abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:05:34 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208216195
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een entitled zeikerds. Is er een Nederlands woord voor entitled?
Geen idee, ik heb er alleen echt een schurfthekel aan en lach ze echt midden in hun bek hard uit

Mooie is dat ik een senior functie heb dus daar ook allemaal mee weg kom :')
En mijn manager vindt het allemaal prachtig :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 11:06:21 #252
45833 crew  Fogel
pi_208216203
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Klinkt wel comfy O+

Ik heb alleen geen snuggie :o
Kopen dan!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_208216205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef Molo het volgende:
De kantine heeft niet voldoende vegan opties, is niet de hele dag open. Geen havermelk op alle afdelingen. Niet overal tweede beeldschermen.
Bureaustoelen niet luxe genoeg.
Je moet stukje lopen naar de garage of fietsenstalling vanaf werk. Etc
:D

Bij de jongere en nieuwere collega's verbaas ik me vooral over hoe vanzelfsprekend ze sommige dingen vinden. We hebben bijvoorbeeld een koelkast met frisdrank staan. En dan zie je sommige mensen echt 4x op een dag een blikje pakken. Ik vind dat soort dingen wel luxe eigenlijk. Net als een fruitschaal. Of alleen al hoe sommige mensen met het secretariaat omgaan, alsof ze helemaal niets meer zelf kunnen. Reserveer gewoon zelf je zaaltje en meld je bezoek aan. Of wees op z'n minst gewoon onwijs aardig, want het zijn echt geweldige mensen.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:07:24 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208216221
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef Fogel het volgende:

[..]
Kopen dan!
Ik werk gewoon meer thuis

'ja is koud op kantoor en hier thuis heb ik sloffen'
Werkt ook :P
pi_208216229
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef Fogel het volgende:

[..]
Kopen dan!
_O- ik zie al een heel kantoor voor me met mensen in die dingen in verschillende beestensoorten
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:07:45 #256
217702 Lonaa
Honger!
pi_208216230
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb een to do lijst en ik zit hier _O-

Ik heb al wel mijn haren gewassen en boodschappen gedaan :+
Het zijn allemaal van die "dingen". Ik heb een jas die naar de stomerij moet. Ik heb een jas waar een nieuwe rits in moet. Ik moet panty's kopen. Ik moet 2 vakanties plannen. Ik moet de telefoon abbo's oversluiten. Ik moet adminsitratie doen voor de stichting. Ik moet met mensen koffie drinken of ze wat voor me kunnen betekenen. Ik moet mealpreppen. Ik moet de vriezer opruimen. Ik moet de tuin opruimen. Ik moet me inlezen over 24523041 dingen.

Maar eerst, ga ik de hond uitlaten. :') #uitstel.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:08:13 #257
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_208216235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij de jongere en nieuwere collega's verbaas ik me vooral over hoe vanzelfsprekend ze sommige dingen vinden. We hebben bijvoorbeeld een koelkast met frisdrank staan. En dan zie je sommige mensen echt 4x op een dag een blikje pakken. Ik vind dat soort dingen wel luxe eigenlijk. Net als een fruitschaal. Of alleen al hoe sommige mensen met het secretariaat omgaan, alsof ze helemaal niets meer zelf kunnen. Reserveer gewoon zelf je zaaltje en meld je bezoek aan. Of wees op z'n minst gewoon onwijs aardig, want het zijn echt geweldige mensen.
Wat een triest gebeuren :'). Wel herkenbaar…
pi_208216240
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het zijn allemaal van die "dingen". Ik heb een jas die naar de stomerij moet. Ik heb een jas waar een nieuwe rits in moet. Ik moet panty's kopen. Ik moet 2 vakanties plannen. Ik moet de telefoon abbo's oversluiten. Ik moet adminsitratie doen voor de stichting. Ik moet met mensen koffie drinken of ze wat voor me kunnen betekenen. Ik moet mealpreppen. Ik moet de vriezer opruimen. Ik moet de tuin opruimen. Ik moet me inlezen over 24523041 dingen.

Allemaal op 1 dag :o ?
pi_208216243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het interesseert me eigenlijk maar matig. Wat ik zo lastig vind aan die ziekenhuis cao's, als je er 10% (of meer) bij op gooit dan krijgen al die mensen die al een top salaris verdienen er ook zoveel bij :') En dat staat totaal niet in verhouding tot wat de logistiek medewerker, verpleegkundige of keukenpersoneel verdient.
Bij de gemeente deden ze een structurele verhoging in geld plus een percentage. Gaan de lagere salarissen er relatief meer op vooruit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208216247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Academische ziekenhuizen krijgen er dit jaar wel 10% bij en die hadden al een 7% hoger salaris dan de perifere ziekenhuizen (aparte cao's). Dus ja, er is ook binnen de zorg enorme scheefgroei. Als ik in het umcg mijn huidige baan zou gaan uitoefenen krijg ik 17% meer salaris. Welk ziekenhuis lijkt je aantrekkelijker voor verpleegkundigen waar we al te weinig van hebben?
Het levert wel enorme problemen op voor de academische ziekenhuizen, dit cao-akkoord, want financieel is het nauwelijks haalbaar. Vacaturetops en enorme bezuinigingen, dus ik denk dat het maar nauwelijks wat oplevert.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208216251
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef Lonaa het volgende:

Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde. Dora eerst O+

En de rest lijkt me wat chaotisch plannen :o Kan je daar een indeling in maken in 'moet echt zsm' of 'kan volgende week ook'?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:09:30 #262
217702 Lonaa
Honger!
pi_208216259
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Allemaal op 1 dag :o ?
Allemaal in de komende 6 weken, in dit tempo.
pi_208216260
Top! De bloemen waren er om 8:45 uur en het boeket ziet er prachtig uit.

Een week later.

Le fin💐
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 11:09:51 #264
45833 crew  Fogel
pi_208216264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- ik zie al een heel kantoor voor me met mensen in die dingen in verschillende beestensoorten
Ik heb een collega die furry is. Had zijn vrienden eens meegenomen naar kantoor, allemaal in hun outfit. Dat was best apart :D
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:09:56 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208216269
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is toch triestig he ;(

Als ik iets heb geleerd in ziekenhuizen, is dat je secretariaat en beveiliging en de schoonmaak echt op handen moet dragen. Die zijn alle euro's waard, en als je hen waardeert helpen ze je altijd uit de brand als je ze nodig hebt. Ook voor super knullige dingen O+

Ik zei laatst dat ik er een paar een maandje Goelag zou toewensen om reality check te krijgen. Maar kreeg toen de vraag wat een Goelag was :')
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:10:05 #266
217702 Lonaa
Honger!
pi_208216272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde. Dora eerst O+

En de rest lijkt me wat chaotisch plannen :o Kan je daar een indeling in maken in 'moet echt zsm' of 'kan volgende week ook'?
Ja, dat is er wel. Maar het moet allemaal en bepaalde dingen liggen ook al een tijdje omdat de prioriteit niet zo hoog is. :')
pi_208216275
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Allemaal in de komende 6 weken, in dit tempo.
Holy moly let je een beetje op jezelf?
pi_208216281
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:08 schreef Clubsoda het volgende:

Het levert wel enorme problemen op voor de academische ziekenhuizen, dit cao-akkoord, want financieel is het nauwelijks haalbaar. Vacaturetops en enorme bezuinigingen, dus ik denk dat het maar nauwelijks wat oplevert.
Wat ook zo jammer is, is dat er geen geld is om extra mensen aan te nemen om die werkdruk omlaag te brengen. En dat leek mij handiger (voor heel veel mensen!) dan er weer 10% bovenop te doen. Zo'n domme cao.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:11:03 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208216285
mijn conservatieve organisatie heeft een aantal dingen wel best goed geregeld :)

de kantine is fantastich ( en dus gratis) maar het is hier dus wel normaal dat je na het eten, bij het terugbrengen van je bord tegen het keuken personeel "bedankt voor de maaltijd" roept.. ik vind het een fijne gewaarwording.

verder hebben we geen havermelk ( milieuvriendelijk doe je maar in je eigen tijd :+ ) , maar wel vegetarisch opties in de kantine. de fruitmand is altijd gevuld, en op vrijdag is er blikjes en chips voor de borrel..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208216287
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Fogel het volgende:

[..]
Ik heb een collega die furry is. Had zijn vrienden eens meegenomen naar kantoor, allemaal in hun outfit. Dat was best apart :D
Wat voor fantastische baan heb je :P

Furry is toch een fetisj met van die knuffelpakken? waarvan ik me altijd afvraag hoe je kunt vrijen als je zo'n groot gevaarte aan hebt
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:11:18 #271
217702 Lonaa
Honger!
pi_208216288
Maar goed, eerst wandelen met Dora. Dan eten. Dan mealpreppen en de vriezer opruimen. En stofzuigen. En de abbo's oversluiten. Dan zal het wel weer half 5 zijn ofzo :')
pi_208216291
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef AnneX het volgende:
Top! De bloemen waren er om 8:45 uur en het boeket ziet er prachtig uit.

Een week later.

Le fin💐
hahaha wat geweldig dat het er eindelijk is _O_ Nu maar hopen dat ze in ieder geval 2 weken staan na al die moeite ;)
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:11:31 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208216292
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef Fogel het volgende:

[..]
Ik hou van zulke figuren _O_
Schaamteloos jezelf zijn, is toch prachtig
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 11:12:34 #274
45833 crew  Fogel
pi_208216306
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat voor fantastische baan heb je :P

Furry is toch een fetisj met van die knuffelpakken? waarvan ik me altijd afvraag hoe je kunt vrijen als je zo'n groot gevaarte aan hebt
Foto van wiki gejat, maar dit dus:
pi_208216307
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, eerst wandelen met Dora. Dan eten. Dan mealpreppen en de vriezer opruimen. En stofzuigen. En de abbo's oversluiten. Dan zal het wel weer half 5 zijn ofzo :')
^O^

Zend een knuffel jouw kant op, maak me een beetje zorgen om je met zo'n monsterplanning. Ik hoop dat je jezelf niet voorbij kan rennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')