Ja een giga scheldende Jef.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:32 schreef Hoempah het volgende:
Er gebeurd iets op de achtergrond wat uit beeld wordt gehouden.
Ik heb het gevoel dat hij zich daar kapot verveeld en er helemaal klaar mee isquote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zich daar kapot verveeld en er helemaal klaar mee is
nope en zeker niet afreageren op Kimquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik ook
maar niet ok op deze manier
Kim had al gezegd dan ga je toch, hoorde ik daarstraks Babs zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zich daar kapot verveeld en er helemaal klaar mee is
Rupie lult jeff eronderquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef Silves het volgende:
Doe het aub niet Rup, hij heeft kim net ook al verrot gescholden..
hoe ze het zelf vertelden hebben veel ook een contract voor een spcifieke tijd, eerder weggaan kost denk ik geldquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
ik vraag me af of ze als ze zelf gaan dingen moeten terugbetalen
omdat je meerdere hoort over wel willen maar niet kunnen
Ik was het net aan het knippenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff ging in eerste instantie tekeer tegen Martin over een aansteker, let vooral op hoe Esther iets uit haar zak haalt...
https://streamable.com/jkbald
Die heeft m waarschijnlijk van buiten gepakt om t haardvuur aan te steken en niet terug gelegd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff ging in eerste instantie tekeer tegen Martin over een aansteker, let vooral op hoe Esther iets uit haar zak haalt...
https://streamable.com/jkbald
Hij wees op iets op kantoor? weet het niet de tabak de flessen drank..iedereen is er van onder de indruk iedergeval..en maar toneel spelen.quote:
ja het zijn wel allemaal schaapjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij wees op iets op kantoor? weet het niet de tabak de flessen drank..iedereen is er van onder de indruk iedergeval..en maar toneel spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |