quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Da's het mooie van dergelijke spullen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, heb echt geen verstand ervan.
mss gooit het de ballen wel terug
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
Eindelijk JW van de bank af en Eunice weer een les erbij om te kunnen gruuien
Erik zelf danquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoop dat er meteen 1 door het laken steekt
Of het doek stuk maken ( zoe misschien welquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd wie de eerste malloten zijn die erop gaan liggen/ zitten...
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
Eindelijk JW van de bank af en Eunice weer een les erbij om te kunnen gruuien
Babet als ze morgen dronken isquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of het doek stuk maken ( zoe misschien wel)
Zoë of Babette.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:47 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd wie de eerste malloten zijn die erop gaan liggen/ zitten...
Ik zie dat echt gebeuren hoor..quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of het doek stuk maken ( zoe misschien wel)
Geheid dat wel gebeurd denk ik, JW woestboos hahahaquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë of Babette.
Of Esther om te testen of dat nou lekker lig
op een biljart tafel met JW samen stoten
Ik zal dit maar geheel keurig en netjes interpreterenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë of Babette.
Of Esther om te testen of dat nou lekker lig
op een biljart tafel met JW samen stoten
Oh dat was niet haar bedoeling 😉quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zal dit maar geheel keurig en netjes interpreteren
Ik hoop dat ze dat ding vannacht al openscheuren...quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik zou daar even een aparte plank voor zagen die ze over het vilt van de tafel heen kunnen leggen, of gewoon een afdekzeil. Hopelijk zijn ze zo clever om dit te doen...
Schuren....quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vraagt of Erik dat stofzuigen niet met een borstel moet doen.
Neu hoor, vol die mond erover.
Het gaat vooralsnog goed, maar hij is nog niet op de helft
Lekker stoten met JW.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schuren....![]()
Eunie staat al te popelen om te stoppen met alle bullschit die ze normaal doet.. balletlessen, Spaanse les.. Mediteren urenlang nixxen![]()
[ afbeelding ]
Esther zit op de bank te breien al een tijdquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:56 schreef Judiwi het volgende:
Waar is Esther? En lekker morgen met de bar. Maar goed JW en Eric kunnen nu ook lekker naar huis. Nu ze eindelijk hebben gekregen waar ze op wachtte.
Wat ik zeg, zaag er een plank voor, dat kan Erik mooi doen i.p.v. spionnetje spelen....Of koop een zeiltje wat ze er over heen kunnen hangen bij feesten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben benieuwd wie er zo slim is om tegen de hele goegemeente te zeggen dat ze géén glazen/bekers/serviesgoed op het biljart moeten zetten, dat het geen lig/zit/hangplek is en dat het zeker niet de bedoeling is dat ze er met een al dan niet dronken kop op moeten gaan staan dansen.... het zal wel weer janken als het kalf verzopen is worden
Vond ik ook al raar, maar ja het is Eunie hé? Die heeft Hogere Machten die haar geleidenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
Meteen 3 banden spelen met mensen die nog nooit hebben gebiljart
Kenzy en Mirthe over Jeffrey (en Kim):quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor net van Kenzy dat Kim vreselijk verdrietig is... schijnt heel zielig te zijn..
Ik heb niks meegekregen van bonje ofzo.
Het scheelt misschien weer..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef Judiwi het volgende:
Nu de godganse dag biljarten. Wordt er niet leuker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |