Ja, dat staat er. Maar kheb er nog nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:16 schreef vosss het volgende:
[..]
TIJDENS de races? Dat staat er namelijk uitdrukkelijk bij dat er tijdens de race slechts 1 stream mogelijk is.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Piastri al spijt hebben dat ie bij mcLaren heeft getekend ipv bij Alpine
Een zwaluw..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Piastri al spijt hebben dat ie bij mcLaren heeft getekend ipv bij Alpine
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:16 schreef vosss het volgende:
[..]
TIJDENS de races? Dat staat er namelijk uitdrukkelijk bij dat er tijdens de race slechts 1 stream mogelijk is. Of in elk geval op 1 apparaat. En soms heb ik er 2 nodig. Dus ja. Dan mis je ziggo wel.
4k ook trouwens. Goddomme, deze gare kwaliteit koop ik geen 100 inch voor wat is dit
Lance goes for a stroll.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:23 schreef Ferdii het volgende:
Stroll nog een keer track limits zou leuk zijn
Dat is al een tijdje zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
Damn, beeld blijft weer eens achter op de Live TIming app... Zucht.
Dan zie ik al eerder op de telefoon wie wat heeft gedaan
Je kan de live timing pauzerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
Damn, beeld blijft weer eens achter op de Live TIming app... Zucht.
Dan zie ik al eerder op de telefoon wie wat heeft gedaan
Is maar een paar racesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:25 schreef Mano_ het volgende:
Moet nog wel ff wennen aan een roze Alpine
Heeft geen zin. Het is maar voor 3 races ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:25 schreef Mano_ het volgende:
Moet nog wel ff wennen aan een roze Alpine
I know, vorig seizoen ook al k*tten, maar dan lees je hier in FOK!forum ook al wie er gewonnen heeft, zeg maar.quote:
En OUTquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alle misgunnende dwazen die riepen dat AT de slechtste zou zijn![]()
![]()
Hup De Vries. We gaan morgen voor de punten!
LET’S GO
Ja, doe ik al - thnx voor de tip.quote:
Hier is het veel gezelliger.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
I know, vorig seizoen ook al k*tten, maar dan lees je hier in FOK!forum ook al wie er gewonnen heeft, zeg maar.
Het is of het 1 kijken/volgen, of het ander en dan het een vooral NIET kijken / volgen
Maar goed, Stroll & Alonso maken het toch waar voor mn AM-motor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:27 schreef Sally het volgende:
Nou - dat was dus de foute keuze voor HAAS in mn F1-manager.
Hulk 6e, dus het valt allemaal nog wel mee. Er ligt ook een Wiliiams uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:27 schreef Sally het volgende:
Nou - dat was dus de foute keuze voor HAAS in mn F1-manager.
Knap 13e!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef klaasweetalles het volgende:
HAMIlton gaat als een raket zo snel
Was al min of meer duidelijk uit de vrije trainingen.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het hele veld op 1,1 seconden. Bizar.
Verkeerde topic vriend.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het hele veld op 1,1 seconden. Bizar.
Tsunoda wel dus ligt toch aan hemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Was al min of meer duidelijk uit de vrije trainingen.
Ergens wel jammer, maar de AT heeft het dus niet, dit seizoen?
Tsunoda zit er anders wel prima bijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsunoda ruim een halve seconde rapper.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Medicijnen uitgewerkt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton al helemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
verstappen heeft zijn top gehad
over the hill
ik loop toch altijd 30-50 posts achter met lezenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
I know, vorig seizoen ook al k*tten, maar dan lees je hier in FOK!forum ook al wie er gewonnen heeft, zeg maar.
Het is of het 1 kijken/volgen, of het ander en dan het een vooral NIET kijken / volgen
ham is 15 jaar ouderquote:
is niet mijn schuldquote:
Je grote held is over zijn tijd heen. Accepteer dat nou maar, is makkelijker.quote:
true, truequote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik loop toch altijd 30-50 posts achter met lezen
Of gewoon Viaplay kijken op je tvquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom jezelf zo pijnigenquote:
wat, wat?quote:
Omdat dat de minste vertraging heeft en ik geen probleem heb met de commentatoren.quote:
Klopt, live timing is de snelste data omdat het ook de kleinste data is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:34 schreef Sally het volgende:
[..]
wat, wat?
Wie?
Want... bewust geen viaplee![]()
[b]Maar... off topic.[/b]
P.S. ook Viaplay zou achterlopen op echte live-timing
Maar hij moet wat zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef Maanvis het volgende:
Nyck met excuses. Hij kan beter niks zeggen
Jammer alleen dat het zo achterlijk duur isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat dat de minste vertraging heeft en ik geen probleem heb met de commentatoren.
Hamilton is hier echt de beste in.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
het gaat om het moment supreme
dan moet je pieken
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij doet het weer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
F1 tv pro Engels stream is goud😍
En werkt gewoon
Ja, maar hoop niet dat we 23 van dit soort gesprekken krijgen....quote:
Ik ben bang van wel, die jongen is door en door gedrilld door de communicatie van Mercedesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, maar hoop niet dat we 23 van dit soort gesprekken krijgen....
Morgen kijken hoe goed ie is in inhalenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, maar hoop niet dat we 23 van dit soort gesprekken krijgen....
In de outlap misschien. Moet die ook gewoon leren. Dit is een spannende kwali natuurlijk.quote:
Tijdens de race, dus niet de q en fp's, dan zijn meerdere mogelijk. 6. Tijdens de race maar 1 stream mogelijk. Volgens hun website.quote:
maar in de praktijk...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdens de race, dus niet de q en fp's maar 1 stream mogelijk. Volgens hun website.
En wat in de praktijk toch niet waar is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdens de race, dus niet de q en fp's, dan zijn meerdere mogelijk. 6. Tijdens de race maar 1 stream mogelijk. Volgens hun website.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Hamilton sluit ook aan. Krijgen we een Verstappen-Russel-Hamilton-Leclerc-Alonso-Sainz gevecht voorin? Dat zou wel ultiem genot zijn.
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er met stroll? Weegbrug of zo
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll heeft de weging gemist en moet nu terug
Hopelijk voor hem nog genoeg voor een flyerquote:
Zijn polsen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Auto's, weegbruggen, wat ziet die vent niet over het hoofd
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Max pakte vorig jaar nul punten in de eerste GP.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:41 schreef Montov het volgende:
Gelukkig dat Stroll toch kan rijden. Zou zonde zijn als een titelkandidaat punten in de eerste ronde laat liggen.
weinigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik moest het doen met de info die ik had toen ik een abonnement moest kiezen. Geen idee of dat vorig jaar ook zo op hun site sting.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
maar in de praktijk...
(ja volgens de website.
Al is er offcieel nog niets te zeggen over DIT seizoen, want de 1e race is pas morgen)
quote:
quote:
Het is de Q en niet de race.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En wat in de praktijk toch niet waar is.
Er moet heel veel gebeuren dat ze ineens 11 en 12 staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Spannend! Maar die tijd zit volgens mij goed. Komen de backmarkers niet aan.
Misschien even het F1TV topic nalezen. Het staat er al jaren, maar wordt niet gecontroleerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is de Q en niet de race.
Vorige week stond er TIJDENS de race slechts 1 stream VAN die race mogelijk.
Of dat vorig jaar er ook stond weet ik niet. De Q en fp's zijn meerdere tegelijk mogelijk volgens hun.
Hulkenberg heeft vooral geholpenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:50 schreef Maanvis het volgende:
Heeft toch geholpen die extra windtunneltijd bij Haas
In ieder geval Q3.quote:
Dat is ook sport.quote:
Lewis is de auto aan het ontwikkelen!quote:
Bedankt voor de headsup dan. Goddomme. Waarom staat er dan dan dat het niet mogelijk is terwijl het wel mogelijk is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien even het F1TV topic nalezen. Het staat er al jaren, maar wordt niet gecontroleerd.
Eerder een gillende keukenmeid.quote:
ik moest lachen...quote:
Het gaat toch wel een keer wennen zou je zeggen.quote:
mee eensquote:
Nee, vertel me meer!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Wisten jullie al dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
nee dat zeggen ze niet elke keer dat hij in beeld is, hoezo?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Wisten jullie al dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
Zie het andere FOK!-topic, daar heb ik je gequote over de resolutie. En je kan ook de resolutie 'gewoon' wijzigen. Niet op "auto" laten staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:53 schreef vosss het volgende:
Nouja, ook F1tv pro is een baggerresolutie en daar is geen Amber
Toch 2 positieve punten zegmaar
Het gaat niet alleen om resolutie, ook om bitrate.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:53 schreef vosss het volgende:
Nouja, ook F1tv pro is een baggerresolutie en daar is geen Amber
Toch 2 positieve punten zegmaar
Ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, straks eindelijk het moment waarop we hebben gewacht.
Bitrate is belangrijker zelfs.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om resolutie, ook om bitrate.
nu heb ik zin in klok bierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klok loopt. Nou jongens, ga naar buiten
Linkje in DM aub?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie het andere FOK!-topic, daar heb ik je gequote over de resolutie. En je kan ook de resolutie 'gewoon' wijzigen. Niet op "auto" laten staan.
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
Ow.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou @:ChevyCaprice een vieze onderbroek hebben
je vergeet de non binaire personenquote:
Heeft 'ie sowieso zolang het Max niet is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou @:ChevyCaprice een vieze onderbroek hebben
en xx'es dan?quote:
Niet eens specifiek Max. Op een Engels forum zou hij Max toejuichenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft 'ie sowieso zolang het Max niet is.
Owh, dat zou maar kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet eens specifiek Max. Op een Engels forum zou hij Max toejuichen
Idd mooi, maar wel langzamer dan Maxquote:
Hier niet.quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd mooi, maar wel langzamer dan Max
quote:
Misschien helpt dit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ook bij nieuwe TV’s ervaren veel mensen geen vloeiend beeld als ze de F1 TV app casten naar hun TV. Ze casten omdat op heel veel TV’s de F1 TV app niet te vinden is, helaas. Ikzelf heb op mijn vrij nieuwe Sony TV ook dit probleem gehad, en door hulp hier op Fok heb ik het kunnen oplossen. Heel simpel op twee verschillende manieren kun je alsnog het perfecte vloeiende beeld krijgen van F1 TV.
Makkelijkste is een chromecast voor een paar tientjes aan te schaffen, waardoor andere apps die je wilt casten naar de TV ook meteen een stuk vloeiender werken, als je al een chromecast hebt heb je überhaupt geen problemen ervaren.
De andere manier is door de F1 TV app handmatig op je TV te zetten door hem te downloaden via de internet browser op je TV, of via een USB stick bijvoorbeeld. Nadeel hiervan is dat de F1 TV app bijna maandelijks een nieuwe versie heeft, waardoor je dan steeds weer handmatig die nieuwe versie moet downloaden.
Omdat ze die tegen het einde vd Q3-tijd doenquote:
Die hapert bij mij ook niet, die werkt gewoon helemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |