Ow.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou @:ChevyCaprice een vieze onderbroek hebben
je vergeet de non binaire personenquote:
Heeft 'ie sowieso zolang het Max niet is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou @:ChevyCaprice een vieze onderbroek hebben
en xx'es dan?quote:
Niet eens specifiek Max. Op een Engels forum zou hij Max toejuichenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft 'ie sowieso zolang het Max niet is.
Owh, dat zou maar kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet eens specifiek Max. Op een Engels forum zou hij Max toejuichen
Idd mooi, maar wel langzamer dan Maxquote:
Hier niet.quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd mooi, maar wel langzamer dan Max
quote:
Misschien helpt dit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ook bij nieuwe TV’s ervaren veel mensen geen vloeiend beeld als ze de F1 TV app casten naar hun TV. Ze casten omdat op heel veel TV’s de F1 TV app niet te vinden is, helaas. Ikzelf heb op mijn vrij nieuwe Sony TV ook dit probleem gehad, en door hulp hier op Fok heb ik het kunnen oplossen. Heel simpel op twee verschillende manieren kun je alsnog het perfecte vloeiende beeld krijgen van F1 TV.
Makkelijkste is een chromecast voor een paar tientjes aan te schaffen, waardoor andere apps die je wilt casten naar de TV ook meteen een stuk vloeiender werken, als je al een chromecast hebt heb je überhaupt geen problemen ervaren.
De andere manier is door de F1 TV app handmatig op je TV te zetten door hem te downloaden via de internet browser op je TV, of via een USB stick bijvoorbeeld. Nadeel hiervan is dat de F1 TV app bijna maandelijks een nieuwe versie heeft, waardoor je dan steeds weer handmatig die nieuwe versie moet downloaden.
Omdat ze die tegen het einde vd Q3-tijd doenquote:
Die hapert bij mij ook niet, die werkt gewoon helemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |