Maar goed, Stroll & Alonso maken het toch waar voor mn AM-motor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:27 schreef Sally het volgende:
Nou - dat was dus de foute keuze voor HAAS in mn F1-manager.
Hulk 6e, dus het valt allemaal nog wel mee. Er ligt ook een Wiliiams uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:27 schreef Sally het volgende:
Nou - dat was dus de foute keuze voor HAAS in mn F1-manager.
Knap 13e!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef klaasweetalles het volgende:
HAMIlton gaat als een raket zo snel
Was al min of meer duidelijk uit de vrije trainingen.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het hele veld op 1,1 seconden. Bizar.
Verkeerde topic vriend.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het hele veld op 1,1 seconden. Bizar.
Tsunoda wel dus ligt toch aan hemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Was al min of meer duidelijk uit de vrije trainingen.
Ergens wel jammer, maar de AT heeft het dus niet, dit seizoen?
Tsunoda zit er anders wel prima bijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsunoda ruim een halve seconde rapper.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Medicijnen uitgewerkt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton al helemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
verstappen heeft zijn top gehad
over the hill
ik loop toch altijd 30-50 posts achter met lezenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
I know, vorig seizoen ook al k*tten, maar dan lees je hier in FOK!forum ook al wie er gewonnen heeft, zeg maar.
Het is of het 1 kijken/volgen, of het ander en dan het een vooral NIET kijken / volgen
ham is 15 jaar ouderquote:
is niet mijn schuldquote:
Je grote held is over zijn tijd heen. Accepteer dat nou maar, is makkelijker.quote:
true, truequote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik loop toch altijd 30-50 posts achter met lezen
Of gewoon Viaplay kijken op je tvquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
I know, vorig seizoen ook al k*tten, maar dan lees je hier in FOK!forum ook al wie er gewonnen heeft, zeg maar.
Het is of het 1 kijken/volgen, of het ander en dan het een vooral NIET kijken / volgen
Waarom jezelf zo pijnigenquote:
wat, wat?quote:
Omdat dat de minste vertraging heeft en ik geen probleem heb met de commentatoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |