abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 maart 2023 @ 07:13:57 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208214381
Morning. Quiz was weer een succes ^O^
En fijn afscheid van Marieke die weer wat over zichzelf heeft geleerd :+.
Uiteindelijk tegen 22:30 thuis. De crew die lang bleef was best wel groot.

Vandaag lekker vrij. De auto komt zo voorrijden om naar Wezep te gaan. We gaan Westerborkpad oppakken. Wezep-Hattem-Zwolle.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 07:21:25 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208214411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat lijkt me echt een verschrikking.
Zonder vlees, jup. Kaas is het zielige resultaat van melk die geen room of boter mocht worden :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 3 maart 2023 @ 07:48:50 #203
217702 Lonaa
Honger!
pi_208214520
Kaas O+
Seks O+

Koffie O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208214530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 06:56 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik zit helemaal in het zuiden dus ik zal niet vaak in Arnhem komen, maar toch bedankt :)
Deze zit in Elst, maar da’s ook niet echt dichtbij dan
We have far more in common than that which devides us..
pi_208214621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Parmezaan is okay, maar eerlijk, ik doe een moord voor overjarige brokkelkaas, zo een boerenkaas die minsten 2 maar liever nog meer dan 5 jaar heeft gerijpt. Die niet meer te snijden is, en kraakt en knispert tussen je tanden van de kristallen (dat is glutamaat, geen zout), daar kan geen Parmezaan tegenop. Kocht in Bronkhorst ooit een kilo van een boerenkaas die kei en keihard was en je met een rasp te lijf moest, daar doe ik 10 moorden voor.
Ik kan je de pecorino van https://www.lavialla.com/ aanbevelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208214633
Mogge!

Wij gaan er straks op uit, boodschappen & naar de kweker. Maar ik moet nu dan echt eerst mijn haar wassen. Mijn lief vindt mijn haar bijna altijd wek goed maar ik durf zo echt niet op pad :+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208214888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef fietsie het volgende:
Zowieso snap ik kookboeken niet (meer). Daar is internet voor. En dat neemt veel minder kastruimte.
Sowieso snap ik 'zowieso' niet. Maar kookboeken vind ik nog wel tof, maar alleen een paar echte goede boeken die er ook mooi uitzien als decoratie in de kast. :D Niet al die matige boeken die je na een keer doorbladeren als een Allerhande wel hebt gezien.
pi_208214910
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me werkelijk waar niet heugen wanneer ik ketchup bij het koken heb gebruikt.
Ik eet dat met een tosti of patates frites of zo.
En bij worstenbroodjes. *O*
pi_208214945
Ik moet nog een lijstje maken van de supermarktproducten die ik uit Londen mee wil nemen. Ik heb crumpets in m'n hoofd. En Colin the Caterpillar cake, maar dat is misschien iets te enthousiast.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 09:15:50 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208215119
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:57 schreef Myraela het volgende:
Caterpillar cake
Lijkt me nogal zwaar op de maag :+

M'n oom kocht ooit eentje een slag lichter (D10, alsnog 50 ton zonder blad) om te diepploegen ipv twee kleinere bulldozers. Maar de bodem hier bleek niet draagkrachtig genoeg :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 3 maart 2023 @ 09:29:33 #211
217702 Lonaa
Honger!
pi_208215282
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:

[..]
Sowieso snap ik 'zowieso' niet.
Soberso.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208215498
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:29 schreef Lonaa het volgende:

Soberso.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 09:58:40 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208215533
quote:
Ik moet nog een lijstje maken van de supermarktproducten die ik uit Londen mee wil nemen. Ik heb crumpets in m'n hoofd. En Colin the Caterpillar cake, maar dat is misschien iets te enthousiast.
Die cake is zo extreem zoet, vond het niet lekker ;(

Pies, goeie thee, obscuur ingeblikt eten zoals puddings en (Cumberland) worstjes :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208215595
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef Molo het volgende:
Die cake is zo extreem zoet, vond het niet lekker ;(

Pies, goeie thee, obscuur ingeblikt eten zoals puddings en (Cumberland) worstjes :9
Maar ik heb er zoveel over gelezen, dat ik toch heel nieuwsgierig ben. :D Ondanks dat het me niet echt lekker lijkt. Ik wil ook zo'n chocolade sinaasappel, terwijl ik daar waarschijnlijk ook niet gek op ga zijn. Is ingeblikte pudding echt een toetje-pudding? Dat klinkt ook interessant.
pi_208215782
quote:
Hahaha, ik wil Collin ook nog eens eten _O_ En die chocoladesinaasappel is geweldig :9

Ziekenhuizen gaan staken. Dat wordt dus weer extra druk voor ons :') (ja, mensen gaan het algemene nummer van het ziekenhuis maar bellen als ze de poli niet kunnen bereiken...) Bij ons kan je echt geen zondagsdienst gaan draaien, want dat kan je die ene collega niet aandoen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:31:43 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208215831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar ik heb er zoveel over gelezen, dat ik toch heel nieuwsgierig ben. :D Ondanks dat het me niet echt lekker lijkt. Ik wil ook zo'n chocolade sinaasappel, terwijl ik daar waarschijnlijk ook niet gek op ga zijn. Is ingeblikte pudding echt een toetje-pudding? Dat klinkt ook interessant.
Ingeblikte pudding is idd warm toetje. Heel zwaar en machtig maar toch hou ik ervan :D
Net als al die stews in blik enzo, de betere merken dan. Ik vreet het allemaal graag op :')
Ben ook één van de weinige mensen die enigszins van koken houdt, die de Britse pubkeuken in luie pauperstijl erg kan waarderen :P

Wat is een chocolade sinaasappel? :o
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:32:45 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208215842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hahaha, ik wil Collin ook nog eens eten _O_ En die chocoladesinaasappel is geweldig :9

Ziekenhuizen gaan staken. Dat wordt dus weer extra druk voor ons :') (ja, mensen gaan het algemene nummer van het ziekenhuis maar bellen als ze de poli niet kunnen bereiken...) Bij ons kan je echt geen zondagsdienst gaan draaien, want dat kan je die ene collega niet aandoen :+
Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren. Het zit echt muurvast aan alle kanten

Ik had gisteren overleg over het IZA. Nou, prettige wedstrijd _O- _O-
pi_208215847

Chocolade met een sinaasappelsmaak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208215864
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:32 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren. Het zit echt muurvast aan alle kanten

Ik had gisteren overleg over het IZA. Nou, prettige wedstrijd _O- _O-
Het interesseert me eigenlijk maar matig. Wat ik zo lastig vind aan die ziekenhuis cao's, als je er 10% (of meer) bij op gooit dan krijgen al die mensen die al een top salaris verdienen er ook zoveel bij :') En dat staat totaal niet in verhouding tot wat de logistiek medewerker, verpleegkundige of keukenpersoneel verdient.
pi_208215867
Ik vind het staken in het ziekenhuis ook een beetje spannend. Als m'n cyclus op schema loopt, zou ik die dag naar het ziekenhuis moeten. Dus hopelijk ben ik weer een keer te vroeg of te laat. Maar niet teveel te laat, want dan botst het weer met m'n weekje weg. :') Al zeg ik dat dan wel af, alleen zonde van het geld.
pi_208215885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het staken in het ziekenhuis ook een beetje spannend. Als m'n cyclus op schema loopt, zou ik die dag naar het ziekenhuis moeten. Dus hopelijk ben ik weer een keer te vroeg of te laat. Maar niet teveel te laat, want dan botst het weer met m'n weekje weg. :') Al zeg ik dat dan wel af, alleen zonde van het geld.
Ja, vervelend. Op zich doen niet alle afdelingen overal mee. Hopelijk ben je een dag te vroeg in je cyclus, dat klinkt het handigst op dit moment :+
pi_208215909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vervelend. Op zich doen niet alle afdelingen overal mee. Hopelijk ben je een dag te vroeg in je cyclus, dat klinkt het handigst op dit moment :+
Misschien valt het allemaal ook wel mee, moet het maar even navragen zodra ik me aan kan melden. Ze werken normaal ook voor de echte behandelingen op de zondag, dus misschien maakt het niet zoveel uit. Het valt niet onder mijn indicatie van 'spoedzorg' want dan denk ik aan levensbedreigend maar het is wel erg tijdsgebonden.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:43:05 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208215927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Chocolade met een sinaasappelsmaak.
Oh dat ziet er intrigerend uit! Zou eten
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:44:32 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208215939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het interesseert me eigenlijk maar matig. Wat ik zo lastig vind aan die ziekenhuis cao's, als je er 10% (of meer) bij op gooit dan krijgen al die mensen die al een top salaris verdienen er ook zoveel bij :') En dat staat totaal niet in verhouding tot wat de logistiek medewerker, verpleegkundige of keukenpersoneel verdient.
Bij de ambtenaren is dat netjes opgelost, gelaagdheid naar salaris. Gaat verhoging omlaag naarmate het salaris hoger is, vind ik een prima oplossing, kan voor de ziekenhuizen CAO natuurlijk ook prima

Ok, als ergens dan financiële ruimte is, want volgens mij is die er nog steeds gewoon compleet niet
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:45:42 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208215948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Misschien valt het allemaal ook wel mee, moet het maar even navragen zodra ik me aan kan melden. Ze werken normaal ook voor de echte behandelingen op de zondag, dus misschien maakt het niet zoveel uit. Het valt niet onder mijn indicatie van 'spoedzorg' want dan denk ik aan levensbedreigend maar het is wel erg tijdsgebonden.
Bij mijn zusje ging traject wel door tijdens stakingen. Geen garanties natuurlijk, maar wellicht nu ook weer.
Navragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')