Kijk nog liever naar het boksen..maar mogen ook andere deelnemers spelen. of is dit alleeen voor de muppets?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
dat 3 banden is ook wel de allerdomste sport om naar te kijken
(ook om te doen )
Zou zo zonde van het programma zijn, maar ik denk dat het voor hem beter is. Hij draait echt door van ellende, sneu voor iedereen die zijn volle lading krijgtquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
en dan is het maar weer afwachten wat we horen
beter zeggen
Jeff ga lekker naar huis
Ze kan nog naar hem kijken hoe hij aan het biljarten is met publiek, nl Eunice.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan nog wel naar hem kijken en vertellen hoe goed hij is
die moet ook gewoon gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda en Jap nog steeds knus in het ei
[ afbeelding ]
En ze doen niet eens driebanden....quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
dat 3 banden is ook wel de allerdomste sport om naar te kijken
(ook om te doen )
dan is het 11-10..zal ook wel een verbod krijgen om deze maand te gaan..quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
en dan is het maar weer afwachten wat we horen
beter zeggen
Jeff ga lekker naar huis
Je voelt 'm nog niet aankomen? Dat Billiard Toernooiquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gaan we nu echt de hele tijd naar dat domme biljarten kijken? kan net zo goed naar de kroeg gaan
als ze iemand er op deze manier in willen houden is meer dan sneuquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef Silves het volgende:
[..]
dan is het 11-10..zal ook wel een verbod krijgen om deze maand te gaan..
Ja dat is toch ook veel leuker voor de hele groep. Dat kan iedereen. Nu hebben ze een biljart gekocht voor twee manquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef D. het volgende:
Ik open de streams, zie een biljart, en tref hier idd de verwachte reacties aan
Maar, het is idd meer een 'sport' om te doen, dan om naar te kijken
En stom dat ze niet voor een pooltafel zijn gegaan, zoals eerder op de planning stond
Ik denk dat er velen daar stikongelukkig zijn. Op het moment dat ze doorhebben niet goed in de groep te liggen en de prijs buiten bereik is, gaan ze maar wat graag naar huis. En hele dagen met een microfoon omlopen, vreselijk. Alleen van de gedachte word ik al ongelukkigquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moet ook gewoon gaan
als je zo dood ongelukkig bent daar
(zoals ze vaak zegt)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef Silves het volgende:
Ja had toch gelijk, Ruppie wou hem drank geven..![]()
Nouja, ook dit is 'voor de groep', maar denk idd dat het de meeste niet zal boeienquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook veel leuker voor de hele groep. Dat kan iedereen. Nu hebben ze een biljart gekocht voor twee man
Nee, niet voor zover ik weet...quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:55 schreef woxxel het volgende:
Ik was even weg.
Ik heb gekeken tot bern en sasja de podcast gingen luisteren.
Weet iemand babette of jw er al vanaf?
Ja en gelijk streamwissel omdat hij t over Jef heeft en zegt als hij dat nou even nodig heeft.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef Silves het volgende:
Ja had toch gelijk, Ruppie wou hem drank geven..![]()
Ik vind dat iedereen die meer dan een uur met dat ding speelt een soort examen zou af moeten leggen.quote:
alleen geen (biljart/pingpong)bal aan voor onsquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt van alles wel zeggen dat het onnodig is.. maar iedereen heeft nu wel iets te doen als ze willen.. beter dan dat bankhangen.
Ach .. is 30 seconds ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen geen (biljart/pingpong)bal aan voor ons
Ik denk dat we JW minder op de bank met Esther zien klagen, dus da's in ieder geval een vooruitgangquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt van alles wel zeggen dat het onnodig is.. maar iedereen heeft nu wel iets te doen als ze willen.. beter dan dat bankhangen.
Als ze daar allemaal wat leuks te doen hebben kunnen wij hier alle maal wel oprotten.. niets te meldenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Jef leren kennen, als er drank is, en dan hem een soort van verbieden om een glaasje te drinken, draait hij door..nog een keer gebeurt voor een evenement, was voor de dag erna..ook een uitbarsting.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en gelijk streamwissel omdat hij t over Jef heeft en zegt als hij dat nou even nodig heeft.
Dat staat iedereen vrij, maar denk dat er niemand afhaaktquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze daar allemaal wat leuks te doen hebben kunnen wij hier alle maal wel oprotten.. niets te melden
Sorry m8! Was net een overzichtje van losse fragmenten in het filmpjes topic aan het zetten van wat er na de zoemer over de buien van Jeff te zien was geweest toen deze uitbarsting gebeurdequote:
Eunice staat te dicht bijquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther houdt alles nauwlettend in de gaten
[ afbeelding ]
Ze zou JW's keu wel vast willen houdenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de andere vrouw met een mini jurkje aan..aan het stoten..quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds dichterbijquote:
Brrrrr eng mens!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap werkelijk niet dat een FEBO niet zegtquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff schuifelt net door beeld achter Erik en JW langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |