Wie komen er dan? Of is dat dat van Blinkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me echt te oud voor dit, ik ben ook blij ineens dat ik zitplekken heb in de Ziggo Dome in oktober.
Ja dat is blink. Verder geen plannen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie komen er dan? Of is dat dat van Blink
Ik hou me wel wat afzijdig tijdens optredens tegenwoordig. . Ik was wel blij dat ik in november afgelopen jaar bij een eendagsfestival kon leunen of tegen het podium of aan de balustrades van het balkon en ook dat ik even kon zitten om te eten..
Ja heb je hier ook gewoonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gebruiken Anzündwolle. Heb je dat in Nederland ook?
[ afbeelding ]
Die heeft zo lang stilgestaan..doet ie het nog wel?quote:
Nee die ken ik niet, ik walg van andere aanmaakblokjes, ook al fikt een BBQ al drie uur dan heb ik nog het idee dat ik iets chemisch proef.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gebruiken Anzündwolle. Heb je dat in Nederland ook?
[ afbeelding ]
Ik heb dus het volgende al vast staan en ik denk niet dat het daarbij gaat blijven...quote:
Dat worden nog 3 lange uren danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga pas om 20:00 eten. Nu al trek.
Maar even een frietje halen als voorgerecht dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ofja om 20:00 gereserveerd, dus dan heb ik nog geen voedsel natuurlijk.
Dat worden een paar hongerige uren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ofja om 20:00 gereserveerd, dus dan heb ik nog geen voedsel natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je daar te bengelen op weg naar een worstje.
Stadsbrouwerijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar even een frietje halen als voorgerecht dan?In wat voor restaurant ga je eten?
Gezellig denk ik. Dat is toch bij het kanaal??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stadsbrouwerij![]()
Naast het eten zal het met drinken ook wel in orde zijn.
Is ze gewend. LTVDK laat haar ook al jaren bengelen onderweg naar z'n worstje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je daar te bengelen op weg naar een worstje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ze gewend. LTVDK laat haar ook al jaren bengelen onderweg naar z'n worstje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ze gewend. LTVDK laat haar ook al jaren bengelen onderweg naar z'n worstje.
Yep. Leuke plek is dat wel, zeker in de zomer ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gezellig denk ik. Dat is toch bij het kanaal??
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat worden een paar hongerige uren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |