Ik denk inderdaad dat Jason vanaf volgende week in rood slaapt, zodra ze nog met 7 zijnquote:
Exact hetzelfde dacht ik, het is echt een flutspel op deze manier, extreem oneerlijk om iemand met zoveel voorsprong en kennis over de ins en outs terug in het spel te laten keren...quote:Op zondag 5 maart 2023 01:13 schreef Hoylei het volgende:
Heb bij Danny nu al het gevoel dat hij speelt alsof hij het spel niet speelt en alleen wil genieten, omdat hij weet dat dit goed overkomt op de kijkers...
Het is gewoon oneerlijk. Het is al eerder geopperd maar als Jason dat in zijn hoofd niet verwerkt krijgt zie ik hem er om die reden ook nog wel uitstappen. Op zijn goed Noord Hollands... Sak er lekker in met die sooi.quote:Op zondag 5 maart 2023 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Exact hetzelfde dacht ik, het is echt een flutspel op deze manier, extreem oneerlijk om iemand met zoveel voorsprong en kennis over de ins en outs terug in het spel te laten keren...
Op het moment dat dit bij de bewoners indaald zouden ze toch moeten gaan nadenken of dit is wat je wil. Of zouden ze zo in een tunnel zitten dat het ze niet eens opvalt.quote:Op zondag 5 maart 2023 05:29 schreef b_engeltje het volgende:
Ze meten wel met 2 maten daar bij BB
Rob vrijwillige exit , geen oud bewoner erin en charlotte blijft
Chiara vrijwillge exit, wel oud bewoner erin en Ias exit...
Legt denk aan mij dat ik het ff niet meer volg
Ik hoorde gisteren zeggen dat dat een regel is bij het vrijwillig verlaten van BB gaat er een Nederlander uit dan een Nederlander weer terugquote:Op zondag 5 maart 2023 07:06 schreef marky het volgende:
[..]
Op het moment dat dit bij de bewoners indaald zouden ze toch moeten gaan nadenken of dit is wat je wil. Of zouden ze zo in een tunnel zitten dat het ze niet eens opvalt.
Dus vorige week had Charlotte gewoon moeten vertrekken en had er voor Rob een Nederlander in terug moeten keren. Dat is dan niet volgens die regel gebeurd. Dat moet iemand in die hut toch opvallen.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren zeggen dat dat een regel is bij het vrijwillig verlaten van BB gaat er een Nederlander uit dan een Nederlander weer terug
Gaat een Belg er uit dan een Belg terug.
Er moeten 2 NL en 2 Belgen in de finale. Als er geen NL terug zou komen was voor hun het spel al gespeeld tot aan de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 05:29 schreef b_engeltje het volgende:
Ze meten wel met 2 maten daar bij BB
Rob vrijwillige exit , geen oud bewoner erin en charlotte blijft
Chiara vrijwillge exit, wel oud bewoner erin en Ias exit...
Legt denk aan mij dat ik het ff niet meer volg
Dat zou betekenen dat komende zaterdag er nog geen Nederlander uit mag dus weer een Belg eruit. Pas daarna kan er eventueel weer een Nederlander uit. Dat betekend dat de redactie zoveel moet gaan sturen en frauderen dat het niet meer te verklaren is.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er moeten 2 NL en 2 Belgen in de finale. Als er geen NL terug zou komen was voor hun het spel al gespeeld tot aan de finale.
De regel van nu is wel te volgen alleen hebben ze die vorige week in de zelfde situatie niet toegepast.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als er ooit weer een nieuwe editie komt van BB moeten ze maar alle geldende regels openbaar gooien. Want de regel die ze nu toegepast hebben komt heel ongeloofwaardig over.
Glij glibber coaching praatjes brrquote:Op zondag 5 maart 2023 07:53 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Zo saai weer die Danny met zijn sporten er in terug.
Ja veranderd verder niks aan wat ik zeiquote:Op zondag 5 maart 2023 07:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er moeten 2 NL en 2 Belgen in de finale. Als er geen NL terug zou komen was voor hun het spel al gespeeld tot aan de finale.
Betekend ook dat als BE verplicht is mensen te stemmen die ze eigenlijk niet willen stemmen..quote:Op zondag 5 maart 2023 07:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat komende zaterdag er nog geen Nederlander uit mag dus weer een Belg eruit. Pas daarna kan er eventueel weer een Nederlander uit. Dat betekend dat de redactie zoveel moet gaan sturen en frauderen dat het niet meer te verklaren is.
Er zal met die strijd om power (thema deze week) wel vrijstellingen te winnen zijn die dan stomtoevallig nét bij de juiste personen terecht komen.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat komende zaterdag er nog geen Nederlander uit mag dus weer een Belg eruit. Pas daarna kan er eventueel weer een Nederlander uit. Dat betekend dat de redactie zoveel moet gaan sturen en frauderen dat het niet meer te verklaren is.
Probleem is wel dat de hele afgelopen week in het teken heeft gestaan van het redden van Lindsey. Die stond en staat nergens hoog in de polls. Ze hebben die redding bij de stemming uitgehaald en daar is het misgegaan. Toen stonden Charlotte en Ali er nog op. Ali was in de polls wel populairder dan Charlotte dus dat klopte wel ze had alleen nooit kunnen vertrekken. De tweede safe was de vrijstelling van de theatershow. Die werd pas bekend gemaakt nadat Jason genomineerd had. Waarom konden ze dat niet daarvoor doen? Dan hadden ze Lindsey niet kunnen redden omdat ze niet wisten wie Jason zou nomineren. Dus het was geen reddingsactie voor Charlotte maar van Lindsey.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja veranderd verder niks aan wat ik zei
Rob NL, vrijwillige exit, geen oud bewoner NL erbij, charlotte BE blijft
Chiara NL vrijwillige exit, oud bewoner NL erbij , Ias BE exit
Zoek het verschil? In NL & BE
Vorige week had er dus ook allang een oud bewoner voor rob ingekunt
En charlotte exit...
Ze kunnen dat ook op de bank doen. Ik denk dat makkelijk Jason tegen Bart en MA kunnen zetten dan kunnen ze Bart of MA laten gaan. Drie belgen Ali, MA en Bart kan ook nog alleen weet ik niet wie die drie erop zou zetten.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Betekend ook dat als BE verplicht is mensen te stemmen die ze eigenlijk niet willen stemmen..
Vanaf nu is alles opgezet door BB
Waar komt lindsey vandaan dan???quote:Op zondag 5 maart 2023 07:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze was populairder dan Lindsey. Ik denk dat ze het ook kan winnen van Jolien in de polls dus dat is verder niet lastig. Dus ja die gaat naar de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:37 schreef b_engeltje het volgende:
Charlotte der moeder zei het eigenlijk al tegen charlotte...
Maak je niet druk meidje alles kont goed...
Alleen hoorde niemand van ons DIT eruit, zekfs charlotte der moeder weet dat ze erin word gehouden
Zonder Danny was de Nederlandse finale al bekend dus Danny moest erin komen.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waar komt lindsey vandaan dan???
Verweggiestan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |