Oh maak me gek! Alleen bij de betere kaaswinkelsquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Parmezaan is okay, maar eerlijk, ik doe een moord voor overjarige brokkelkaas, zo een boerenkaas die minsten 2 maar liever nog meer dan 5 jaar heeft gerijpt. Die niet meer te snijden is, en kraakt en knispert tussen je tanden van de kristallen (dat is glutamaat, geen zout), daar kan geen Parmezaan tegenop. Kocht in Bronkhorst ooit een kilo van een boerenkaas die kei en keihard was en je met een rasp te lijf moest, daar doe ik 10 moorden voor.
Jij tipte tijd terug pasta met pompoensausquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al twee salades die ik heel vaak maak als lunch, maar dit klinkt ook heel goed om eens te proberen. Weer eens wat anders(één van de twee heb ik van @:sarabi gepikt
)
Die maak ik ook nog steedsquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:03 schreef Molo het volgende:
Jij tipte tijd terug pasta met pompoensaus
Dat maak ik vrij regelmatig, en dan zachte geitenkaas erover brokkelen, hmmmm
Eensch!quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met een krokante korst. Of, ook geweldig, Zwart Fries roggebrood.
Ik heb nog theequote:
Ooit een keer in een 1 ster restaurant gegeten. Het menu was wel aardig. De kaasplank op het einde maakte alle goed. Uit de kaaskar allemaal oude en nog oudere stukjes kaas. Samen met een hele zachte mosterd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Parmezaan is okay, maar eerlijk, ik doe een moord voor overjarige brokkelkaas, zo een boerenkaas die minsten 2 maar liever nog meer dan 5 jaar heeft gerijpt. Die niet meer te snijden is, en kraakt en knispert tussen je tanden van de kristallen (dat is glutamaat, geen zout), daar kan geen Parmezaan tegenop. Kocht in Bronkhorst ooit een kilo van een boerenkaas die kei en keihard was en je met een rasp te lijf moest, daar doe ik 10 moorden voor.
Ik heb de ziel van een Engelsmanquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog thee![]()
Ik ben met een Engelsman samen. Ik krijg continu thee voor mijn neus
Met een wolkje melk?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog thee![]()
Ik ben met een Engelsman samen. Ik krijg continu thee voor mijn neus
Yupquote:
Had ik het vorige week nog over met mijn eetclubje. Hier is een restaurant waar we eigenlijk het liefst het voor tussen, hoofd en nagerecht van de kaasplank nemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Ooit een keer in een 1 ster restaurant gegeten. Het menu was wel aardig. De kaasplank op het einde maakte alle goed. Uit de kaaskar allemaal oude en nog oudere stukjes kaas. Samen met een hele zachte mosterd.
Kaas is geweldig. Ik zou nog zonder vlees kunnen, maar zonder kaas leven, nee.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Ooit een keer in een 1 ster restaurant gegeten. Het menu was wel aardig. De kaasplank op het einde maakte alle goed. Uit de kaaskar allemaal oude en nog oudere stukjes kaas. Samen met een hele zachte mosterd.
Dat lijkt me echt een verschrikking.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kaas is geweldig. Ik zou nog zonder vlees kunnen, maar zonder kaas leven, nee.
Ja, mij ook. Nog liever geen sex dan geen kaas.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een verschrikking.
Oeh, wil je die met me delen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Al een paar keer een pakje met verschillende stukjes kaas mee genomen. In Nijmegen zit een kaaswinkel met wat andere soorten kaas dan de standaard kaasboer soorten.
Die in Nijmegen ken ik niet en ik weet niet aan welke kant je woont maar deze is ook heel goed. De Arnhemse vestiging is ook top . https://www.zuivelhoekje.nl/quote:
Ik zit helemaal in het zuiden dus ik zal niet vaak in Arnhem komen, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 06:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die in Nijmegen ken ik niet en ik weet niet aan welke kant je woont maar deze is ook heel goed. De Arnhemse vestiging is ook top . https://www.zuivelhoekje.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |