SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
nu naar de getver?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
Nagels zijn weer on point 💅
En lekker scherp
Wat een feederquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van m'n zus een bon gekregen van de Mac van 7,50
naar wat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst nog even plamuren. Vnaaf naar Lissie
Daar heb je tegenwoordig toch alleen maar sla voor, voor dat bedrag??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van m'n zus een bon gekregen van de Mac van 7,50
Ik slinger de bbq even aanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik slinger ook maar even de spotify van die Lissie aan. Ken haar ook niet
Begint al goed met een Fleetwood cover
Ik heb een Pizza van Utker gehaaldquote:
Die vast ook wel, maar ik heb iets tegen Winnie the Poohquote:
doe mij die linker maar danquote:
Ik hoop met houtskool en aanmaakblokjes, anders is het geen BBQ-en meer.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop met houtskool en aanmaakblokjes, anders is het geen BBQ-en meer.
Gewoon met houtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik voel me echt te oud voor dit, ik ben ook blij ineens dat ik zitplekken heb in de Ziggo Dome in oktober.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik mag volgende week naar concert 1 van de tot nu toe 4 geplande concerten/festivals voor dit jaar (volgen vast nog wel meer)....![]()
En dan tel ik de cabaret voorstelling van Alex Agnew even niet mee
k ben onderwegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
St. Galler Kalbsbratwurstbeste worst
Aanmaakblokjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie komen er dan? Of is dat dat van Blinkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me echt te oud voor dit, ik ben ook blij ineens dat ik zitplekken heb in de Ziggo Dome in oktober.
Ja dat is blink. Verder geen plannen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie komen er dan? Of is dat dat van Blink
Ik hou me wel wat afzijdig tijdens optredens tegenwoordig. . Ik was wel blij dat ik in november afgelopen jaar bij een eendagsfestival kon leunen of tegen het podium of aan de balustrades van het balkon en ook dat ik even kon zitten om te eten..
Ja heb je hier ook gewoonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gebruiken Anzündwolle. Heb je dat in Nederland ook?
[ afbeelding ]
Die heeft zo lang stilgestaan..doet ie het nog wel?quote:
Nee die ken ik niet, ik walg van andere aanmaakblokjes, ook al fikt een BBQ al drie uur dan heb ik nog het idee dat ik iets chemisch proef.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dus het volgende al vast staan en ik denk niet dat het daarbij gaat blijven...quote:
Dat worden nog 3 lange uren danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga pas om 20:00 eten. Nu al trek.
Maar even een frietje halen als voorgerecht dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ofja om 20:00 gereserveerd, dus dan heb ik nog geen voedsel natuurlijk.
Dat worden een paar hongerige uren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ofja om 20:00 gereserveerd, dus dan heb ik nog geen voedsel natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je daar te bengelen op weg naar een worstje.
Stadsbrouwerijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar even een frietje halen als voorgerecht dan?In wat voor restaurant ga je eten?
Gezellig denk ik. Dat is toch bij het kanaal??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stadsbrouwerij![]()
Naast het eten zal het met drinken ook wel in orde zijn.
Is ze gewend. LTVDK laat haar ook al jaren bengelen onderweg naar z'n worstje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je daar te bengelen op weg naar een worstje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ze gewend. LTVDK laat haar ook al jaren bengelen onderweg naar z'n worstje.
[..]
Yep. Leuke plek is dat wel, zeker in de zomer ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gezellig denk ik. Dat is toch bij het kanaal??
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat worden een paar hongerige uren.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker ff uiteten ga. Gewoon even zin in.
[..]
Ja, ik loop er wel eens langs als ik naar de huisarts moet of naar het Parktheater loopquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Leuke plek is dat wel, zeker in de zomer ook.
Zou ze er dan niet allang ingehangen hebben?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou dat bengelende worstje dan geen varkie zijn?
Ik wacht nog even op wat goed gezelschap en dan ga ik ook zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker ff uiteten ga. Gewoon even zin in.
Ja komt door de medicatie, gaat helaas niet over, dat is een bijwerking van dat spulquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:46 schreef Crack_ het volgende:
vermoeiend, gaat dat nog over? En komt juist door medicatie?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oppassen voor je nagels iddquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie ook altijd zo worstelen met dat doosje van de waspods of ben ik gewoon een mongool?
Daar ben ik te pauper voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie ook altijd zo worstelen met dat doosje van de waspods of ben ik gewoon een mongool?
Ik gebruik gewoon een fles wasmiddel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Vloekend en met grof geweld opentrekken en vervolgens niet meer dichtklikkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Zullen hier nu mensen wel een beetje in je teleurgesteld zijn dat je maar zo weinig eetquote:
Welke is het?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks deel 2 van de lasagne
Weet nu al dat ik die volgende week weer maak
quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vloekend en met grof geweld opentrekken en vervolgens niet meer dichtklikken
Ja er zal vast wel een methode zijn om ze 'goed' open te krijgen, maar daar heb ik het geduld niet voorquote:
Gewoon twee keer gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb honger, maar als ik nu al naar de snackbar ga heb ik om tien uur weer trek denk ik.
Echt hequote:
uitstelgedragquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb honger, maar als ik nu al naar de snackbar ga heb ik om tien uur weer trek denk ik.
hmm dan kan ze beter een salade maken ipv de snackbar te gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Man man man![]()
Goed bezig CL, laat je niet gekmaken![]()
![]()
Dan weet ik zeker dat ik om negen uur weer honger heb.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm dan kan ze beter een salade maken ipv de snackbar te gaan
dan neem je nog een koekjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik om negen uur weer honger heb.
Podcasts. Audiobooks.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef Karzai het volgende:
hmm ziet er leuk uit, maar aangezien ik mij richting de bejaarde leeftijd begeef hoef ik niet de hele dag herrie op mijn oren
Beter dan andersom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)water-bij-lekkerkerk
Wtf. Laat je je hond uit en vind je een baby.
Echt bizar jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef CherryLips het volgende:
regenboog vlag?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:13 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe vlag hangt, netjes gestreken, aan de mast![]()
![]()
Heb blijkbaar al 10 maanden niks gestreken, want het strijkijzer zat nog in een verhuisdoos
Familiedrama door een moeder met postnatale depressie, is mijn gok.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een tractor achter het huis, dus die zou niet eens misstaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederlandse driekleur ondersteboven
In Amerika beland je daarvoor op de elektrische stoel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederlandse driekleur ondersteboven
Ja tuurlijk, je gaat toch niet bij zo’n bankenboer aan de toastjes met palingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Helemaal geen zin in een kouwekakavond, lekker smurfbroek aan, beetje dure drankjes drinken, kokkerellen, muziekjes en wiewelen hoor.
Ik luister ook niet veel vaak muziek hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef Karzai het volgende:
hmm ziet er leuk uit, maar aangezien ik mij richting de bejaarde leeftijd begeef hoef ik niet de hele dag herrie op mijn oren
Nee maar ik wil eigenlijk wel mijn schilderij maar goed die haal ik dan morgenvroeg wel in de anonimiteit opquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je gaat toch niet bij zo’n bankenboer aan de toastjes met paling
Wat voor schilderij? zoiets van jezelf?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ik wil eigenlijk wel mijn schilderij maar goed die haal ik dan morgenvroeg wel in de anonimiteit op
M'n vader had eens de vlag niet binnengehaald toen het donker werd, en er stond nog geen schijnwerper op dat dingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Amerika beland je daarvoor op de elektrische stoel.
Da fuck, dit wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n vader had eens de vlag niet binnengehaald toen het donker werd, en er stond nog geen schijnwerper op dat dingGelijk de buren aan de deur
Toen een lampje eronder gezet, en blijkbaar is het dan allemaal prima als ie blijft hangen in het donker.
![]()
Hier doen ze gelukkig niet zo moeilijk.
In Nederland mag je niet eens vlaggen, behalve op officiële feestdagen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n vader had eens de vlag niet binnengehaald toen het donker werd, en er stond nog geen schijnwerper op dat dingGelijk de buren aan de deur
Toen een lampje eronder gezet, en blijkbaar is het dan allemaal prima als ie blijft hangen in het donker.
![]()
Hier doen ze gelukkig niet zo moeilijk.
Blijkbaar mag de Amerikaanse vlag alleen in het donker ophangen als ie belicht is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck, dit wist ik dan weer niet.
Huhquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland mag je niet eens vlaggen, behalve op officiële feestdagen.
Patriottisch volkje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar mag de Amerikaanse vlag alleen in het donker ophangen als ie belicht is.
Vraag me niet waarom.
Scheelt niet zo heel veel qua kitscherig sfeerbeeld, meisje met een knap 21-eeuws snuitje in middeleeuwse klederdracht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor schilderij? zoiets van jezelf? [ afbeelding ]
Pics van je schilderijtje?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt niet zo heel veel qua kitscherig sfeerbeeld, meisje met een knap 21-eeuws snuitje in middeleeuwse klederdracht.
Snel kaarsje onder de Zwitserse vlag zetten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HuhJe mag geen mast in je tuin zetten met een Nederlandse vlag?
Oh, even gecheckt. Het mag wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HuhJe mag geen mast in je tuin zetten met een Nederlandse vlag?
Beetje mijn eigen zigeunermeisje met traantje.quote:
Ik vind dat hier altijd zo leuk. Waar je ook bent in Zwitserland, je ziet altijd Zwitserse vlaggen aan masten hangen. Dat maakt het zo pittoreskquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh, even gecheckt. Het mag wel.
Ja, jij woont sowieso in een prachtig landquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat hier altijd zo leuk. Waar je ook bent in Zwitserland, je ziet altijd Zwitserse vlaggen aan masten hangen. Dat maakt het zo pittoresk
Hebben die vaak Nederlandse vlaggen ondersteboven ja?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Amerika beland je daarvoor op de elektrische stoel.
Zo dom zijn ze daar wel jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben die vaak Nederlandse vlaggen ondersteboven ja?
Die denken dat dat de Franse vlag is zelfsquote:
Dat zijn een hoop sigaretten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:55 schreef UitStraling het volgende:
![]()
@:bitterbal
Ouders met geldproblemen krijgen in Rotterdam babypakket van 1250 euro: ‘Moet stress wegnemen’
Een baby krijgen is zó duur, dat ouders ervan in de stress kunnen schieten als ze krap zitten. En langdurige stress is ongezond voor het ongeboren kind. In Rotterdam, waar jaarlijks 1650 baby’s worden geboren in armoede, krijgen ouders daarom een heus startpakket ter waarde van 1250 euro.
Ook lekker. Knapperig stokbroodje er bijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan, alvast de soeppan met schenkel en soepvleesje opzetten voor de mosterdsoep.
Ja zin in, overdosis krokantje spekjes erinquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker. Knapperig stokbroodje er bij
@bitterbalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zin in, overdosis krokantje spekjes erin
Je moet trouwens Picard episode drie kijken, Star Trek maatje van me viel bijkans flauw van genot bij de plot.quote:
Ik denk dat ik dat voor morgenavond bewaar, als het me luktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet trouwens Picard episode drie kijken, Star Trek maatje van me viel bijkans flauw van genot bij de plot.
Kan ik me iets bij voorstellen, totaal onverwachte oude bekendenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat voor morgenavond bewaar, als het me lukt
Afleveringen 4 en 5 schijnen nóg beter te zijn
Niet spoilerenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, totaal onverwachte oude bekenden
quote:A Florida resident has died from a rare brain-eating amoeba that they likely contracted by rinsing their nostrils with tap water, health officials have said
Whutquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:A Florida resident has died from a rare brain-eating amoeba that they likely contracted by rinsing their nostrils with tap water, health officials have said
Ja ik met mijn Edifier speakers ook maar heb ik buiten en in bed zo weinig aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Karzai het volgende:
nog steeds blij met mijn marley speakertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd op deze stoel voor bij mijn bureau.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef Ama het volgende:
Meisje huilt, meisje lacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd op deze stoel voor bij mijn bureau.Vakman pur sang
ik hoef niet in bed te bouncenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik met mijn Edifier speakers ook maar heb ik buiten en in bed zo weinig aan.
Ik luister vaak ASMR voor ik ga slapen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoef niet in bed te bouncennaja tenzij ik nog wat tegen kom
Extreem creperig mannetje met gay snorretjequote:
Ik wist niet dat je naar mannen keek?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Extreem creperig mannetje met gay snorretje
Ja de rechter van de vrouwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mannen keek?
Is de melk dadelijk weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Boh steak gegeten waar alle vegans zelfmoord van zouden plegen![]()
![]()
Nu richting melkweg
Of gewoon chinees halen, dat valt niet zo vaak tegenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Beetje matige friet en hamburger voor dat geld. Volgende keer weer gewoon naar de dichtstbijzijnde snackbar.
Was dat PJ harveyquote:
Heb net 3 uur vrimibo gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Trouwens, dan ben je al wel een beetje braafjes ingeslapen als je Jesse en Josh niet herkend.
Veel plezier kindje, oma gaat slapenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Boh steak gegeten waar alle vegans zelfmoord van zouden plegen![]()
![]()
Nu richting melkweg
rock kan ik ook wel waarderenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik op rock, zelfs als een blije huisvrouw 'em voelt.
Dat heb je wel verdiendquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer is weer schoon. Kopje koffie nu
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar meequote:
Ehmquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon lief, klein en kwetsbaar schreeuwen dat je zin hebt om die ene speciale helemaal naar de godverdomme te neuken.
Dat hoeft niet, deze heb je van mij he?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan wel een keer een avondje plaatjes draaien, neem ik je aan de hand.
Dit wel![]()
Ik heb paaseitjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend![]()
PS de appeltaart is in de bonus
quote:
Part-time tegenwoordig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar mee![]()
Hard genoeg gewerktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar mee![]()
Ook lekkerquote:
Andersom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, deze heb je van mij he?
Net als deze
Neen, was om half 8 begonnenquote:
Het nummer van Elton John is gewoon een heel sterk nummer zolang hij het zelf niet zingt?quote:
Nee want ik zag toen de Italiaanse show waar zij won (Betta) en dat volgde ik een beetjequote:
Nopesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want ik zag toen de Italiaanse show waar zij won (Betta) en dat volgde ik een beetje
Dat is veel te vrouwelijk voor jou.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel Sophie tukker heb je ook van mij.
Nee lekker man.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is veel te vrouwelijk voor jou.
Ja, gaat harstikke goedquote:
Ik las iets over pootjes omhoog *smelt*quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gaat harstikke goedZe is zo schattig
Ja, ze komt op je hand zitten en dan kan je haar oppakkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las iets over pootjes omhoog *smelt*
Maakt ze dan tevreden piepgeluidjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze komt op je hand zitten en dan kan je haar oppakken
Ja ze moppert dan een beetjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt ze dan tevreden piepgeluidjes?
Van die prettige plannetjes zijn weer niets gekomen door de 300-urige werkweek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze moppert dan een beetje
Heb jij nu trouwens al 4 triljoen katten erbij? En wat vindt Nina Poekie daarvan?
Staat me vaag iets van bij ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vertelde laatst over een gespierde Zweed die erg tegenviel
Ach helaas.. het kan verkeren, maar Nina Poekie blij dat ze haar zalm en kaviaar niet hoeft te delen met anderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die prettige plannetjes zijn weer niets gekomen door de 300-urige werkweek.
Zo’n meid die we kenden liep met zo’n enorm brede bodybuildert. Die zat te klagen dat ie een enorm klein garnaaltje had.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vertelde laatst over een gespierde Zweed die erg tegenviel
Ze is extreem lief deze week, begripvol ook zelfs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach helaas.. het kan verkeren, maar Nina Poekie blij dat ze haar zalm en kaviaar niet hoeft te delen met anderen.
Anabolen schijnen niet te veel goeds te doen in dat opzichtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n meid die we kenden liep met zo’n enorm brede bodybuildert. Die zat te klagen dat ie een enorm klein garnaaltje had.
Lullige was dat hij gewoon naast haar stond
Ik wil wel zo'n wilde boskat hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Grootste bedreiging voor de Europese boskat is dat ze kindjes krijgen met gewone huiskatten, waardoor ze langzaam minder wild worden.
Ik heb wat dat betreft altijd geluk gehad dat ik de beste schouders heb die God maar kan verzinnen, inclusief botten zeg maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anabolen schijnen niet te veel goeds te doen in dat opzicht
Je dure meubilair wil dit ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n wilde boskat hoor.
Vind een bosui al wild genoeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n wilde boskat hoor.
quote:
Oké Hulk Hogpedrosaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik niet train ben ik al belachelijk gespierd, maar dan niet in het extreme.
Hoiiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik niet train ben ik al belachelijk gespierd, maar dan niet in het extreme.
Hoofd strak in het kussen, buik een beetje inhouden, bipsje de koude Zwitserse berglucht in en aan vogelvoer denken.quote:
Ik was net ook nostalgisch, zat geinige momenten van Carlo en Irene te bekijken op youtubequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Nostalgische bui, ik heb veel weg van hem maar ik zou toch echt minimaal vijf kinderen maken met die ongemakkelijke mensenschuwe uit de maat dansende brunette hebben gemaakt.
Die haat ik dan weer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was net ook nostalgisch, zat geinige momenten van Carlo en Irene te bekijken op youtube
Ik heb een bosui en die leidde best wel een Rock N Roll bestaanquote:
Wie vind je irritanter? Carlo of Irene?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoofd strak in het kussen, buik een beetje inhouden, bipsje de koude Zwitserse berglucht in en aan vogelvoer denken.
Jouw bosui beste bosuiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een bosui en die leidde best wel een Rock N Roll bestaan
Ik moet lachen om de woordkeuzequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dit was een garp? Hij gaat echt helemaal langs me heen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was net ook nostalgisch, zat geinige momenten van Carlo en Irene te bekijken op youtube
Irene, want dat is zo'n bemoeizieke claimende huisvrouw in het echt denk ik, waardoor er van menig gewone man nog slechts een hoopje zand treurig overblijft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie vind je irritanter? Carlo of Irene?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijk dat soort humor maar goed.
Keertje samen Geer en Goor kijken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijk dat soort humor maar goed.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:23 schreef UitStraling het volgende:
En dan heb ik Kwiwi nog echt in zeer extreem bijna bewonderend en lief en hoog aanzien hoor![]()
Alleen vallen mensen soms van de appelboom af en rollen ze heuvel af richting de perengaard en dan denk je da fuck wat ben jij voor een rare appel (en andersom)
Knoflookteentje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet toch af en toe een teentje uitsteken voor een ander.
Nee je mag dan voor een avond je prikkende pauperdekentje thuislaten, en onder m'n zachte fleece kruipen.quote:
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pittige tijden vond ik nog wel leuk.
TV kantine echt niet
Ik heb vrij dure geurkaarsen, zal ik het wel nooit over gehad hebben bescheiden als ik ben maar er gaat niets maar dan ook niets boven de geur van gepofte knoflook in huisquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vrij dure geurkaarsen, zal ik het wel nooit over gehad hebben bescheiden als ik ben maar er gaat niets maar dan ook niets boven de geur van gepofte knoflook in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |