Oké heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onzin, alle heethoofden met uitbarstingen worden uit de wind gehouden. Na die grove beledigingen van Wanda over Kim hebben we haar een paar dagen amper op stream gezien
Jeff lijkt me ook een heel moeilijk persoon om mee samen te levenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...ooh Jeff voelt zich gepasseerd wel sneu dat hij zich op Kim afreageert.
En gelijk van de streams af weer.. wat is dat toch met die klote stream operators na een ½ jaar.. alleen stagiaires nog?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ook niet even gezellig blijven zitten, bord leegvreten en van tafel lopen
Volgens mij hopen ze daarom vanwege het halfjaargebeuren, ik hoop op een dikke deceptiequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Sasha zegt "en dat we dan filmpjes krijgen van familie"
Was ong. het enige wat on stream was.
Stream wisselde kort naar haar en weer weg.
Kan gissen zijn, kan zijn dat ze meer weet.
Kan zijn dat het heullllllllllll ergens anders over gaat.
Maar vond het opvallend
begreep even dat ze dacht dat zij de films, etc. gaan uitbeeldenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Sasha zegt "en dat we dan filmpjes krijgen van familie"
Was ong. het enige wat on stream was.
Stream wisselde kort naar haar en weer weg.
Kan gissen zijn, kan zijn dat ze meer weet.
Kan zijn dat het heullllllllllll ergens anders over gaat.
Maar vond het opvallend
Soms is hij hartstikke lief, leuk en schattig voor Kim maar soms is het een vreselijke lul.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Jeff lijkt me ook een heel moeilijk persoon om mee samen te leven
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hopen ze daarom vanwege het halfjaargebeuren, ik hoop op een dikke deceptie
Kan allebei.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
begreep even dat ze dacht dat zij de films, etc. gaan uitbeelden
Dit gaat helpen, ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
De stream verslaafde kunnen nu makkelijk afkicken
Het begint grensoverschrijdend te worden......quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:55 schreef Hoempah het volgende:
Kim zit boven te janken volgens Babette. Jeff is weer boos.
Het hun steeds makkelijker om met steeds minder tegenstand steeds meer "leuke dingen" uit dat gigantische bedrag te peuren.. Erik heeft zijn speeltje, die hoor je voorlopig niet meerquote:
Wat een lieve man is het ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:55 schreef Hoempah het volgende:
Kim zit boven te janken volgens Babette. Jeff is weer boos.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijgen we nog meer Erik in beeld
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijgen we nog meer Erik in beeld
Er zal vast er paar GBR dingetjes zijn met die iets van een billiard tafel te doen hebben waar Erik zich vast een paar maanden in gaat stortenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |