Zonder vlees, jup. Kaas is het zielige resultaat van melk die geen room of boter mocht wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een verschrikking.
Deze zit in Elst, maar da’s ook niet echt dichtbij danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 06:56 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal in het zuiden dus ik zal niet vaak in Arnhem komen, maar toch bedankt
Ik kan je de pecorino van https://www.lavialla.com/ aanbevelen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Parmezaan is okay, maar eerlijk, ik doe een moord voor overjarige brokkelkaas, zo een boerenkaas die minsten 2 maar liever nog meer dan 5 jaar heeft gerijpt. Die niet meer te snijden is, en kraakt en knispert tussen je tanden van de kristallen (dat is glutamaat, geen zout), daar kan geen Parmezaan tegenop. Kocht in Bronkhorst ooit een kilo van een boerenkaas die kei en keihard was en je met een rasp te lijf moest, daar doe ik 10 moorden voor.
Sowieso snap ik 'zowieso' niet. Maar kookboeken vind ik nog wel tof, maar alleen een paar echte goede boeken die er ook mooi uitzien als decoratie in de kast.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef fietsie het volgende:
Zowieso snap ik kookboeken niet (meer). Daar is internet voor. En dat neemt veel minder kastruimte.
En bij worstenbroodjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me werkelijk waar niet heugen wanneer ik ketchup bij het koken heb gebruikt.
Ik eet dat met een tosti of patates frites of zo.
Lijkt me nogal zwaar op de maagquote:
Die cake is zo extreem zoet, vond het niet lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:57 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog een lijstje maken van de supermarktproducten die ik uit Londen mee wil nemen. Ik heb crumpets in m'n hoofd. En Colin the Caterpillar cake, maar dat is misschien iets te enthousiast.
Maar ik heb er zoveel over gelezen, dat ik toch heel nieuwsgierig ben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef Molo het volgende:
Die cake is zo extreem zoet, vond het niet lekker
Pies, goeie thee, obscuur ingeblikt eten zoals puddings en (Cumberland) worstjes
Hahaha, ik wil Collin ook nog eens etenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:57 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog een lijstje maken van de supermarktproducten die ik uit Londen mee wil nemen. Ik heb crumpets in m'n hoofd. En Colin the Caterpillar cake, maar dat is misschien iets te enthousiast.
Ingeblikte pudding is idd warm toetje. Heel zwaar en machtig maar toch hou ik ervanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik heb er zoveel over gelezen, dat ik toch heel nieuwsgierig ben.Ondanks dat het me niet echt lekker lijkt. Ik wil ook zo'n chocolade sinaasappel, terwijl ik daar waarschijnlijk ook niet gek op ga zijn. Is ingeblikte pudding echt een toetje-pudding? Dat klinkt ook interessant.
Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren. Het zit echt muurvast aan alle kantenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil Collin ook nog eens etenEn die chocoladesinaasappel is geweldig
![]()
Ziekenhuizen gaan staken. Dat wordt dus weer extra druk voor ons(ja, mensen gaan het algemene nummer van het ziekenhuis maar bellen als ze de poli niet kunnen bereiken...) Bij ons kan je echt geen zondagsdienst gaan draaien, want dat kan je die ene collega niet aandoen
Het interesseert me eigenlijk maar matig. Wat ik zo lastig vind aan die ziekenhuis cao's, als je er 10% (of meer) bij op gooit dan krijgen al die mensen die al een top salaris verdienen er ook zoveel bijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:32 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren. Het zit echt muurvast aan alle kanten
Ik had gisteren overleg over het IZA. Nou, prettige wedstrijd![]()
Ja, vervelend. Op zich doen niet alle afdelingen overal mee. Hopelijk ben je een dag te vroeg in je cyclus, dat klinkt het handigst op dit momentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het staken in het ziekenhuis ook een beetje spannend. Als m'n cyclus op schema loopt, zou ik die dag naar het ziekenhuis moeten. Dus hopelijk ben ik weer een keer te vroeg of te laat. Maar niet teveel te laat, want dan botst het weer met m'n weekje weg.Al zeg ik dat dan wel af, alleen zonde van het geld.
Misschien valt het allemaal ook wel mee, moet het maar even navragen zodra ik me aan kan melden. Ze werken normaal ook voor de echte behandelingen op de zondag, dus misschien maakt het niet zoveel uit. Het valt niet onder mijn indicatie van 'spoedzorg' want dan denk ik aan levensbedreigend maar het is wel erg tijdsgebonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vervelend. Op zich doen niet alle afdelingen overal mee. Hopelijk ben je een dag te vroeg in je cyclus, dat klinkt het handigst op dit moment
Oh dat ziet er intrigerend uit! Zou etenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Chocolade met een sinaasappelsmaak.
Bij de ambtenaren is dat netjes opgelost, gelaagdheid naar salaris. Gaat verhoging omlaag naarmate het salaris hoger is, vind ik een prima oplossing, kan voor de ziekenhuizen CAO natuurlijk ook primaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk maar matig. Wat ik zo lastig vind aan die ziekenhuis cao's, als je er 10% (of meer) bij op gooit dan krijgen al die mensen die al een top salaris verdienen er ook zoveel bijEn dat staat totaal niet in verhouding tot wat de logistiek medewerker, verpleegkundige of keukenpersoneel verdient.
Bij mijn zusje ging traject wel door tijdens stakingen. Geen garanties natuurlijk, maar wellicht nu ook weer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal ook wel mee, moet het maar even navragen zodra ik me aan kan melden. Ze werken normaal ook voor de echte behandelingen op de zondag, dus misschien maakt het niet zoveel uit. Het valt niet onder mijn indicatie van 'spoedzorg' want dan denk ik aan levensbedreigend maar het is wel erg tijdsgebonden.
Ik las vorige week dat mijn ziekenhuis nu 2 miljoen meer kwijt is aan energiekostenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:44 schreef Molo het volgende:
Bij de ambtenaren is dat netjes opgelost, gelaagdheid naar salaris. Gaat verhoging omlaag naarmate het salaris hoger is, vind ik een prima oplossing, kan voor de ziekenhuizen CAO natuurlijk ook prima
Ok, als ergens dan financiële ruimte is, want volgens mij is die er nog steeds gewoon compleet niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, even navragen als ik toch al moet bellen om me aan te melden. Ze hebben het nu vast al druk genoeg met mensen die speciaal hiervoor bellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:45 schreef Molo het volgende:
Bij mijn zusje ging traject wel door tijdens stakingen. Geen garanties natuurlijk, maar wellicht nu ook weer.
Navragen?
Academische ziekenhuizen krijgen er dit jaar wel 10% bij en die hadden al een 7% hoger salaris dan de perifere ziekenhuizen (aparte cao's). Dus ja, er is ook binnen de zorg enorme scheefgroei. Als ik in het umcg mijn huidige baan zou gaan uitoefenen krijg ik 17% meer salaris. Welk ziekenhuis lijkt je aantrekkelijker voor verpleegkundigen waar we al te weinig van hebben?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind 10% trouwens ook gewoon best wel erg veel, zeker met de enorme verschillen die er onderling al zijn en die eigenlijk alleen maar groter worden.
Ik vond het bij ons wel netjes dat door een vast bedrag en iets procentueels omhoog te gaan, juist de lagere schalen er procentueel meer op vooruit gingen. Ik verbaas me er wel vaak over als ik collega's hoor klagen. Want volgens mij hebben mijn collega's allemaal echt bijzonder weinig te klagen.
Al denk ik dat soms ook als ik juist nieuwsberichten lees over de veel te lage salarissen in bijvoorbeeld het onderwijs. Ik weet er natuurlijk verder niets vanaf, dus misschien zie ik het helemaal verkeerd. Maar als ik de bedragen lees in die berichten, dan lijken het mij prima bedragen.
Pfoe, 17% is ook echt een flinke stap. Waarin zit dan het verschil dat Academische ziekenhuizen dat wel krijgen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Academische ziekenhuizen krijgen er dit jaar wel 10% bij en die hadden al een 7% hoger salaris dan de perifere ziekenhuizen (aparte cao's). Dus ja, er is ook binnen de zorg enorme scheefgroei. Als ik in het umcg mijn huidige baan zou gaan uitoefenen krijg ik 17% meer salaris. Welk ziekenhuis lijkt je aantrekkelijker voor verpleegkundigen waar we al te weinig van hebben?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Academische ziekenhuizen krijgen er dit jaar wel 10% bij en die hadden al een 7% hoger salaris dan de perifere ziekenhuizen (aparte cao's). Dus ja, er is ook binnen de zorg enorme scheefgroei. Als ik in het umcg mijn huidige baan zou gaan uitoefenen krijg ik 17% meer salaris. Welk ziekenhuis lijkt je aantrekkelijker voor verpleegkundigen waar we al te weinig van hebben?
Het is maar net waar je vandaan komt en wat je referentiekader is ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind 10% trouwens ook gewoon best wel erg veel, zeker met de enorme verschillen die er onderling al zijn en die eigenlijk alleen maar groter worden.
Ik vond het bij ons wel netjes dat door een vast bedrag en iets procentueels omhoog te gaan, juist de lagere schalen er procentueel meer op vooruit gingen. Ik verbaas me er wel vaak over als ik collega's hoor klagen. Want volgens mij hebben mijn collega's allemaal echt bijzonder weinig te klagen.
Al denk ik dat soms ook als ik juist nieuwsberichten lees over de veel te lage salarissen in bijvoorbeeld het onderwijs. Ik weet er natuurlijk verder niets vanaf, dus misschien zie ik het helemaal verkeerd. Maar als ik de bedragen lees in die berichten, dan lijken het mij prima bedragen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat mijn ziekenhuis nu 2 miljoen meer kwijt is aan energiekosten
Lampen maken niet zo gek veel uit denk ik? Maar verwarming, en warm water... Zonde hoor. En zo weinig ruimte ook nog om daarin te investeren qua duurzaamheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Missen ze een pingpong tafel? Wat verwachten ze van faciliteiten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is maar net waar je vandaan komt en wat je referentiekader is ja.
Ik hoor mensen op mijn werk (ja, vooral millennials, maar ben natuurlijk inmiddels zelf een zure oma) het enorm zeiken over salaris maar ook over de faciliteiten op werk. En ik denk dan echt 'are you kidding me???
'
Het loopt wel echt qua salarissen extreem uiteen in de maatschappij, en die megaklappers in verhogingen nu in CAO's etc helpen daar niet echt bij
Andere CAO, en andere bekostigingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pfoe, 17% is ook echt een flinke stap. Waarin zit dan het verschil dat Academische ziekenhuizen dat wel krijgen?
Pingpongtafel staat er alquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Missen ze een pingpong tafel? Wat verwachten ze van faciliteiten?
Ik heb dit nodig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Chocolade met een sinaasappelsmaak.
Alle poli's hebben 'gewone radiatoren' met een temperatuurregelknop per verwarming. Die heeft vijf standen. Staat overal standaars op 5quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:55 schreef Molo het volgende:
Lampen maken niet zo gek veel uit denk ik? Maar verwarming, en warm water... Zonde hoor. En zo weinig ruimte ook nog om daarin te investeren qua duurzaamheid
Bij mij zijn het juist de mensen die er al lang zitten die klagen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef Molo het volgende:
Het is maar net waar je vandaan komt en wat je referentiekader is ja.
Ik hoor mensen op mijn werk (ja, vooral millennials, maar ben natuurlijk inmiddels zelf een zure oma) het enorm zeiken over salaris maar ook over de faciliteiten op werk. En ik denk dan echt 'are you kidding me???
'
Het loopt wel echt qua salarissen extreem uiteen in de maatschappij, en die megaklappers in verhogingen nu in CAO's etc helpen daar niet echt bij
Gewoon in je eenhoorn snuggie naar kantoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Pingpongtafel staat er al![]()
De kantine heeft niet voldoende vegan opties, is niet de hele dag open. Geen havermelk op alle afdelingen. Niet overal tweede beeldschermen.
Bureaustoelen niet luxe genoeg.
Je moet stukje lopen naar de garage of fietsenstalling vanaf werk. Etc
Enige waar ik het mee eens ben is dat het stervenskoud is maar dat is dus om energie te besparen en solidair te zijn bla bla. Snap het maar is wel koud als je kantoorkneus bent zoals ik tegenwoordig
Wat een entitled zeikerds. Is er een Nederlands woord voor entitled?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef Molo het volgende:
Pingpongtafel staat er al![]()
De kantine heeft niet voldoende vegan opties, is niet de hele dag open. Geen havermelk op alle afdelingen. Niet overal tweede beeldschermen.
Enige waar ik het mee eens ben is dat het stervenskoud is maar dat is dus om energie te besparen en solidair te zijn bla bla. Snap het maar is wel koud als je kantoorkneus bent zoals ik tegenwoordig
Als iedereen verantwoordelijk is, is niemand verantwoordelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle poli's hebben 'gewone radiatoren' met een temperatuurregelknop per verwarming. Die heeft vijf standen. Staat overal standaars op 5De beveiliging kreeg de opdracht nu om 's avonds overal de knop op 2 te zetten. En sommige beveiligers vinden dat dus echt heel veel werk en stom gedoe, want kunnen de mensen van zo'n poli/kantoor dat zelf niet? Blijkbaar niet. Overigens staat de verwarming van de persoon die opdracht had gegeven voor het lager zetten ook standaard op 5.
Ik vind dat ik uitstekend verdien voor het werk wat ik doequote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:00 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zijn het juist de mensen die er al lang zitten die klagen.Die zitten dan ook wel in de top van hun schaal, maar zijn dan ook in het 'simpele' werk blijven hangen en daarvoor is de bovenkant van die schaal echt dikke prima. Dat zouden ze buiten de deur niet verdienen voor vergelijkbaar werk. Het lijkt soms alsof mensen vergeten hoe goed we het hebben.
Ik zie het bij vriendinnen die echt niet het gemak hebben van elke jaar een trede omhoog gaan, die staan gewoon echt stil op het minimumloon. En dan klagen ze bij ons omdat we geen stoelmassages meer hebben.
Zulke mensen verdienen petsen ja, met een rotte visquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij zijn het juist de mensen die er al lang zitten die klagen.Die zitten dan ook wel in de top van hun schaal, maar zijn dan ook in het 'simpele' werk blijven hangen en daarvoor is de bovenkant van die schaal echt dikke prima. Dat zouden ze buiten de deur niet verdienen voor vergelijkbaar werk. Het lijkt soms alsof mensen vergeten hoe goed we het hebben.
Ik zie het bij vriendinnen die echt niet het gemak hebben van elke jaar een trede omhoog gaan, die staan gewoon echt stil op het minimumloon. En dan klagen ze bij ons omdat we geen stoelmassages meer hebben.
Klinkt wel comfyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon in je eenhoorn snuggie naar kantoor
Arrogant, verwend, bevoorrecht?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een entitled zeikerds. Is er een Nederlands woord voor entitled?
Dat gecombineerd in 1 woord graag!quote:
Ik heb een to do lijst en ik zit hierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:04 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik heb zo'n matige to-do-lijst met veel en van die dingetjes en blerf dat ik helemaal niks doe
Geen idee, ik heb er alleen echt een schurfthekel aan en lach ze echt midden in hun bek hard uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een entitled zeikerds. Is er een Nederlands woord voor entitled?
Kopen dan!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt wel comfy![]()
Ik heb alleen geen snuggie
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef Molo het volgende:
Ik werk gewoon meer thuisquote:
Het zijn allemaal van die "dingen". Ik heb een jas die naar de stomerij moet. Ik heb een jas waar een nieuwe rits in moet. Ik moet panty's kopen. Ik moet 2 vakanties plannen. Ik moet de telefoon abbo's oversluiten. Ik moet adminsitratie doen voor de stichting. Ik moet met mensen koffie drinken of ze wat voor me kunnen betekenen. Ik moet mealpreppen. Ik moet de vriezer opruimen. Ik moet de tuin opruimen. Ik moet me inlezen over 24523041 dingen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een to do lijst en ik zit hier
Ik heb al wel mijn haren gewassen en boodschappen gedaan
Wat een triest gebeurenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de jongere en nieuwere collega's verbaas ik me vooral over hoe vanzelfsprekend ze sommige dingen vinden. We hebben bijvoorbeeld een koelkast met frisdrank staan. En dan zie je sommige mensen echt 4x op een dag een blikje pakken. Ik vind dat soort dingen wel luxe eigenlijk. Net als een fruitschaal. Of alleen al hoe sommige mensen met het secretariaat omgaan, alsof ze helemaal niets meer zelf kunnen. Reserveer gewoon zelf je zaaltje en meld je bezoek aan. Of wees op z'n minst gewoon onwijs aardig, want het zijn echt geweldige mensen.
Allemaal op 1 dagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die "dingen". Ik heb een jas die naar de stomerij moet. Ik heb een jas waar een nieuwe rits in moet. Ik moet panty's kopen. Ik moet 2 vakanties plannen. Ik moet de telefoon abbo's oversluiten. Ik moet adminsitratie doen voor de stichting. Ik moet met mensen koffie drinken of ze wat voor me kunnen betekenen. Ik moet mealpreppen. Ik moet de vriezer opruimen. Ik moet de tuin opruimen. Ik moet me inlezen over 24523041 dingen.
Maar eerst, ga ik de hond uitlaten.#uitstel.
Bij de gemeente deden ze een structurele verhoging in geld plus een percentage. Gaan de lagere salarissen er relatief meer op vooruit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk maar matig. Wat ik zo lastig vind aan die ziekenhuis cao's, als je er 10% (of meer) bij op gooit dan krijgen al die mensen die al een top salaris verdienen er ook zoveel bijEn dat staat totaal niet in verhouding tot wat de logistiek medewerker, verpleegkundige of keukenpersoneel verdient.
Het levert wel enorme problemen op voor de academische ziekenhuizen, dit cao-akkoord, want financieel is het nauwelijks haalbaar. Vacaturetops en enorme bezuinigingen, dus ik denk dat het maar nauwelijks wat oplevert.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde. Dora eerstquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Het zijn allemaal van die "dingen". Ik heb een jas die naar de stomerij moet. Ik heb een jas waar een nieuwe rits in moet. Ik moet panty's kopen. Ik moet 2 vakanties plannen. Ik moet de telefoon abbo's oversluiten. Ik moet adminsitratie doen voor de stichting. Ik moet met mensen koffie drinken of ze wat voor me kunnen betekenen. Ik moet mealpreppen. Ik moet de vriezer opruimen. Ik moet de tuin opruimen. Ik moet me inlezen over 24523041 dingen.
Maar eerst, ga ik de hond uitlaten.#uitstel.
Ik heb een collega die furry is. Had zijn vrienden eens meegenomen naar kantoor, allemaal in hun outfit. Dat was best apartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik zie al een heel kantoor voor me met mensen in die dingen in verschillende beestensoorten
Dat is toch triestig hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de jongere en nieuwere collega's verbaas ik me vooral over hoe vanzelfsprekend ze sommige dingen vinden. We hebben bijvoorbeeld een koelkast met frisdrank staan. En dan zie je sommige mensen echt 4x op een dag een blikje pakken. Ik vind dat soort dingen wel luxe eigenlijk. Net als een fruitschaal. Of alleen al hoe sommige mensen met het secretariaat omgaan, alsof ze helemaal niets meer zelf kunnen. Reserveer gewoon zelf je zaaltje en meld je bezoek aan. Of wees op z'n minst gewoon onwijs aardig, want het zijn echt geweldige mensen.
Ja, dat is er wel. Maar het moet allemaal en bepaalde dingen liggen ook al een tijdje omdat de prioriteit niet zo hoog is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde. Dora eerst
En de rest lijkt me wat chaotisch plannenKan je daar een indeling in maken in 'moet echt zsm' of 'kan volgende week ook'?
Holy moly let je een beetje op jezelf?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Allemaal in de komende 6 weken, in dit tempo.
Wat ook zo jammer is, is dat er geen geld is om extra mensen aan te nemen om die werkdruk omlaag te brengen. En dat leek mij handiger (voor heel veel mensen!) dan er weer 10% bovenop te doen. Zo'n domme cao.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
Het levert wel enorme problemen op voor de academische ziekenhuizen, dit cao-akkoord, want financieel is het nauwelijks haalbaar. Vacaturetops en enorme bezuinigingen, dus ik denk dat het maar nauwelijks wat oplevert.
Wat voor fantastische baan heb jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een collega die furry is. Had zijn vrienden eens meegenomen naar kantoor, allemaal in hun outfit. Dat was best apart
hahaha wat geweldig dat het er eindelijk isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef AnneX het volgende:
Top! De bloemen waren er om 8:45 uur en het boeket ziet er prachtig uit.
Een week later.
Le fin💐
Ik hou van zulke figurenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een collega die furry is. Had zijn vrienden eens meegenomen naar kantoor, allemaal in hun outfit. Dat was best apart
Foto van wiki gejat, maar dit dus:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat voor fantastische baan heb je![]()
Furry is toch een fetisj met van die knuffelpakken? waarvan ik me altijd afvraag hoe je kunt vrijen als je zo'n groot gevaarte aan hebt
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, eerst wandelen met Dora. Dan eten. Dan mealpreppen en de vriezer opruimen. En stofzuigen. En de abbo's oversluiten. Dan zal het wel weer half 5 zijn ofzo
Dat inderdaad!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Foto van wili gejat, maar dit dus:
[ afbeelding ]
goulash!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch triestig he
Als ik iets heb geleerd in ziekenhuizen, is dat je secretariaat en beveiliging en de schoonmaak echt op handen moet dragen. Die zijn alle euro's waard, en als je hen waardeert helpen ze je altijd uit de brand als je ze nodig hebt. Ook voor super knullige dingen![]()
Ik zei laatst dat ik er een paar een maandje Goelag zou toewensen om reality check te krijgen. Maar kreeg toen de vraag wat een Goelag was
Dit ziet er bizar knuffelbaar uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Foto van wili gejat, maar dit dus:
[ afbeelding ]
Droogbloemenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahaha wat geweldig dat het er eindelijk isNu maar hopen dat ze in ieder geval 2 weken staan na al die moeite
Wat lief van die Surinaamse! Echt te aardig! Geweldig!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:12 schreef Myraela het volgende:
Aww. Of, echt het allerliefst en tevens weer een teken van wat een egocentrische mensen wij zijn. De Surinaamse mevrouw van schoonmaak kreeg complimenten voor haar lekker ruikende . Had ze daarna voor godverdomme de hele afdeling roti staan koken en meegenomen.Echt zo onwijs vrijgevig. Ik kan geen andere collega bedenken die zoiets ooit zou doen.
Nou moet ik wel een compliment geven voor mijn werk. Mensen zijn zo oprecht vriendelijk richting de schoonmaaksters of de mensen van de catering bijvoorbeeld. Ik zou niet bij een bedrijf willen werken waar mensen daar op neer zouden kijken. Dat hoor je soms ook. Maar iedereen maakt altijd een praatje en onderbreekt rustig een overleg, maakt niet uit of je een adviseur, manager of bewindspersoon bent, om de koffiedame te bedanken voordat ze weg kan lopen.
Laters lieverdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik heb dan wel geen hond uit te laten, maar ik ga ook weer offline
Ze draaien zondagsdiensten, maar op zondag gaat de fertiliteit gewoon door. Bij ons althans.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het staken in het ziekenhuis ook een beetje spannend. Als m'n cyclus op schema loopt, zou ik die dag naar het ziekenhuis moeten. Dus hopelijk ben ik weer een keer te vroeg of te laat. Maar niet teveel te laat, want dan botst het weer met m'n weekje weg.Al zeg ik dat dan wel af, alleen zonde van het geld.
Oh dat is fantastisch, zou idd standaard moeten zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:12 schreef Myraela het volgende:
Aww. Of, echt het allerliefst en tevens weer een teken van wat een egocentrische mensen wij zijn. De Surinaamse mevrouw van schoonmaak kreeg complimenten voor haar lekker ruikende . Had ze daarna voor godverdomme de hele afdeling roti staan koken en meegenomen.Echt zo onwijs vrijgevig. Ik kan geen andere collega bedenken die zoiets ooit zou doen.
Nou moet ik wel een compliment geven voor mijn werk. Mensen zijn zo oprecht vriendelijk richting de schoonmaaksters of de mensen van de catering bijvoorbeeld. Ik zou niet bij een bedrijf willen werken waar mensen daar op neer zouden kijken. Dat hoor je soms ook. Maar iedereen maakt altijd een praatje en onderbreekt rustig een overleg, maakt niet uit of je een adviseur, manager of bewindspersoon bent, om de koffiedame te bedanken voordat ze weg kan lopen.
Wauw!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is fantastisch, zou idd standaard moeten zijn
Ik heb ook in Den Haag fantastische ervaringen met Surinaamse schoonmaaksters en hapjes.
En die keer dat ik haar zoon met dwarslaesie had uitgelachen omdat hij met zijn luie reet zijn moeder altijd liet koken.
En toen dus toch maar keer zelf had uitgepakt, meteen bara's gemaakt voor de hele afdeling
Vergelijk het maar met hartige oliebollen, Surinaamse stijlquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met hartige oliebollen, Surinaamse stijl
Met komijn en andere lekkere kruiden en specerijen erin.
Allerlekkerste is belegd met hindoestaanse kerrie kip en een schepje sambal
Ik weet niets van knutselen, ieder z'n ding. Ik vind eten uit andere landen gewoon tof.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me nu zo'n onbenul, zo wereldvreemd. Al die dingen die jullie noemen ken ik niet
Ja snap ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niets van knutselen, ieder z'n ding. Ik vind eten uit andere landen gewoon tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |