Doen ze de buren naquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:57 schreef odie22 het volgende:
er staan stippen op de grond en er op gaan staan
Dat hele gezicht gaat vol met inktquote:Op zondag 5 maart 2023 00:00 schreef Kinga het volgende:
Jolien gaat op haar slippers de vrieskou in?
Scheetjesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:59 schreef suzi1 het volgende:
en steeds, ja mn stinkvoeten
wekenlang ook al he
wat een meid...
jason: en produktie foutjequote:Op zondag 5 maart 2023 00:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Oh?
Danny: Naar de buiten area? Zeg Big Brother geef me een break, ik ben net 1 uur binnen.
Ali: Ik wist dat er iets ging komen,
Charlotte: Niet leuk want ik heb net mijn smink afgedaan en platte schoenen aan.
Ali: Is er zo een feest?
Jason: Een productie foutje.
Michelangelo: Ik heb het koud.
Jolien: Omdat je natuurlijk al in bed lag.
Michelangelo: Ik wilde net gaan slapen.
Hopelijk zoveel mogelijk atjes terwijl je op je stip moet blijven staan en kacheltjelam stream zometeenquote:Op zondag 5 maart 2023 00:26 schreef happyme28 het volgende:
Wat jammer dat we nu ook niet mee mogen kijken. Normaal wel op zaterdagavond.
quote:Op zondag 5 maart 2023 00:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hopelijk zoveel mogelijk atjes terwijl je op je stip moet blijven staan en kacheltjelam stream zometeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 5 maart 2023 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, dit staat nu online, welterusten ...
slaaplekker en bedankt maar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
Denk eerder het eerste.. zullen toch niet allemaal liggen te pitten daarquote:Op zondag 5 maart 2023 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Lange opdracht. Of de streams komen zo terug en liggen ze allemaal op bed en zijn ze nu de streams vergeten van SL te halen...
Klopt zoals Jason al aangaf hij weet precies wat hij de vorige keer fout heeft gedaan en wat hij nu moet doen.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:13 schreef Hoylei het volgende:
Heb bij Danny nu al het gevoel dat hij speelt alsof hij het spel niet speelt en alleen wil genieten, omdat hij weet dat dit goed overkomt op de kijkers...
Lindsey heeft een leuke kant maar kan ook beetje irritant intimiderend doen. En dan moeten anderen ‘niet moeilijk doen’ als het niet om haar gaat en als het wel om haar gaat, dan is er een issue (Jason krijgt al meerdere steken ivm een eventuele nominatie die uiteindelijk niet heeft plaatsgevonden).quote:Op zondag 5 maart 2023 01:39 schreef suzi1 het volgende:
och jee, lins denkt wel zwaar
over nominazi van afgelopen keer?
Ik heb haar leuke kant nog niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lindsey heeft een leuke kant maar kan ook beetje irritant intimiderend doen. En dan moeten anderen ‘niet moeilijk doen’ als het niet om haar gaat en als het wel om haar gaat, dan is er een issue (Jason krijgt al meerdere steken ivm een eventuele nominatie die uiteindelijk niet heeft plaatsgevonden).
Ze snapt ook niet dat je zelf best een dolletje mag maken over je misère (Chiara over haarzelf mbt de slangen) terwijl je er wel mee zit, maar dat dat niet gelijk betekent dat jij als ander persoon dan ook gelijk kan geinen daarover, zeker niet en plein public. En dan maar tof doen en geen sorry zeggen. Vind dat echt gaar gedrag. (Ging het net ff over)
Nah ik bedoel ook niet vet leuk, maar wil d’r niet gelijk helemaal afbranden. In algemene luchtige gesprekken kan d’r lach en humor soms wel leuk zijn en is ze niet vervelend ofzo. Maar deze shit omtrent Jason en Chiara stoort me hard.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb haar leuke kant nog niet kunnen ontdekken.
Wat stoort is dat hij zichzelf plooien kan naar de publieke opinie.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het prima dat Danny terug is. In BB kan nou eenmaal vanalles gebeuren. Leuk. Velen klagen dat BB saai is maar de minst saaie personen, zoals o.a. een Ias vanavond, worden of eruit gestemd of zijn niet geliefd.
En het publiek heeft dat door. Ik zie het probleem niet hoor. Leuke entertainment.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:08 schreef marky het volgende:
[..]
Wat stoort is dat hij zichzelf plooien kan naar de publieke opinie.
Ze kan absoluut niet tegen directe confrontatie. Zowel Jason als Chiara kunnen dat en dan raakt ze in een soort negatieve vibe en ratelt ze onzin weetjuh. Net ook in de badkamer geeft Jason aan dat ze er niet zo mee moet zitten en en dan reageert ze heel primair stekelig. Ze is eigenlijk een beetje te dom om het slim te kunnen spelen. Ze hangt ook echt rond Danny om de dirt te horen maar tot op heden geeft hij niet veel prijs. Of hij dat gaat volhouden is de vraag.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nah ik bedoel ook niet vet leuk, maar wil d’r niet gelijk helemaal afbranden. In algemene luchtige gesprekken kan d’r lach en humor soms wel leuk zijn en is ze niet vervelend ofzo. Maar deze shit omtrent Jason en Chiara stoort me hard.
Nou je hoopt toch altijd tegen beter weten in dat het allemaal eerlijk gaat maar daar is dit jaar in overtreffende trap geen spraken van.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En het publiek heeft dat door. Ik zie het probleem niet hoor. Leuke entertainment.
Speculatie is ten gunste van het programma. Hoe meer er over wordt gesproken, hoe beter.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:15 schreef marky het volgende:
[..]
Nou je hoopt toch altijd tegen beter weten in dat het allemaal eerlijk gaat maar daar is dit jaar in overtreffende trap geen spraken van.
Hmhm je zegt het precies goed. Een Jason en een Chiara zijn idd gewoon een stuk slimmer en reageren veel doordachter en dus volwassener op zulke situaties, ipv idd primair stekelig op onderbuik en emotie, wat dan vaak ook nog gemeen wordt als mensen dat doen.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kan absoluut niet tegen directe confrontatie. Zowel Jason als Chiara kunnen dat en dan raakt ze in een soort negatieve vibe en ratelt ze onzin weetjuh. Net ook in de badkamer geeft Jason aan dat ze er niet zo mee moet zitten en en dan reageert ze heel primair stekelig. Ze is eigenlijk een beetje te dom om het slim te kunnen spelen. Ze hangt ook echt rond Danny om de dirt te horen maar tot op heden geeft hij niet veel prijs. Of hij dat gaat volhouden is de vraag.
Haar eerste nominatie door Bart was ook zo'n geval. Ik ga het wel even zeggen... en dan komt er niets alleen agressie.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmhm je zegt het precies goed. Een Jason en een Chiara zijn idd gewoon een stuk slimmer en reageren veel doordachter en dus volwassener op zulke situaties, ipv idd primair stekelig op onderbuik en emotie, wat dan vaak ook nog gemeen wordt als mensen dat doen.
Als Lindsey nou heel close met Jason was geweest, kan je het wat meer begrijpen. Daarom is het nog gekker dat ze er feller op reageert dan de daadwerkelijk genomineerden (terwijl ze het niet eens zeker weet ook nog). Je weet toch dat er mensen weg moeten en de poel kleiner wordt. Gewoon een ongecontroleerde paniekreactie ivm er misschien uitmoeten.
Gevalletje met Ilse herinner ik me ook ineens trouwens, was ze ook al zo onnodig gemeen.
Ook nog inderdaad. Het wordt wel veel bij elkaar.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:36 schreef marky het volgende:
[..]
Haar eerste nominatie door Bart was ook zo'n geval. Ik ga het wel even zeggen... en dan komt er niets alleen agressie.
Ik denk inderdaad dat Jason vanaf volgende week in rood slaapt, zodra ze nog met 7 zijnquote:
Exact hetzelfde dacht ik, het is echt een flutspel op deze manier, extreem oneerlijk om iemand met zoveel voorsprong en kennis over de ins en outs terug in het spel te laten keren...quote:Op zondag 5 maart 2023 01:13 schreef Hoylei het volgende:
Heb bij Danny nu al het gevoel dat hij speelt alsof hij het spel niet speelt en alleen wil genieten, omdat hij weet dat dit goed overkomt op de kijkers...
Het is gewoon oneerlijk. Het is al eerder geopperd maar als Jason dat in zijn hoofd niet verwerkt krijgt zie ik hem er om die reden ook nog wel uitstappen. Op zijn goed Noord Hollands... Sak er lekker in met die sooi.quote:Op zondag 5 maart 2023 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Exact hetzelfde dacht ik, het is echt een flutspel op deze manier, extreem oneerlijk om iemand met zoveel voorsprong en kennis over de ins en outs terug in het spel te laten keren...
Op het moment dat dit bij de bewoners indaald zouden ze toch moeten gaan nadenken of dit is wat je wil. Of zouden ze zo in een tunnel zitten dat het ze niet eens opvalt.quote:Op zondag 5 maart 2023 05:29 schreef b_engeltje het volgende:
Ze meten wel met 2 maten daar bij BB
Rob vrijwillige exit , geen oud bewoner erin en charlotte blijft
Chiara vrijwillge exit, wel oud bewoner erin en Ias exit...
Legt denk aan mij dat ik het ff niet meer volg
Ik hoorde gisteren zeggen dat dat een regel is bij het vrijwillig verlaten van BB gaat er een Nederlander uit dan een Nederlander weer terugquote:Op zondag 5 maart 2023 07:06 schreef marky het volgende:
[..]
Op het moment dat dit bij de bewoners indaald zouden ze toch moeten gaan nadenken of dit is wat je wil. Of zouden ze zo in een tunnel zitten dat het ze niet eens opvalt.
Dus vorige week had Charlotte gewoon moeten vertrekken en had er voor Rob een Nederlander in terug moeten keren. Dat is dan niet volgens die regel gebeurd. Dat moet iemand in die hut toch opvallen.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren zeggen dat dat een regel is bij het vrijwillig verlaten van BB gaat er een Nederlander uit dan een Nederlander weer terug
Gaat een Belg er uit dan een Belg terug.
Er moeten 2 NL en 2 Belgen in de finale. Als er geen NL terug zou komen was voor hun het spel al gespeeld tot aan de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 05:29 schreef b_engeltje het volgende:
Ze meten wel met 2 maten daar bij BB
Rob vrijwillige exit , geen oud bewoner erin en charlotte blijft
Chiara vrijwillge exit, wel oud bewoner erin en Ias exit...
Legt denk aan mij dat ik het ff niet meer volg
Dat zou betekenen dat komende zaterdag er nog geen Nederlander uit mag dus weer een Belg eruit. Pas daarna kan er eventueel weer een Nederlander uit. Dat betekend dat de redactie zoveel moet gaan sturen en frauderen dat het niet meer te verklaren is.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er moeten 2 NL en 2 Belgen in de finale. Als er geen NL terug zou komen was voor hun het spel al gespeeld tot aan de finale.
De regel van nu is wel te volgen alleen hebben ze die vorige week in de zelfde situatie niet toegepast.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als er ooit weer een nieuwe editie komt van BB moeten ze maar alle geldende regels openbaar gooien. Want de regel die ze nu toegepast hebben komt heel ongeloofwaardig over.
Glij glibber coaching praatjes brrquote:Op zondag 5 maart 2023 07:53 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Zo saai weer die Danny met zijn sporten er in terug.
Ja veranderd verder niks aan wat ik zeiquote:Op zondag 5 maart 2023 07:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er moeten 2 NL en 2 Belgen in de finale. Als er geen NL terug zou komen was voor hun het spel al gespeeld tot aan de finale.
Betekend ook dat als BE verplicht is mensen te stemmen die ze eigenlijk niet willen stemmen..quote:Op zondag 5 maart 2023 07:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat komende zaterdag er nog geen Nederlander uit mag dus weer een Belg eruit. Pas daarna kan er eventueel weer een Nederlander uit. Dat betekend dat de redactie zoveel moet gaan sturen en frauderen dat het niet meer te verklaren is.
Er zal met die strijd om power (thema deze week) wel vrijstellingen te winnen zijn die dan stomtoevallig nét bij de juiste personen terecht komen.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat komende zaterdag er nog geen Nederlander uit mag dus weer een Belg eruit. Pas daarna kan er eventueel weer een Nederlander uit. Dat betekend dat de redactie zoveel moet gaan sturen en frauderen dat het niet meer te verklaren is.
Probleem is wel dat de hele afgelopen week in het teken heeft gestaan van het redden van Lindsey. Die stond en staat nergens hoog in de polls. Ze hebben die redding bij de stemming uitgehaald en daar is het misgegaan. Toen stonden Charlotte en Ali er nog op. Ali was in de polls wel populairder dan Charlotte dus dat klopte wel ze had alleen nooit kunnen vertrekken. De tweede safe was de vrijstelling van de theatershow. Die werd pas bekend gemaakt nadat Jason genomineerd had. Waarom konden ze dat niet daarvoor doen? Dan hadden ze Lindsey niet kunnen redden omdat ze niet wisten wie Jason zou nomineren. Dus het was geen reddingsactie voor Charlotte maar van Lindsey.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja veranderd verder niks aan wat ik zei
Rob NL, vrijwillige exit, geen oud bewoner NL erbij, charlotte BE blijft
Chiara NL vrijwillige exit, oud bewoner NL erbij , Ias BE exit
Zoek het verschil? In NL & BE
Vorige week had er dus ook allang een oud bewoner voor rob ingekunt
En charlotte exit...
Ze kunnen dat ook op de bank doen. Ik denk dat makkelijk Jason tegen Bart en MA kunnen zetten dan kunnen ze Bart of MA laten gaan. Drie belgen Ali, MA en Bart kan ook nog alleen weet ik niet wie die drie erop zou zetten.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Betekend ook dat als BE verplicht is mensen te stemmen die ze eigenlijk niet willen stemmen..
Vanaf nu is alles opgezet door BB
Waar komt lindsey vandaan dan???quote:Op zondag 5 maart 2023 07:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze was populairder dan Lindsey. Ik denk dat ze het ook kan winnen van Jolien in de polls dus dat is verder niet lastig. Dus ja die gaat naar de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:37 schreef b_engeltje het volgende:
Charlotte der moeder zei het eigenlijk al tegen charlotte...
Maak je niet druk meidje alles kont goed...
Alleen hoorde niemand van ons DIT eruit, zekfs charlotte der moeder weet dat ze erin word gehouden
Zonder Danny was de Nederlandse finale al bekend dus Danny moest erin komen.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waar komt lindsey vandaan dan???
Verweggiestan?
Tis geen lastig giswerk. Ze verbergen het niet eens.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
We zullen het nooit weten hoe het werkt, het blijft gissen en gokken voor de kijkers.
En vooralsnog is er op de streams alleen slapende bewoners te zien.
Ook niet waar...lindsey kwam bij een van de eerste stemmingen boven ali uit de bus..quote:Op zondag 5 maart 2023 08:33 schreef marky het volgende:
[..]
Probleem is wel dat de hele afgelopen week in het teken heeft gestaan van het redden van Lindsey. Die stond en staat nergens hoog in de polls. Ze hebben die redding bij de stemming uitgehaald en daar is het misgegaan. Toen stonden Charlotte en Ali er nog op. Ali was in de polls wel populairder dan Charlotte dus dat klopte wel ze had alleen nooit kunnen vertrekken. De tweede safe was de vrijstelling van de theatershow. Die werd pas bekend gemaakt nadat Jason genomineerd had. Waarom konden ze dat niet daarvoor doen? Dan hadden ze Lindsey niet kunnen redden omdat ze niet wisten wie Jason zou nomineren. Dus het was geen reddingsactie voor Charlotte maar van Lindsey.
Ze hadden al 2 nl zelfs 1 man en vrouw... er had niet eens een nl bijgehoevenquote:Op zondag 5 maart 2023 08:43 schreef marky het volgende:
[..]
Tis geen lastig giswerk. Ze verbergen het niet eens.
Nou dat vond ik niet eens zo verbasend..laatste weken zet ze zichzelf erg leuk neer..en die twerk act was geweldig!!quote:Op zondag 5 maart 2023 08:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Deze week moest er gewoon een mannelijke belg eruit.
Daarom ‘won’ Lindsey en Charlotte de vrijstelling. Daarnaast kan ik ook niet geloven dat Jolien van de 3 het populairst was. Net als vorige week met Lindsey. Febo bepaalt als en past de regels toe op het moment dat het hun het beste uitkomt.
Kan ook niet geloven dat Jolien populairder zou zijn dan Ali. Jolien heeft Bernd en Jackson achter zich, Ali de turkse gemeenschap van vlaanderen en nederland.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Deze week moest er gewoon een mannelijke belg eruit.
Daarom ‘won’ Lindsey en Charlotte de vrijstelling. Daarnaast kan ik ook niet geloven dat Jolien van de 3 het populairst was. Net als vorige week met Lindsey. Febo bepaalt als en past de regels toe op het moment dat het hun het beste uitkomt.
knipquote:Op zondag 5 maart 2023 08:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was populairder dan Lindsey. Ik denk dat ze het ook kan winnen van Jolien in de polls dus dat is verder niet lastig. Dus ja die gaat naar de finale.
Dan had BB Lindsey en Jason net als vorig jaar al kunnen benoemen als finale spelers waar niet op genomineerd mocht wordenquote:
Ja dat hadden ze kunnen doen maar het is wel erg vroeg om nu al 2 finale plaatsen weg te geven. Wat blijft er dan nog over qua spel?quote:Op zondag 5 maart 2023 09:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan had BB Lindsey en Jason net als vorig jaar al kunnen benoemen als finale spelers waar niet op genomineerd mocht worden
Met 1 van deze 2 is BB het dus niet eens als finale speler
M.a. doet ook weinig in dat huis qua schoonmaken en dat koken van hem bestaat uit braadworst en een pan kapot maken en de helft ervan opeten.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:46 schreef marky het volgende:
Streams van de rode slaapkamer weg werd gesproken over no biggie en social media en of ze herkend zullen worden. Dat is zeker voor de mensen op rood heel belangrijk.
Verder hebben ze een spel gedaan wat ging tussen denken en doen hoe precies weet ik niet. Ze moesten elkaar blijkbaar ook raten. Mimi was boos dat Charlotte had gezegd dat hij het minste in het huishouden doet terwijl hij elke dag staat te koken. Jason zei tegen hem niet te zwaar aan tillen leg naast je neer. Volgens Mimi en Jason doet Jolien het minst.
Nou nou wat zijde gij streng deze lazy sunday ochtendquote:Op zondag 5 maart 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie dat ze het bed van Chiara dus niet hebben verschoond.
Zou ze alle bedden die niet meer gebruikt worden laten afhalen
We zullen vandaag wel weer heel veel tandvlees van Dada gaan zien, met zijn overdrevenquote:Op zondag 5 maart 2023 09:04 schreef Monique___ het volgende:
Gdm\
Alles nog lekker in bed, dada had zijn bedje gemist zei hij vannacht
Ja die heeft heeeel wat streamuurtjes en tv momentjes moeten missen door zijn vertrek.. moet ie weer inhalen he.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We zullen vandaag wel weer heel veel tandvlees van Dada gaan zien, met zijn overdreven
theater lach![]()
Goedemorgen Cos
Wat blijft er nu nog over als er in deze spelers gemanipuleerd word wie mag vertrekken of niet...komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 5 maart 2023 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze kunnen doen maar het is wel erg vroeg om nu al 2 finale plaatsen weg te geven. Wat blijft er dan nog over qua spel?
Volgens mij helemaal niets van bekend, wie weet wordt er vandaag nog wel over gesprokenquote:Op zondag 5 maart 2023 09:10 schreef Monique___ het volgende:
Is er al wat meer bekend over dat spel van vannacht?
quote:Op zondag 5 maart 2023 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast over zijn trapauto die zonder benzine stond
quote:Op zondag 5 maart 2023 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast over zijn trapauto die zonder benzine stond
Ik denk dat Danny opvulling is om te veinzen dat er nog een spel gaande is.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat blijft er nu nog over als er in deze spelers gemanipuleerd word wie mag vertrekken of niet...komt op hetzelfde neer
Bb bepaald dus Danny word waarschijnlijk een nl finale speler...
Logisch dat hij kan zeggen dat hij handeld zobder voorkennis... tis allang bepaald door BB
De 2 nl Lindsey en Jason zouden dan de originele door het spel verkozen finale spelers zijn..."eerlijk"quote:Op zondag 5 maart 2023 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze kunnen doen maar het is wel erg vroeg om nu al 2 finale plaatsen weg te geven. Wat blijft er dan nog over qua spel?
vers vleesquote:Op zondag 5 maart 2023 09:18 schreef Jockari het volgende:
En die 2 blonde dellen draaien, als strontvliegen rond Danny.
Nee nogmasls dat hadden ze eerlijker op kunnen lossen...quote:Op zondag 5 maart 2023 09:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny opvulling is om te veinzen dat er nog een spel gaande is.
Jeetje, manipulatie is toch niks nieuws? Ergens starten ze al met manipulatie door de regel 2 Belgen en 2 Nl in de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De 2 nl Lindsey en Jason zouden dan de originele door het spel verkozen finale spelers zijn..."eerlijk"
Als BB nou gaat bepalen wie er verder uitgaat met nomineren.. is het manipulatie
Iemand met 1 maand voorkennis er op de 8ste week er nog indoen...kom op he
goeie voor zometeen hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 09:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
TT had dus "Met open benen word Danny ontvangen" kunnen zijn.
klopt maar ze lieten er niks over los toen ze terug kwamenquote:Op zondag 5 maart 2023 09:24 schreef Ireth het volgende:
Ik lees op fb dat er vanacht nog een spel geweest moet zijn? Kan er hier weinig over terug lezen? Klopt dit?
Nee percentage gewijs isc 2 om 2quote:Op zondag 5 maart 2023 09:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jeetje, manipulatie is toch niks nieuws? Ergens starten ze al met manipulatie door de regel 2 Belgen en 2 Nl in de finale.
Staat hier wel spel was achter een SLquote:Op zondag 5 maart 2023 09:24 schreef Ireth het volgende:
Ik lees op fb dat er vanacht nog een spel geweest moet zijn? Kan er hier weinig over terug lezen? Klopt dit?
Het eerlijkste zou zijn dat de mensen die het verdienen in de finale te staan ook naar de finale gaan maar er is nu eenmaal een regel 2 van ieder land, verdient of niet. Conclusie manipulatie vanaf de start.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee percentage gewijs isc 2 om 2
Een grote kans hebber omdat normaal belgen eerder met belgen op zouden trekken
spoelt ie m goed door fritsie!quote:Op zondag 5 maart 2023 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik sla ff over, is m'n stoma niet zo blij mee
Met luchtquote:
Ik maak dat als ik makkelijk wil eten. En ali mag geen spekjes. Als je toch alles kan kiezen doe je toch lekker vlees gebakken aardappelen en een salade. Net zo snel maar wel luxer.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met luchtKan het natuurlijk ook gebruiken om op te koken en de rest lever ik aan Vattenfall voor de hoofdprijs
Verbazend hé?? Juist niet te moeilijk gaan denken, maar normaal voer wat je thuis doordeweeks ook zou eten. Flinke pan (gekruide!) nasi met saté ofzo. Spinazie, eitje, aardappelen en gehaktballetje. Bloemkool, papje, draadjesvlees met appelmoes.quote:
Lekker stamppot rauwe andijvie met kerriequote:Op zondag 5 maart 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verbazend hé?? Juist niet te moeilijk gaan denken, maar normaal voer wat je thuis doordeweeks ook zou eten. Flinke pan (gekruide!) nasi met saté ofzo. Spinazie, eitje, aardappelen en gehaktballetje. Bloemkool, papje, draadjesvlees met appelmoes.
Ik zou het wel weten hoor
Rendangquote:Op zondag 5 maart 2023 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ik verwacht dat lyndsey saté en nasi maakt.of een ander Indisch gerecht
Ja precies of een goede pan macaroni lekker met stukjes vlees en paprika en prei en uien en tomatensausquote:Op zondag 5 maart 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verbazend hé?? Juist niet te moeilijk gaan denken, maar normaal voer wat je thuis doordeweeks ook zou eten. Flinke pan (gekruide!) nasi met saté ofzo. Spinazie, eitje, aardappelen en gehaktballetje. Bloemkool, papje, draadjesvlees met appelmoes.
Ik zou het wel weten hoor
'n goed gevulde pastasaus, vandaag voor de lasagna en morgen bv voor de spaghetti of macaroniquote:Op zondag 5 maart 2023 09:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja precies of een goede pan macaroni lekker met stukjes vlees en paprika en prei en uien en tomatensaus
Echt hè, en dat is 'n leraar in opleidingquote:Op zondag 5 maart 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
![]()
ali zag puddingbroodje en dacht dat het broodje kaas is
volgens zichzelf; iets wat ze niet in belgenland hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt hè, en dat is 'n leraar in opleiding![]()
@Dotteke ruim je rommel op!quote:Op zondag 5 maart 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
paar keer al in beeld geweest in de lege gang
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 maart 2023 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu nog even Danny omkleed stream voor de vrouwelijke fans
en we weten.. dada weet allesquote:Op zondag 5 maart 2023 09:59 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, Danny zegt dat er ook halal varkensvlees bestaat...![]()
![]()
Die heeft echt het zwarte garen uitgevonden, die lult om te lullenquote:Op zondag 5 maart 2023 09:59 schreef xdiashalizx het volgende:
![]()
Nu valt Jonnie Boer door de mandquote:Op zondag 5 maart 2023 09:59 schreef xdiashalizx het volgende:
![]()
Lindsey was vrouw en nederlands. Er mocht geen nederlander uit omdat Rob al ging. Daarna was Chiara weg dus kon het helemaal niet meer. Charlotte had niet gered te hoeven worden als ze Lindsey gewoon hadden laten gaan zoals de voorspelling was van iedere poll die er maar was.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ook niet waar...lindsey kwam bij een van de eerste stemmingen boven ali uit de bus..
En waarom zouden ze lindsey redden...dan komt het toch op het zelfde neer voorgekauwd en gescript door BB
ALLES stond in teken van redden Charlotte..
Vorige week geen exit, maar wel genomineerd blijven voor de week erop... en dan wint de waardelooste act van alle5 het...nee niet om Lindsey te redden maar om charlotte te redden...kwam BB wel heel goed uit dat deze samen in 1 team zaten
denk dat daar wel meer stinkt..quote:Op zondag 5 maart 2023 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat Charlotte nu doet met die meloen in de vuilnisbak zou ik nooit doen, ik doe
het afval van meloen in 'n plastic zakje en bind die dicht en daarna in de vuilbak.
Binnen 'n uur stinkt die vuilnisbak 'n uur in de wind
Dan was het niet spannend meerquote:Op zondag 5 maart 2023 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hadden al 2 nl zelfs 1 man en vrouw... er had niet eens een nl bijgehoeven
BB had net als vorig jaar Jason en Lindsey direct vrij kunnen stemmen voor nominatie...
Eigenlijk betekend het dus dat Jason of Lindsey niet goed gekeurd zijn voor finale spel
Net nog erger met Halal varkensvlees.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:05 schreef Donna1000 het volgende:
Het allerergste wat ik Danny uit heb horen kramen was het antwoord wat hij gisteren gaf aan Bart, die vroeg hoe het ervoor staat met de oorlog in Oekraine? Danny: eh eh ja eh dat weet ik eigenlijk niet, volg dat niet zo.![]()
Heeft meer spieren dan verstand
Vrees het ookquote:Op zondag 5 maart 2023 10:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Die glijbal is er ook niet meer uit te krijgen natuurlijk dus je blijft verplicht tegen die kop aankijken de rest van dit programma.
zit toch nog eentje hier op te lettenquote:Op zondag 5 maart 2023 10:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali - lindsey
Bart - Danny
Jolien- charlotte
MA - Jason
()
Ik denk dat uit deze combinaties goed te zien is hoe ze in beeld gebracht gaan worden.. en wie finale materiaal gaan zijn 😉quote:Op zondag 5 maart 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit toch nog eentje hier op te letten
Heeft hij gisteravond al gedaan ookquote:Op zondag 5 maart 2023 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind echt nog wel meevallen met wat danny verteld en wat hij deelt is niet echt heel boeiend
links van afquote:Op zondag 5 maart 2023 10:12 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik denk dat uit deze combinaties goed te zien is hoe ze in beeld gebracht gaan worden.. en wie finale materiaal gaan zijn 😉
Nou in bed bedoel je was ook niet veel boeiends hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft hij gisteravond al gedaan ook
Komt nooit wat boeiends uitquote:Op zondag 5 maart 2023 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou in bed bedoel je was ook niet veel boeiends hoor
Ik denk lindsey er eerst nog uitquote:Op zondag 5 maart 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
links van af
edit kan niet, rechts 3 nl![]()
Qmusic ? In België zal dat iets feller zijn..quote:Op zondag 5 maart 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
cha: heb je al iets moeten doen, op de radio of zo
dada: samen met jill wat heel vets gedaan! maar mag hij nog niet vertellen
jason: krijg je meteen contact met die van seizoen 1 &2
dada : jaa je krijgt berichtje, welkom to bb familie, echt leuk echt leuk
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2023 10:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Qmusic ? In België zal dat iets feller zijn..
ook charlotte🤪
🤣🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 10:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaa haha
willen weten hoe vaak ze gevraagd gaan worden, pootjes geven, foto trekken met mensen
in die droom leeft hij zelf ook nogquote:Op zondag 5 maart 2023 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny laat ze denken dat ze beroemd zijn
Ja zijn vragen gaan echt alleen over hem zijn die van de andere nog iets neutraler die van hem totaal niet hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
mimi pakt zijn momentje met dada: ik heb mn snor weggehaald heb je dat gezien![]()
mimi weer over hoe blij was toen de snor terug was...
Denk toch dat het vertekend is want danny had al wat bekendheid door gaby natuurlijk dus voor die andere zal het best minder wezen als bij hemquote:Op zondag 5 maart 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in die droom leeft hij zelf ook nog
ja mimi wil weten hoe populair hij is en over komt.. wilde gister ook weten hoe chiara en hij op tv zijn geframed.. ikke ikke klein mannetje met groot egoquote:Op zondag 5 maart 2023 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zijn vragen gaan echt alleen over hem zijn die van de andere nog iets neutraler die van hem totaal niet haha
ja en hij is bff met andre hazes zijn sport en stap maatje..quote:Op zondag 5 maart 2023 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk toch dat het vertekend is want danny had al wat bekendheid door gaby natuurlijk dus voor die andere zal het best minder wezen als bij hem
Ja had het gezien gisteren van mich over Chiaraquote:Op zondag 5 maart 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja mimi wil weten hoe populair hij is en over komt.. wilde gister ook weten hoe chiara en hij op tv zijn geframed.. ikke ikke klein mannetje met groot ego
jammer dat het niet andersom is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 5 maart 2023 10:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpjes nadat ze het spel hadden gespeeld ....
hee je zit weer vaker hier in BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je het weer omdat led ermee gestopt is hier?
🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in die droom leeft hij zelf ook nog
Die had het niet door dat ze intussen met roebels betalen.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:34 schreef Monique___ het volgende:
dada weer dat hij helemaal geen nieuws heeft gezien
🤣🤣 only likes, aanbiedingen en volgers.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die had het niet door dat ze intussen met roebels betalen.
😮💨quote:Op zondag 5 maart 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
zegt dada nou over zichzelf ik ben echt leuk met de meiden?
Wat deelt hij een veren uit aan lindsey. Echt sck. Wat een vibequote:Op zondag 5 maart 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jij hoorde m ook hahahaha
![]()
koekwaus loopt echt ver naast zijn schoenen nu hij weer terug is
ja viel me net ook op!quote:Op zondag 5 maart 2023 10:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Wat deelt hij een veren uit aan lindsey. Echt sck. Wat een vibe
Maar 1% van wat je hier laat zien
🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 10:46 schreef Monique___ het volgende:
mimi zit daar in zn te korte zomerbroek en vraagt zich af of hij niet beter thermo kan aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |