quote:
Part-time tegenwoordig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar mee![]()
Hard genoeg gewerktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja om 16.00 uur al.. was er wel klaar mee![]()
Ook lekkerquote:
Andersom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, deze heb je van mij he?
Net als deze
Neen, was om half 8 begonnenquote:
Het nummer van Elton John is gewoon een heel sterk nummer zolang hij het zelf niet zingt?quote:
Nee want ik zag toen de Italiaanse show waar zij won (Betta) en dat volgde ik een beetjequote:
Nopesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want ik zag toen de Italiaanse show waar zij won (Betta) en dat volgde ik een beetje
Dat is veel te vrouwelijk voor jou.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel Sophie tukker heb je ook van mij.
Nee lekker man.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is veel te vrouwelijk voor jou.
Ja, gaat harstikke goedquote:
Ik las iets over pootjes omhoog *smelt*quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gaat harstikke goedZe is zo schattig
Ja, ze komt op je hand zitten en dan kan je haar oppakkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las iets over pootjes omhoog *smelt*
Maakt ze dan tevreden piepgeluidjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze komt op je hand zitten en dan kan je haar oppakken
Ja ze moppert dan een beetjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt ze dan tevreden piepgeluidjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |