En dat dan GJ ineens terug is, hoop gezeik, ruzie...quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Erger nog.. Jullie kunnen één Ex-Deelnemer terug spelen
AUB nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:57 schreef patat het volgende:
[..]
En dat dan GJ ineens terug is, hoop gezeik, ruzie...
Ik hoop mee..quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:00 schreef Verida het volgende:
golfkarretje met pionnen terug in de loods.
stem : Isaac, jij wist gisteren zo goed hoe het moest, laat maar zien dan.![]()
ach, een mens mag toch wel eens hopen
Woensdagavond liep Jeff nog te janken dat het feestje te kort duurde en nu mogen ze erin stikkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie... Stik in je Kutfeest...
Ik ben niet gevraagd
Noooo, weg is weg!quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Erger nog.. Jullie kunnen één Ex-Deelnemer terug spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja maar, dit is een slap aftreksel want als iemand een feest kan organiseren....en toen luisterde niemand meer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woensdagavond liep Jeff nog te janken dat het feestje te kort duurde en nu mogen ze erin stikken
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Deelnemers, na een ½ Jaar spelen eindigd nu de Show,.. Jullie hebben één uur om je spullen te pakken
Rupie balen, is hij eindelijk manager en stoppen ze ermee!quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Deelnemers, na een ½ Jaar spelen eindigd nu de Show,.. Jullie hebben één uur om je spullen te pakken
Nee ze mogen 24 uur oefenenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Leuk.... verdienopdracht van 24 uur...
Het is wel een hele goedkoop Spellenprogramma. De spellen mogen niets kostenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk .. aan je oorlel trekken met 1½ liter wodka op
Waar zit mijn oor?quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk .. aan je oorlel trekken met 1½ liter wodka op
Jammer johquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:11 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy: Is toch niet leuk.. we hebben een strakke planning
Ze moeten gewoon vooraf oefenen, en dan hebben ze een kleine onderbreking om het spel te spelen tijdens hun feest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:11 schreef Charmian het volgende:
'Morgen hebben we een hele strakke planning'...net alsof ze ergens heen moeten
Er zullen er vast bijzitten die geen idee hebben hoe het ook al weer gaatquote:
Ja, da's waar!quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er zullen er vast bijzitten die geen idee hebben hoe het ook al weer gaat
Beter dan die voetbaltafelquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Nou dat valt niet tegen toch?
heb er geen verstand van, maar had een heel klein ding verwacht
Ze gaan 'm naar boven tillen.. naast de tafelvoetbalquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Wel een behoorlijk sta in de weg, zeker als er daar nog opdrachten ook gehouden moeten worden.
Op stroom?quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:42 schreef schizolientje het volgende:
Moet op stroom en waterpas , ben benieuwd
Klopt ben daar wel verbaast over.. eens zien hoe en wie er nu gaan biljarten..quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel, hoewel ze daar toch ook nog veel mee spelen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan 'm naar boven tillen.. naast de tafelvoetbal![]()
Neej grapje
Ben wel benieuwd of recorderverhaal nu stil valt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt steeds leuker voor de kijkers, kaarten, tafelvoetbal, Keezen, weerwolven, zonnebaden en biljarten![]()
![]()
De stream verslaafde kunnen nu makkelijk afkickenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt steeds leuker voor de kijkers, kaarten, tafelvoetbal, Keezen, weerwolven, zonnebaden en biljarten![]()
![]()
Hottub en DJ set vergetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Voorjaar/ zomer komt er aan, dan ga ik toch al minder kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
De stream verslaafde kunnen nu makkelijk afkicken
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Da's het mooie van dergelijke spullen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, heb echt geen verstand ervan.
mss gooit het de ballen wel terug
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
Eindelijk JW van de bank af en Eunice weer een les erbij om te kunnen gruuien
Erik zelf danquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoop dat er meteen 1 door het laken steekt
Of het doek stuk maken ( zoe misschien welquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd wie de eerste malloten zijn die erop gaan liggen/ zitten...
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
Eindelijk JW van de bank af en Eunice weer een les erbij om te kunnen gruuien
Babet als ze morgen dronken isquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of het doek stuk maken ( zoe misschien wel)
Zoë of Babette.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd wie de eerste malloten zijn die erop gaan liggen/ zitten...
Ik zie dat echt gebeuren hoor..quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of het doek stuk maken ( zoe misschien wel)
Geheid dat wel gebeurd denk ik, JW woestboos hahahaquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë of Babette.
Of Esther om te testen of dat nou lekker lig
op een biljart tafel met JW samen stoten
Ik zal dit maar geheel keurig en netjes interpreterenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë of Babette.
Of Esther om te testen of dat nou lekker lig
op een biljart tafel met JW samen stoten
Oh dat was niet haar bedoeling 😉quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zal dit maar geheel keurig en netjes interpreteren
Ik hoop dat ze dat ding vannacht al openscheuren...quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik zou daar even een aparte plank voor zagen die ze over het vilt van de tafel heen kunnen leggen, of gewoon een afdekzeil. Hopelijk zijn ze zo clever om dit te doen...
Schuren....quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vraagt of Erik dat stofzuigen niet met een borstel moet doen.
Neu hoor, vol die mond erover.
Het gaat vooralsnog goed, maar hij is nog niet op de helft
Lekker stoten met JW.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schuren....![]()
Eunie staat al te popelen om te stoppen met alle bullschit die ze normaal doet.. balletlessen, Spaanse les.. Mediteren urenlang nixxen![]()
[ afbeelding ]
Esther zit op de bank te breien al een tijdquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:56 schreef Judiwi het volgende:
Waar is Esther? En lekker morgen met de bar. Maar goed JW en Eric kunnen nu ook lekker naar huis. Nu ze eindelijk hebben gekregen waar ze op wachtte.
Wat ik zeg, zaag er een plank voor, dat kan Erik mooi doen i.p.v. spionnetje spelen....Of koop een zeiltje wat ze er over heen kunnen hangen bij feesten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben benieuwd wie er zo slim is om tegen de hele goegemeente te zeggen dat ze géén glazen/bekers/serviesgoed op het biljart moeten zetten, dat het geen lig/zit/hangplek is en dat het zeker niet de bedoeling is dat ze er met een al dan niet dronken kop op moeten gaan staan dansen.... het zal wel weer janken als het kalf verzopen is worden
Vond ik ook al raar, maar ja het is Eunie hé? Die heeft Hogere Machten die haar geleidenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
Meteen 3 banden spelen met mensen die nog nooit hebben gebiljart
Kenzy en Mirthe over Jeffrey (en Kim):quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor net van Kenzy dat Kim vreselijk verdrietig is... schijnt heel zielig te zijn..
Ik heb niks meegekregen van bonje ofzo.
Het scheelt misschien weer..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef Judiwi het volgende:
Nu de godganse dag biljarten. Wordt er niet leuker op.
Nou die JW deed op de bank soms nog zijn mond open. Nu met biljarten zal het alleen nog maar over biljarten gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het scheelt misschien weer..
De Godganse dag kaarten
De godganse dag tafelvoetballen
De godganse dag darten
De godganse dag rondjes lopen
De godganse dag in bed liggen vingeren
De godganse dag in een hangstoel hangen
Wie weet komt er volgende maand wel een IJshockey baan
Thnx...ooh Jeff voelt zich gepasseerd wel sneu dat hij zich op Kim afreageert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kenzy en Mirthe over Jeffrey (en Kim):
https://streamable.com/g3ehe4
Dat is wel wat die 2 ervan maken. Zelf niks van gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...ooh Jeff voelt zich gepasseerd wel sneu dat hij zich op Kim afreageert.
Volgens Mirthe heeft Jeff borderline? hoorde ik dat goedquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee precies, ik ook niet..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat die 2 ervan maken. Zelf niks van gezien
Dat heb ik gemist... ik hoor Wanda net zeggen iets met jaloers op Jappie..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Mirthe heeft Jeff borderline? hoorde ik dat goed
ja dat kloptquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kenzi opperde bipolair en toen benoemde Mirthe bordeline.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat ze naar zichzelf kijken, vind het nogal wat iemand die sticker op te plakkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kenzi opperde bipolair en toen benoemde Mirthe bordeline.
Ik kan het niet verstaan of ze nu "heeft" zegt
Even teruggeluisterd en Kenzi denkt oprecht en Mirthe "heeft ie echt, weet ik bijna wel zeker, of het is zo goed gespeeld"quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat ze naar zichzelf kijken, vind het nogal wat iemand die sticker op te plakken
Het is niet helemaal uit de lucht gegrepen, deze conclusie denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even teruggeluisterd en Kenzi denkt oprecht en Mirthe "heeft ie echt, weet ik bijna wel zeker, of het is zo goed gespeeld"
je zult maar lekker bezig zijn met je biljart en die idiote stuiterbal komt je even storenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Martin.. hij wiebelt hé?
LA ME MET RUST.. LASTIGE VRAGE KENNE MORREGE WEL![]()
AutistErik in de stress
[ afbeelding ]
Onzin, alle heethoofden met uitbarstingen worden uit de wind gehouden. Na die grove beledigingen van Wanda over Kim hebben we haar een paar dagen amper op stream gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:29 schreef OmaJacky het volgende:
En iedere keer als ze het over Jef hebben wordt de stream ergens anders op gezet.
De lieveling van K5 mag tuurlijk niet negatief over gezegd worden.
maar zijn geen artsquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet helemaal uit de lucht gegrepen, deze conclusie denk ik
Hij geeft er ook wel aanleiding hiervoor. Ze maken hem daar heel de dag mee.
dat pretenderen ze toch ook helemaal niet. Het is een keer een gesprekje wat ze hebben naar aanleiding van de zoveelste ruzie denk ik.quote:
In de slaapkamer na het alarm zegt hij dat hij niet is uitgenodigd en een hoop gefoeter over het feest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat die 2 ervan maken. Zelf niks van gezien
Ze verzint ze waar je bij staat.. wie gaat het daar in de loods effe checken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:35 schreef IkFok het volgende:
Eunice schijnt ook 3 banden competitie gespeeld te hebben in Mexico zei JW
Oké heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onzin, alle heethoofden met uitbarstingen worden uit de wind gehouden. Na die grove beledigingen van Wanda over Kim hebben we haar een paar dagen amper op stream gezien
Jeff lijkt me ook een heel moeilijk persoon om mee samen te levenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En gelijk van de streams af weer.. wat is dat toch met die klote stream operators na een ½ jaar.. alleen stagiaires nog?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ook niet even gezellig blijven zitten, bord leegvreten en van tafel lopen
Volgens mij hopen ze daarom vanwege het halfjaargebeuren, ik hoop op een dikke deceptiequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Sasha zegt "en dat we dan filmpjes krijgen van familie"
Was ong. het enige wat on stream was.
Stream wisselde kort naar haar en weer weg.
Kan gissen zijn, kan zijn dat ze meer weet.
Kan zijn dat het heullllllllllll ergens anders over gaat.
Maar vond het opvallend
begreep even dat ze dacht dat zij de films, etc. gaan uitbeeldenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Sasha zegt "en dat we dan filmpjes krijgen van familie"
Was ong. het enige wat on stream was.
Stream wisselde kort naar haar en weer weg.
Kan gissen zijn, kan zijn dat ze meer weet.
Kan zijn dat het heullllllllllll ergens anders over gaat.
Maar vond het opvallend
Soms is hij hartstikke lief, leuk en schattig voor Kim maar soms is het een vreselijke lul.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Jeff lijkt me ook een heel moeilijk persoon om mee samen te leven
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hopen ze daarom vanwege het halfjaargebeuren, ik hoop op een dikke deceptie
Kan allebei.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
begreep even dat ze dacht dat zij de films, etc. gaan uitbeelden
Dit gaat helpen, ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Het begint grensoverschrijdend te worden......quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:55 schreef Hoempah het volgende:
Kim zit boven te janken volgens Babette. Jeff is weer boos.
Het hun steeds makkelijker om met steeds minder tegenstand steeds meer "leuke dingen" uit dat gigantische bedrag te peuren.. Erik heeft zijn speeltje, die hoor je voorlopig niet meerquote:
Wat een lieve man is het ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:55 schreef Hoempah het volgende:
Kim zit boven te janken volgens Babette. Jeff is weer boos.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijgen we nog meer Erik in beeld
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijgen we nog meer Erik in beeld
Er zal vast er paar GBR dingetjes zijn met die iets van een billiard tafel te doen hebben waar Erik zich vast een paar maanden in gaat stortenquote:
Ja een giga scheldende Jef.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:32 schreef Hoempah het volgende:
Er gebeurd iets op de achtergrond wat uit beeld wordt gehouden.
Ik heb het gevoel dat hij zich daar kapot verveeld en er helemaal klaar mee isquote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zich daar kapot verveeld en er helemaal klaar mee is
nope en zeker niet afreageren op Kimquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik ook
maar niet ok op deze manier
Kim had al gezegd dan ga je toch, hoorde ik daarstraks Babs zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zich daar kapot verveeld en er helemaal klaar mee is
Rupie lult jeff eronderquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef Silves het volgende:
Doe het aub niet Rup, hij heeft kim net ook al verrot gescholden..
hoe ze het zelf vertelden hebben veel ook een contract voor een spcifieke tijd, eerder weggaan kost denk ik geldquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
ik vraag me af of ze als ze zelf gaan dingen moeten terugbetalen
omdat je meerdere hoort over wel willen maar niet kunnen
Ik was het net aan het knippenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff ging in eerste instantie tekeer tegen Martin over een aansteker, let vooral op hoe Esther iets uit haar zak haalt...
https://streamable.com/jkbald
Die heeft m waarschijnlijk van buiten gepakt om t haardvuur aan te steken en niet terug gelegd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff ging in eerste instantie tekeer tegen Martin over een aansteker, let vooral op hoe Esther iets uit haar zak haalt...
https://streamable.com/jkbald
Hij wees op iets op kantoor? weet het niet de tabak de flessen drank..iedereen is er van onder de indruk iedergeval..en maar toneel spelen.quote:
ja het zijn wel allemaal schaapjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij wees op iets op kantoor? weet het niet de tabak de flessen drank..iedereen is er van onder de indruk iedergeval..en maar toneel spelen.
Weerquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
die wil ook een speciale K5 behandeling
Jeff wordt al maanden van de stream gehouden als hij boos is. Daar begon het allemaal mee.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandje stream vrij net als wanda
vast niet die aansteker was netquote:
Wat ik eerder al zei, dat gebeurd met alle leeghoofden die uit hun plaat zijn gegaan, Jeff, kimW, Wandaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff wordt al maanden van de stream gehouden als hij boos is. Daar begon het allemaal mee.
Mexxxxquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei, dat gebeurd met alle leeghoofden die uit hun plaat zijn gegaan, Jeff, kimW, Wanda
Toen ik een paar uur terug even keek was hij al bloed chagrijnig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:43 schreef Hoempah het volgende:
Je hoorde kim binnenkomen en de vraag stellen wie heeft de aansteker.
Waarop Martin antwoord hij ligt daar toch en nog wat suggesties.
Dan zegt hij vraag even aan Jeff. En tussen hun ging het al niet lekker vandaag.
Er is al een beste uitvaller geweest wat niet besproken mag worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ik een paar uur terug even keek was hij al bloed chagrijnig.
ik zou er helemaal niet aan beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou ook gek worden daar, dit moet , dit mag niet, zus mag niet, opdrachten etc. ik was na een week al thuis geweest. als ik me al ooit opgegeven had![]()
daar werd ook al het geluid weggedraaid en switchquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef Silves het volgende:
De roodstemmers hun zin gekregen zie ik..boring..en op de andere streams radio de loods..
Dit was kort voor de uitbarsting tegen Martin waar Jeff naar buiten kwam stormen en Isaac ze tot bedaren probeerde te brengen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast niet die aansteker was net
maar er was daarvoor al wat
wat we natuurlijk niet mogen zien
als zoveel wat wordt weggedraaid
Nee ik ook niet, mar denk je eens in: je wilt douchen, staan er al 2 onder of het water is koud of er zit er 1 of 2 in dezelfde ruimte te poepen, je hebt trek, er is niets, eten wat je mssn niet lekker vindt of veel te weinig. Een keer wat anders drinken dan water of ranja. De hele dag die herrie om je heen, vervelen, mensen waar je mee moet samenleven die je niet mag. En dat een jaar langquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er helemaal niet aan beginnen
niks voor mij al dat toneel
Ze kan nog wel naar hem kijken en vertellen hoe goed hij isquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Arme Esther, ze verloor de liefde van haar leven aan een biljarttafel.
Kijk nog liever naar het boksen..maar mogen ook andere deelnemers spelen. of is dit alleeen voor de muppets?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
dat 3 banden is ook wel de allerdomste sport om naar te kijken
(ook om te doen )
Zou zo zonde van het programma zijn, maar ik denk dat het voor hem beter is. Hij draait echt door van ellende, sneu voor iedereen die zijn volle lading krijgtquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
en dan is het maar weer afwachten wat we horen
beter zeggen
Jeff ga lekker naar huis
Ze kan nog naar hem kijken hoe hij aan het biljarten is met publiek, nl Eunice.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan nog wel naar hem kijken en vertellen hoe goed hij is
die moet ook gewoon gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda en Jap nog steeds knus in het ei
[ afbeelding ]
En ze doen niet eens driebanden....quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
dat 3 banden is ook wel de allerdomste sport om naar te kijken
(ook om te doen )
dan is het 11-10..zal ook wel een verbod krijgen om deze maand te gaan..quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
en dan is het maar weer afwachten wat we horen
beter zeggen
Jeff ga lekker naar huis
Je voelt 'm nog niet aankomen? Dat Billiard Toernooiquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gaan we nu echt de hele tijd naar dat domme biljarten kijken? kan net zo goed naar de kroeg gaan
als ze iemand er op deze manier in willen houden is meer dan sneuquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef Silves het volgende:
[..]
dan is het 11-10..zal ook wel een verbod krijgen om deze maand te gaan..
Ja dat is toch ook veel leuker voor de hele groep. Dat kan iedereen. Nu hebben ze een biljart gekocht voor twee manquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef D. het volgende:
Ik open de streams, zie een biljart, en tref hier idd de verwachte reacties aan
Maar, het is idd meer een 'sport' om te doen, dan om naar te kijken
En stom dat ze niet voor een pooltafel zijn gegaan, zoals eerder op de planning stond
Ik denk dat er velen daar stikongelukkig zijn. Op het moment dat ze doorhebben niet goed in de groep te liggen en de prijs buiten bereik is, gaan ze maar wat graag naar huis. En hele dagen met een microfoon omlopen, vreselijk. Alleen van de gedachte word ik al ongelukkigquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moet ook gewoon gaan
als je zo dood ongelukkig bent daar
(zoals ze vaak zegt)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef Silves het volgende:
Ja had toch gelijk, Ruppie wou hem drank geven..![]()
Nouja, ook dit is 'voor de groep', maar denk idd dat het de meeste niet zal boeienquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook veel leuker voor de hele groep. Dat kan iedereen. Nu hebben ze een biljart gekocht voor twee man
Nee, niet voor zover ik weet...quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:55 schreef woxxel het volgende:
Ik was even weg.
Ik heb gekeken tot bern en sasja de podcast gingen luisteren.
Weet iemand babette of jw er al vanaf?
Ja en gelijk streamwissel omdat hij t over Jef heeft en zegt als hij dat nou even nodig heeft.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef Silves het volgende:
Ja had toch gelijk, Ruppie wou hem drank geven..![]()
Ik vind dat iedereen die meer dan een uur met dat ding speelt een soort examen zou af moeten leggen.quote:
alleen geen (biljart/pingpong)bal aan voor onsquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt van alles wel zeggen dat het onnodig is.. maar iedereen heeft nu wel iets te doen als ze willen.. beter dan dat bankhangen.
Ach .. is 30 seconds ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen geen (biljart/pingpong)bal aan voor ons
Ik denk dat we JW minder op de bank met Esther zien klagen, dus da's in ieder geval een vooruitgangquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt van alles wel zeggen dat het onnodig is.. maar iedereen heeft nu wel iets te doen als ze willen.. beter dan dat bankhangen.
Als ze daar allemaal wat leuks te doen hebben kunnen wij hier alle maal wel oprotten.. niets te meldenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Jef leren kennen, als er drank is, en dan hem een soort van verbieden om een glaasje te drinken, draait hij door..nog een keer gebeurt voor een evenement, was voor de dag erna..ook een uitbarsting.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en gelijk streamwissel omdat hij t over Jef heeft en zegt als hij dat nou even nodig heeft.
Dat staat iedereen vrij, maar denk dat er niemand afhaaktquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze daar allemaal wat leuks te doen hebben kunnen wij hier alle maal wel oprotten.. niets te melden
Sorry m8! Was net een overzichtje van losse fragmenten in het filmpjes topic aan het zetten van wat er na de zoemer over de buien van Jeff te zien was geweest toen deze uitbarsting gebeurdequote:
Eunice staat te dicht bijquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther houdt alles nauwlettend in de gaten
[ afbeelding ]
Ze zou JW's keu wel vast willen houdenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de andere vrouw met een mini jurkje aan..aan het stoten..quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds dichterbijquote:
Brrrrr eng mens!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap werkelijk niet dat een FEBO niet zegtquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff schuifelt net door beeld achter Erik en JW langs.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:03 schreef Seattle het volgende:
Lijkt wel of Jeff last heeft van PMS. Ene periode vrolijk dan weer boos en agressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |