Ik heb wat dat betreft altijd geluk gehad dat ik de beste schouders heb die God maar kan verzinnen, inclusief botten zeg maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anabolen schijnen niet te veel goeds te doen in dat opzicht
Je dure meubilair wil dit ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n wilde boskat hoor.
Vind een bosui al wild genoeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n wilde boskat hoor.
quote:
Oké Hulk Hogpedrosaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik niet train ben ik al belachelijk gespierd, maar dan niet in het extreme.
Hoiiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik niet train ben ik al belachelijk gespierd, maar dan niet in het extreme.
Hoofd strak in het kussen, buik een beetje inhouden, bipsje de koude Zwitserse berglucht in en aan vogelvoer denken.quote:
Ik was net ook nostalgisch, zat geinige momenten van Carlo en Irene te bekijken op youtubequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Nostalgische bui, ik heb veel weg van hem maar ik zou toch echt minimaal vijf kinderen maken met die ongemakkelijke mensenschuwe uit de maat dansende brunette hebben gemaakt.
Die haat ik dan weer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was net ook nostalgisch, zat geinige momenten van Carlo en Irene te bekijken op youtube
Ik heb een bosui en die leidde best wel een Rock N Roll bestaanquote:
Wie vind je irritanter? Carlo of Irene?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoofd strak in het kussen, buik een beetje inhouden, bipsje de koude Zwitserse berglucht in en aan vogelvoer denken.
Jouw bosui beste bosuiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een bosui en die leidde best wel een Rock N Roll bestaan
Ik moet lachen om de woordkeuzequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dit was een garp? Hij gaat echt helemaal langs me heen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was net ook nostalgisch, zat geinige momenten van Carlo en Irene te bekijken op youtube
Irene, want dat is zo'n bemoeizieke claimende huisvrouw in het echt denk ik, waardoor er van menig gewone man nog slechts een hoopje zand treurig overblijft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie vind je irritanter? Carlo of Irene?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijk dat soort humor maar goed.
Keertje samen Geer en Goor kijken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijk dat soort humor maar goed.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:23 schreef UitStraling het volgende:
En dan heb ik Kwiwi nog echt in zeer extreem bijna bewonderend en lief en hoog aanzien hoor![]()
Alleen vallen mensen soms van de appelboom af en rollen ze heuvel af richting de perengaard en dan denk je da fuck wat ben jij voor een rare appel (en andersom)
Knoflookteentje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet toch af en toe een teentje uitsteken voor een ander.
Nee je mag dan voor een avond je prikkende pauperdekentje thuislaten, en onder m'n zachte fleece kruipen.quote:
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pittige tijden vond ik nog wel leuk.
TV kantine echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |