Dat heb je wel verdiendquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer is weer schoon. Kopje koffie nu
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar meequote:
Ehmquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon lief, klein en kwetsbaar schreeuwen dat je zin hebt om die ene speciale helemaal naar de godverdomme te neuken.
Dat hoeft niet, deze heb je van mij he?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan wel een keer een avondje plaatjes draaien, neem ik je aan de hand.
Dit wel![]()
Ik heb paaseitjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend![]()
PS de appeltaart is in de bonus
quote:
Part-time tegenwoordig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar mee![]()
Hard genoeg gewerktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar mee![]()
Ook lekkerquote:
Andersom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, deze heb je van mij he?
Net als deze
Neen, was om half 8 begonnenquote:
Het nummer van Elton John is gewoon een heel sterk nummer zolang hij het zelf niet zingt?quote:
Nee want ik zag toen de Italiaanse show waar zij won (Betta) en dat volgde ik een beetjequote:
Nopesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want ik zag toen de Italiaanse show waar zij won (Betta) en dat volgde ik een beetje
Dat is veel te vrouwelijk voor jou.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel Sophie tukker heb je ook van mij.
Nee lekker man.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is veel te vrouwelijk voor jou.
Ja, gaat harstikke goedquote:
Ik las iets over pootjes omhoog *smelt*quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gaat harstikke goedZe is zo schattig
Ja, ze komt op je hand zitten en dan kan je haar oppakkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las iets over pootjes omhoog *smelt*
Maakt ze dan tevreden piepgeluidjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze komt op je hand zitten en dan kan je haar oppakken
Ja ze moppert dan een beetjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt ze dan tevreden piepgeluidjes?
Van die prettige plannetjes zijn weer niets gekomen door de 300-urige werkweek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze moppert dan een beetje
Heb jij nu trouwens al 4 triljoen katten erbij? En wat vindt Nina Poekie daarvan?
Staat me vaag iets van bij ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vertelde laatst over een gespierde Zweed die erg tegenviel
Ach helaas.. het kan verkeren, maar Nina Poekie blij dat ze haar zalm en kaviaar niet hoeft te delen met anderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die prettige plannetjes zijn weer niets gekomen door de 300-urige werkweek.
Zo’n meid die we kenden liep met zo’n enorm brede bodybuildert. Die zat te klagen dat ie een enorm klein garnaaltje had.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vertelde laatst over een gespierde Zweed die erg tegenviel
Ze is extreem lief deze week, begripvol ook zelfs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach helaas.. het kan verkeren, maar Nina Poekie blij dat ze haar zalm en kaviaar niet hoeft te delen met anderen.
Anabolen schijnen niet te veel goeds te doen in dat opzichtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n meid die we kenden liep met zo’n enorm brede bodybuildert. Die zat te klagen dat ie een enorm klein garnaaltje had.
Lullige was dat hij gewoon naast haar stond
Ik wil wel zo'n wilde boskat hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Grootste bedreiging voor de Europese boskat is dat ze kindjes krijgen met gewone huiskatten, waardoor ze langzaam minder wild worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |