Is de melk dadelijk weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Boh steak gegeten waar alle vegans zelfmoord van zouden plegen![]()
![]()
Nu richting melkweg
Of gewoon chinees halen, dat valt niet zo vaak tegenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Beetje matige friet en hamburger voor dat geld. Volgende keer weer gewoon naar de dichtstbijzijnde snackbar.
Was dat PJ harveyquote:
Heb net 3 uur vrimibo gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Trouwens, dan ben je al wel een beetje braafjes ingeslapen als je Jesse en Josh niet herkend.
Veel plezier kindje, oma gaat slapenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Boh steak gegeten waar alle vegans zelfmoord van zouden plegen![]()
![]()
Nu richting melkweg
rock kan ik ook wel waarderenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik op rock, zelfs als een blije huisvrouw 'em voelt.
Dat heb je wel verdiendquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer is weer schoon. Kopje koffie nu
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar meequote:
Ehmquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon lief, klein en kwetsbaar schreeuwen dat je zin hebt om die ene speciale helemaal naar de godverdomme te neuken.
Dat hoeft niet, deze heb je van mij he?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan wel een keer een avondje plaatjes draaien, neem ik je aan de hand.
Dit wel![]()
Ik heb paaseitjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend![]()
PS de appeltaart is in de bonus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |