quote:Op zondag 5 maart 2023 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast over zijn trapauto die zonder benzine stond
Ik denk dat Danny opvulling is om te veinzen dat er nog een spel gaande is.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat blijft er nu nog over als er in deze spelers gemanipuleerd word wie mag vertrekken of niet...komt op hetzelfde neer
Bb bepaald dus Danny word waarschijnlijk een nl finale speler...
Logisch dat hij kan zeggen dat hij handeld zobder voorkennis... tis allang bepaald door BB
De 2 nl Lindsey en Jason zouden dan de originele door het spel verkozen finale spelers zijn..."eerlijk"quote:Op zondag 5 maart 2023 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze kunnen doen maar het is wel erg vroeg om nu al 2 finale plaatsen weg te geven. Wat blijft er dan nog over qua spel?
vers vleesquote:Op zondag 5 maart 2023 09:18 schreef Jockari het volgende:
En die 2 blonde dellen draaien, als strontvliegen rond Danny.
Nee nogmasls dat hadden ze eerlijker op kunnen lossen...quote:Op zondag 5 maart 2023 09:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny opvulling is om te veinzen dat er nog een spel gaande is.
Jeetje, manipulatie is toch niks nieuws? Ergens starten ze al met manipulatie door de regel 2 Belgen en 2 Nl in de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De 2 nl Lindsey en Jason zouden dan de originele door het spel verkozen finale spelers zijn..."eerlijk"
Als BB nou gaat bepalen wie er verder uitgaat met nomineren.. is het manipulatie
Iemand met 1 maand voorkennis er op de 8ste week er nog indoen...kom op he
goeie voor zometeen hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 09:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
TT had dus "Met open benen word Danny ontvangen" kunnen zijn.
klopt maar ze lieten er niks over los toen ze terug kwamenquote:Op zondag 5 maart 2023 09:24 schreef Ireth het volgende:
Ik lees op fb dat er vanacht nog een spel geweest moet zijn? Kan er hier weinig over terug lezen? Klopt dit?
Nee percentage gewijs isc 2 om 2quote:Op zondag 5 maart 2023 09:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jeetje, manipulatie is toch niks nieuws? Ergens starten ze al met manipulatie door de regel 2 Belgen en 2 Nl in de finale.
Staat hier wel spel was achter een SLquote:Op zondag 5 maart 2023 09:24 schreef Ireth het volgende:
Ik lees op fb dat er vanacht nog een spel geweest moet zijn? Kan er hier weinig over terug lezen? Klopt dit?
Het eerlijkste zou zijn dat de mensen die het verdienen in de finale te staan ook naar de finale gaan maar er is nu eenmaal een regel 2 van ieder land, verdient of niet. Conclusie manipulatie vanaf de start.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee percentage gewijs isc 2 om 2
Een grote kans hebber omdat normaal belgen eerder met belgen op zouden trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |