Dat worden een paar hongerige uren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ofja om 20:00 gereserveerd, dus dan heb ik nog geen voedsel natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je daar te bengelen op weg naar een worstje.
Stadsbrouwerijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar even een frietje halen als voorgerecht dan?In wat voor restaurant ga je eten?
Gezellig denk ik. Dat is toch bij het kanaal??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stadsbrouwerij![]()
Naast het eten zal het met drinken ook wel in orde zijn.
Is ze gewend. LTVDK laat haar ook al jaren bengelen onderweg naar z'n worstje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je daar te bengelen op weg naar een worstje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ze gewend. LTVDK laat haar ook al jaren bengelen onderweg naar z'n worstje.
[..]
Yep. Leuke plek is dat wel, zeker in de zomer ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gezellig denk ik. Dat is toch bij het kanaal??
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat worden een paar hongerige uren.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker ff uiteten ga. Gewoon even zin in.
[..]
Ja, ik loop er wel eens langs als ik naar de huisarts moet of naar het Parktheater loopquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Leuke plek is dat wel, zeker in de zomer ook.
Zou ze er dan niet allang ingehangen hebben?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou dat bengelende worstje dan geen varkie zijn?
Ik wacht nog even op wat goed gezelschap en dan ga ik ook zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker ff uiteten ga. Gewoon even zin in.
Ja komt door de medicatie, gaat helaas niet over, dat is een bijwerking van dat spulquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:46 schreef Crack_ het volgende:
vermoeiend, gaat dat nog over? En komt juist door medicatie?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gebruiken Anzündwolle. Heb je dat in Nederland ook?
[ afbeelding ]
oppassen voor je nagels iddquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie ook altijd zo worstelen met dat doosje van de waspods of ben ik gewoon een mongool?
Daar ben ik te pauper voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie ook altijd zo worstelen met dat doosje van de waspods of ben ik gewoon een mongool?
Ik gebruik gewoon een fles wasmiddel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Vloekend en met grof geweld opentrekken en vervolgens niet meer dichtklikkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Zullen hier nu mensen wel een beetje in je teleurgesteld zijn dat je maar zo weinig eetquote:
Welke is het?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks deel 2 van de lasagne
Weet nu al dat ik die volgende week weer maak
quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vloekend en met grof geweld opentrekken en vervolgens niet meer dichtklikken
Ja er zal vast wel een methode zijn om ze 'goed' open te krijgen, maar daar heb ik het geduld niet voorquote:
Gewoon twee keer gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb honger, maar als ik nu al naar de snackbar ga heb ik om tien uur weer trek denk ik.
Echt hequote:
uitstelgedragquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb honger, maar als ik nu al naar de snackbar ga heb ik om tien uur weer trek denk ik.
hmm dan kan ze beter een salade maken ipv de snackbar te gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Man man man![]()
Goed bezig CL, laat je niet gekmaken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |