spoelt ie m goed door fritsie!quote:Op zondag 5 maart 2023 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik sla ff over, is m'n stoma niet zo blij mee

Met luchtquote:

Ik maak dat als ik makkelijk wil eten. En ali mag geen spekjes. Als je toch alles kan kiezen doe je toch lekker vlees gebakken aardappelen en een salade. Net zo snel maar wel luxer.quote:

quote:Op zondag 5 maart 2023 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met luchtKan het natuurlijk ook gebruiken om op te koken en de rest lever ik aan Vattenfall voor de hoofdprijs

Verbazend hé?? Juist niet te moeilijk gaan denken, maar normaal voer wat je thuis doordeweeks ook zou eten. Flinke pan (gekruide!) nasi met saté ofzo. Spinazie, eitje, aardappelen en gehaktballetje. Bloemkool, papje, draadjesvlees met appelmoes.quote:

Lekker stamppot rauwe andijvie met kerriequote:Op zondag 5 maart 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verbazend hé?? Juist niet te moeilijk gaan denken, maar normaal voer wat je thuis doordeweeks ook zou eten. Flinke pan (gekruide!) nasi met saté ofzo. Spinazie, eitje, aardappelen en gehaktballetje. Bloemkool, papje, draadjesvlees met appelmoes.
Ik zou het wel weten hoor

Rendangquote:Op zondag 5 maart 2023 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ik verwacht dat lyndsey saté en nasi maakt.of een ander Indisch gerecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |