Misschien even het F1TV topic nalezen. Het staat er al jaren, maar wordt niet gecontroleerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is de Q en niet de race.
Vorige week stond er TIJDENS de race slechts 1 stream VAN die race mogelijk.
Of dat vorig jaar er ook stond weet ik niet. De Q en fp's zijn meerdere tegelijk mogelijk volgens hun.
Hulkenberg heeft vooral geholpenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:50 schreef Maanvis het volgende:
Heeft toch geholpen die extra windtunneltijd bij Haas
In ieder geval Q3.quote:
Dat is ook sport.quote:
Lewis is de auto aan het ontwikkelen!quote:
Bedankt voor de headsup dan. Goddomme. Waarom staat er dan dan dat het niet mogelijk is terwijl het wel mogelijk is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien even het F1TV topic nalezen. Het staat er al jaren, maar wordt niet gecontroleerd.
Eerder een gillende keukenmeid.quote:
ik moest lachen...quote:
Het gaat toch wel een keer wennen zou je zeggen.quote:
mee eensquote:
Nee, vertel me meer!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Wisten jullie al dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
nee dat zeggen ze niet elke keer dat hij in beeld is, hoezo?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Wisten jullie al dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
Zie het andere FOK!-topic, daar heb ik je gequote over de resolutie. En je kan ook de resolutie 'gewoon' wijzigen. Niet op "auto" laten staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:53 schreef vosss het volgende:
Nouja, ook F1tv pro is een baggerresolutie en daar is geen Amber
Toch 2 positieve punten zegmaar
Het gaat niet alleen om resolutie, ook om bitrate.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:53 schreef vosss het volgende:
Nouja, ook F1tv pro is een baggerresolutie en daar is geen Amber
Toch 2 positieve punten zegmaar
Ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, straks eindelijk het moment waarop we hebben gewacht.
Bitrate is belangrijker zelfs.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om resolutie, ook om bitrate.
nu heb ik zin in klok bierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klok loopt. Nou jongens, ga naar buiten
Linkje in DM aub?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie het andere FOK!-topic, daar heb ik je gequote over de resolutie. En je kan ook de resolutie 'gewoon' wijzigen. Niet op "auto" laten staan.
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |