Ook lekker. Knapperig stokbroodje er bijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan, alvast de soeppan met schenkel en soepvleesje opzetten voor de mosterdsoep.
Ja zin in, overdosis krokantje spekjes erinquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker. Knapperig stokbroodje er bij
@bitterbalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zin in, overdosis krokantje spekjes erin
Je moet trouwens Picard episode drie kijken, Star Trek maatje van me viel bijkans flauw van genot bij de plot.quote:
Ik denk dat ik dat voor morgenavond bewaar, als het me luktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet trouwens Picard episode drie kijken, Star Trek maatje van me viel bijkans flauw van genot bij de plot.
Kan ik me iets bij voorstellen, totaal onverwachte oude bekendenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat voor morgenavond bewaar, als het me lukt
Afleveringen 4 en 5 schijnen nóg beter te zijn
Niet spoilerenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, totaal onverwachte oude bekenden
quote:A Florida resident has died from a rare brain-eating amoeba that they likely contracted by rinsing their nostrils with tap water, health officials have said
Whutquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:A Florida resident has died from a rare brain-eating amoeba that they likely contracted by rinsing their nostrils with tap water, health officials have said
Ja ik met mijn Edifier speakers ook maar heb ik buiten en in bed zo weinig aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Karzai het volgende:
nog steeds blij met mijn marley speakertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd op deze stoel voor bij mijn bureau.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef Ama het volgende:
Meisje huilt, meisje lacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd op deze stoel voor bij mijn bureau.Vakman pur sang
ik hoef niet in bed te bouncenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik met mijn Edifier speakers ook maar heb ik buiten en in bed zo weinig aan.
Ik luister vaak ASMR voor ik ga slapen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoef niet in bed te bouncennaja tenzij ik nog wat tegen kom
Extreem creperig mannetje met gay snorretjequote:
Ik wist niet dat je naar mannen keek?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Extreem creperig mannetje met gay snorretje
Ja de rechter van de vrouwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mannen keek?
Is de melk dadelijk weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Boh steak gegeten waar alle vegans zelfmoord van zouden plegen![]()
![]()
Nu richting melkweg
Of gewoon chinees halen, dat valt niet zo vaak tegenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Beetje matige friet en hamburger voor dat geld. Volgende keer weer gewoon naar de dichtstbijzijnde snackbar.
Was dat PJ harveyquote:
Heb net 3 uur vrimibo gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Trouwens, dan ben je al wel een beetje braafjes ingeslapen als je Jesse en Josh niet herkend.
Veel plezier kindje, oma gaat slapenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Boh steak gegeten waar alle vegans zelfmoord van zouden plegen![]()
![]()
Nu richting melkweg
rock kan ik ook wel waarderenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik op rock, zelfs als een blije huisvrouw 'em voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |