Nou die JW deed op de bank soms nog zijn mond open. Nu met biljarten zal het alleen nog maar over biljarten gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het scheelt misschien weer..
De Godganse dag kaarten
De godganse dag tafelvoetballen
De godganse dag darten
De godganse dag rondjes lopen
De godganse dag in bed liggen vingeren
De godganse dag in een hangstoel hangen
Wie weet komt er volgende maand wel een IJshockey baan
Thnx...ooh Jeff voelt zich gepasseerd wel sneu dat hij zich op Kim afreageert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kenzy en Mirthe over Jeffrey (en Kim):
https://streamable.com/g3ehe4
Dat is wel wat die 2 ervan maken. Zelf niks van gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...ooh Jeff voelt zich gepasseerd wel sneu dat hij zich op Kim afreageert.
Volgens Mirthe heeft Jeff borderline? hoorde ik dat goedquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...ooh Jeff voelt zich gepasseerd wel sneu dat hij zich op Kim afreageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee precies, ik ook niet..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat die 2 ervan maken. Zelf niks van gezien
Dat heb ik gemist... ik hoor Wanda net zeggen iets met jaloers op Jappie..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Mirthe heeft Jeff borderline? hoorde ik dat goed
ja dat kloptquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kenzi opperde bipolair en toen benoemde Mirthe bordeline.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat ze naar zichzelf kijken, vind het nogal wat iemand die sticker op te plakkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kenzi opperde bipolair en toen benoemde Mirthe bordeline.
Ik kan het niet verstaan of ze nu "heeft" zegt
Even teruggeluisterd en Kenzi denkt oprecht en Mirthe "heeft ie echt, weet ik bijna wel zeker, of het is zo goed gespeeld"quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat ze naar zichzelf kijken, vind het nogal wat iemand die sticker op te plakken
Het is niet helemaal uit de lucht gegrepen, deze conclusie denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even teruggeluisterd en Kenzi denkt oprecht en Mirthe "heeft ie echt, weet ik bijna wel zeker, of het is zo goed gespeeld"
je zult maar lekker bezig zijn met je biljart en die idiote stuiterbal komt je even storenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Martin.. hij wiebelt hé?
LA ME MET RUST.. LASTIGE VRAGE KENNE MORREGE WEL![]()
AutistErik in de stress
[ afbeelding ]
Onzin, alle heethoofden met uitbarstingen worden uit de wind gehouden. Na die grove beledigingen van Wanda over Kim hebben we haar een paar dagen amper op stream gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:29 schreef OmaJacky het volgende:
En iedere keer als ze het over Jef hebben wordt de stream ergens anders op gezet.
De lieveling van K5 mag tuurlijk niet negatief over gezegd worden.
maar zijn geen artsquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet helemaal uit de lucht gegrepen, deze conclusie denk ik
Hij geeft er ook wel aanleiding hiervoor. Ze maken hem daar heel de dag mee.
dat pretenderen ze toch ook helemaal niet. Het is een keer een gesprekje wat ze hebben naar aanleiding van de zoveelste ruzie denk ik.quote:
In de slaapkamer na het alarm zegt hij dat hij niet is uitgenodigd en een hoop gefoeter over het feest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat die 2 ervan maken. Zelf niks van gezien
Ze verzint ze waar je bij staat.. wie gaat het daar in de loods effe checken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:35 schreef IkFok het volgende:
Eunice schijnt ook 3 banden competitie gespeeld te hebben in Mexico zei JW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |