SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
nu naar de getver?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
Nagels zijn weer on point 💅
En lekker scherp
Wat een feederquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van m'n zus een bon gekregen van de Mac van 7,50
naar wat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst nog even plamuren. Vnaaf naar Lissie
Daar heb je tegenwoordig toch alleen maar sla voor, voor dat bedrag??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van m'n zus een bon gekregen van de Mac van 7,50
Ik slinger de bbq even aanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik slinger ook maar even de spotify van die Lissie aan. Ken haar ook niet
Begint al goed met een Fleetwood cover
Ik heb een Pizza van Utker gehaaldquote:
Die vast ook wel, maar ik heb iets tegen Winnie the Poohquote:
doe mij die linker maar danquote:
Ik hoop met houtskool en aanmaakblokjes, anders is het geen BBQ-en meer.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop met houtskool en aanmaakblokjes, anders is het geen BBQ-en meer.
Gewoon met houtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik voel me echt te oud voor dit, ik ben ook blij ineens dat ik zitplekken heb in de Ziggo Dome in oktober.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik mag volgende week naar concert 1 van de tot nu toe 4 geplande concerten/festivals voor dit jaar (volgen vast nog wel meer)....![]()
En dan tel ik de cabaret voorstelling van Alex Agnew even niet mee
k ben onderwegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
St. Galler Kalbsbratwurstbeste worst
Aanmaakblokjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie komen er dan? Of is dat dat van Blinkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me echt te oud voor dit, ik ben ook blij ineens dat ik zitplekken heb in de Ziggo Dome in oktober.
Ja dat is blink. Verder geen plannen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie komen er dan? Of is dat dat van Blink
Ik hou me wel wat afzijdig tijdens optredens tegenwoordig. . Ik was wel blij dat ik in november afgelopen jaar bij een eendagsfestival kon leunen of tegen het podium of aan de balustrades van het balkon en ook dat ik even kon zitten om te eten..
Ja heb je hier ook gewoonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gebruiken Anzündwolle. Heb je dat in Nederland ook?
[ afbeelding ]
Die heeft zo lang stilgestaan..doet ie het nog wel?quote:
Nee die ken ik niet, ik walg van andere aanmaakblokjes, ook al fikt een BBQ al drie uur dan heb ik nog het idee dat ik iets chemisch proef.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gebruiken Anzündwolle. Heb je dat in Nederland ook?
[ afbeelding ]
Ik heb dus het volgende al vast staan en ik denk niet dat het daarbij gaat blijven...quote:
Dat worden nog 3 lange uren danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga pas om 20:00 eten. Nu al trek.
Maar even een frietje halen als voorgerecht dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ofja om 20:00 gereserveerd, dus dan heb ik nog geen voedsel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |