een schijtploeg dat Shaktar, konden er niks van, kunnen beter in Oekraïne vechten, vond nog meer dan genoeg mannen op de tribune voor Shaktar, moeten die niet vechten ?
Laten we het in eerste instantie erop houden dat het vooral schandelijk is dat de situatie in hun land zo verschrikkelijk is dat ze deze wedstrijden in Polen moeten voetballen, en niet gewoon thuis.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een schijtploeg dat Shaktar, konden er niks van, kunnen beter in Oekraïne vechten, vond nog meer dan genoeg mannen op de tribune voor Shaktar, moeten die niet vechten ?
Ik ben er toch niet gerust op. Het kan ook zijn dat Shaktar gisteren een off-day had, of dat wij volgende week een off-day hebben, of dat het weer tegenzit met één counter, één tegengoal, een rode kaart of wat dan ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:19 schreef fetX het volgende:
Maar dit komt volgende week vast wel goed. Ze krijgen wat spelers terug, maar kan me nauwelijks voorstellen dat er dan ineens een heel ander elftal staat.
De bal is rond.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben er toch niet gerust op. Het kan ook zijn dat Shaktar gisteren een off-day had, of dat wij volgende week een off-day hebben, of dat het weer tegenzit met één counter, één tegengoal, een rode kaart of wat dan ook.
Die een counter, een goal kun je alvast incalculeren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben er toch niet gerust op. Het kan ook zijn dat Shaktar gisteren een off-day had, of dat wij volgende week een off-day hebben, of dat het weer tegenzit met één counter, één tegengoal, een rode kaart of wat dan ook.
Het is een beetje moeilijk vergelijken maar ik heb toch idee dat Feyenoord vorig seizoen gevarieerder aanviel met meer beweging dan dit seizoen, het lijkt allemaal wat voorspelbaarder.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die een counter, een goal kun je alvast incalculeren.
Voorgaande seizoenen ja onder slot nog niet aan gewend.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die een counter, een goal kun je alvast incalculeren.
Dat is ook wel zo hoor. Het is ook allemaal niet zo creatief, maar dat krijg je als dat voorin kwalitatief ook ontbreekt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk vergelijken maar ik heb toch idee dat Feyenoord vorig seizoen gevarieerder aanviel met meer beweging dan dit seizoen, het lijkt allemaal wat voorspelbaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |